Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL
Beoordelingen:

5.282 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.787 beoordelingen in totaal  

4,63
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

de meest kritische beoordeling

4 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

 Sorteren  
Relevantie
(156)
(62)
Resetten
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Jammer van plastic, verder prima.

Levering en product prima, maar verpakking van het pakket zou anders (duurzamer) mogen. Was nu onnodig grote doos met veel plastic bescherming voor drie zakken eiwitpoeder.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
11 dagen geleden
Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en producten! Wij zijn al bezig met de reductie van plastic maar werken eraan om dit nog meer te verminderen in de toekomst. Nogmaals dank je wel voor je review. Prettige dag verder, Team Body&Fit
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is niet aangekomen ondanks dat postnl zegt, via mail, het bezorgd te hebben. Op mijn camera is echter geen bezorger te zien.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
2 apr 2024
Beste, dank je wel voor je review. Vervelend om te horen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij zien dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en zij hebben inmiddels een postonderzoek voor je opgestart. PostNL geeft aan dat je een safeplace (bezorgvoorkeur) hebt opgegeven. Bij het kiezen van deze optie is PostNL niet aansprakelijk bij verlies, schade of diefstal. Onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen om de status van je zending verder met je door te nemen. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wij hebben vorige week artikelen bij jullie besteld alleen de sportbroek is na een week al kapot bij de zak en de rits van de pijp is kapot
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
29 mrt 2024
Hoi, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat de broek beschadigd is. Ik zie dat je onze klantenservice hier nog niet over gecontacteerd had, dus hebben we jou zojuist een mail gestuurd. Gelieve op deze te reageren zodat we het probleem voor je kunnen oplossen. Team Body & Fit
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dit is mijn eerste bestelling bij jullie. Ik vind het erg jammer dat er voor dat geld niet eens een maatschepje in zit.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
21 mrt 2024
Hoi, Bedankt voor je review! Wat fijn om te zien dat je tevreden was over de levering. Vervelend om te lezen dat je de service en het product minder vond. Het maatschepje wil tijdens transport wel eens naar de bodem zakken :) Indien je al redelijk diep hebt gegraven kan je altijd onze klantenservice een berichtje sturen om het nader te bespreken of naar een alternatieve oplossing te zoeken! Team Body & Fit
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betere informatie over het gebruik wat er wel bij mag gebruiken ( eten )
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
29 mrt 2024
Hoi, Bedankt voor je review! Ik zie dat je onze klantenservice nog niet gecontacteerd had. In het vervolg kan je ons altijd een berichtje sturen indien je vragen hebt over bepaalde producten of advies wilt over het gebruik van deze, we helpen je graag! Team Body & Fit
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Te veel ongevraagde emails.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
8 dagen geleden
Dank je wel voor je review! Heel fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten, levering en service. In het geval je de nieuwsbrieven niet meer wilt ontvangen, adviseer ik je om je uit te laten schijven voor deze emails. Dit kun je doen door onderaan de nieuwsbrief pagina op ''afmelden'' te klikken zodat je geen mails meer van ons ontvangt. Lukt dit niet, neem dan contact op met onze klantenservice, ze helpen je graag verder! Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
3 apr 2024
Hoi, Bedankt voor je review Als je feedback voor ons hebt over hoe we kunnen verbeteren dan horen wij het graag! Team Body & Fit
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Veel marketing trucjes op de website (fake korting)

Ik ben al een tiental jaar met plezier klant bij B&F, maar overweeg nu om de overstap te maken naar een andere supplementen aanbieder. Ik zie steeds meer marketing trucs, om de klant om de tuin te leiden. Twee voorbeelden: 1. Er was een actie waarbij er grote kortingen van tientallen procenten bij de Whey producten werden getoond. Ik bestel doorgaan hetzelfde, dus ik keek bij m'n bestellingen wat ik de vorige keer betaald had. Het ging om hetzelfde bedrag, alleen zou ik nu dus veel korting hebben. De prijzen worden omhoog gedaan en dan wordt er korting gegeven, waardoor het lijkt dat je minder betaald, maar nog steeds hetzelfde betaald. Dit is geen korting maar slechte marketing ten koste van de klant. 2. Ik bestel vaak het product "Muscle Protect". Gemiddeld betaal je hiervoor 25,- voor 500 gram (38 doseringen). Nu opeens is ditzelfde product 338 gram voor 24,- (26 doseringen). De naam en de prijs is hetzelfde, waardoor het lijkt alsof je hetzelfde product opnieuw koopt, maar de hoeveelheid is aanzienlijk minder.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 mrt 2024
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je blij bent met onze levering en producten. We snappen dat het vreemd over komt als er langere tijd hoge kortingen worden berekend over producten. De prijzen die je ziet op de website zijn de daadwerkelijke prijzen als we onze normale winstmarge aanhouden op deze producten. De prijzen met kortingen zijn de prijzen waarvoor we de producten nu aan kunnen bieden, maar door de turbulente markt van de grondstoffen die in de producten worden verwerkt zijn we momenteel niet in staat dit als de standaard prijs te hanteren voor onze producten. We hopen dat dit op korte termijn veranderd. Als je meer vragen hebt neem dan gerust contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Vegan proteïne bar

Ik bestel de vegan proteïne bars (cookie dough). Deze vind ik meestal goed te doen, maar best regelmatig zit er een doos tussen waarbij de bars een andere structuur en smaak hebben (helaas een minder lekkere structuur en smaak). Zeker vanwege de prijs vind ik dat ik een consistent product mag verwachten.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 mrt 2024
Bedankt voor de feedback! Wij nemen deze graag mee voor volgende verbeteringen van het recept! Groetjes, Team Body&Fit
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Weinig korting bij 1 product

Jammer dat er nooit een kortingscode is voor Ultra CoQ10. En bij een bestelling van meer dan € 50,-- krijg je ook korting. Ik vind dat erg veel. Alleen de verzendkosten zijn zo nu en dan gratis
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
6 mrt 2024
Hoi, Bedankt voor je review! Het kan inderdaad kloppen dat de Ultra CoQ10 niet regelmatig in de aanbieding is. De prijs van onze producten is van meerdere factoren afhankelijk, maar we houden altijd onze prijzen scherp in de gaten en maken hier dan ook regelmatig verandering in. Wat betreft de verzendkosten begrijpen we dat deze als hoog kunnen worden ervaren. We geloven echter dat deze kosten marktconform zijn en gezien we regelmatig aanbiedingen, promoties en, zoals je al aangaf, gratis verzending aanbieden, dat deze kosten schappelijk zijn. Indien je hier overige vragen of opmerkingen over hebt kan je natuurlijk altijd navraag doen bij onze klantenservice! Team Body & Fit
WM
Wouter M.
Zandhoven
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goeie prijzen maar opgelet voor de acties

Goeie prijzen, snelle levering, goede producten maar ze lokken je met codes voor gratis repen en co die dan wel aanvaard worden als actiecode maar niet in je doos zitten. Beetje dubbel
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
18 mrt 2024
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering en producten, maar vervelend om te horen dat je kortingscodes niet werken. Mocht dit nogmaals voorkomen zou ik je willen adviseren om direct contact op te nemen met Body&Fit zodat zij met jou mee kunnen kijken waarom deze kortingscodes niet werken. Ook zou ik je willen adviseren om bij de link hieronder de controleren of deze codes nog actief zijn en wat de voorwaardes zijn: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/Acties-%26-Bundels/Promotions/Acties/c/sitewide-promo Team Body&Fit
EC
EMIR C.
DEURNE
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
prijzen opgeschruwd,voor zelfde geld krijg ik meer bij andere leveranties,of je een ding hebt en andere niet dus heeft geen zin bij 2 sites te bestellen met duble verzend kosten
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 mrt 2024
Dank je wel voor je feedback. Door verschillende wereldwijde gebeurtenissen is het voor ons duurder geworden om onze producten te produceren. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer houdbaar. We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met de beste producten, prijzen en service, en we evalueren voortdurend hoe we dit beter kunnen doen. Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. Groetjes, Team Body&Fit
DV
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde product opgestuurd. Na openen verpakking pas in de gaten. Isolate perfection besteld en whey perfection gekregen. Smaakt minder lekker.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
18 mrt 2024
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering en service, maar vervelend dat het geleverde product niet juist is. Ik zal dit direct voor je oppakken en zal je een terugkoppeling geven via je emailadres. Ik wens je een mooie dag toe. Groetjes, Team Body&Fit.
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De laatste bestelling was hetzelfde als de vorige, maar zonder bidon of test product. Verder wel optijd en vlot!
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
19 mrt 2024
Dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service - super! We hebben onze prijzen en promoties aangepast om beter aan te sluiten bij de dynamiek van de markt en om de klantervaring in het algemeen te verbeteren. We bieden aantrekkelijke kortingen op specifieke producten en in onze outlet. Mocht je verdere vragen hebben over onze promoties, adviseer ik om contact op te nemen met onze klantenservice, ze helpen je graag verder. Team Body&Fit
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb andere verpakkingen gekregen van de creatine en der vind ik niet zo fijn
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 mrt 2024
Dank je wel voor je feedback! Wij zijn bezig met een rebranding waarbij ook al onze verpakkingen worden aangepast. Met het oog op het milieu en het verminderen van (plastic)verpakkingsmateriaal zijn wij voor veel producten overgestapt van een plastic ton naar een zak. De producten zelf zijn echter het zelfde gebleven. Groetjes, Team Body&Fit
CA
C A.
Antwerpen
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel producten hebben ze niet meer in voorraad.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
27 feb 2024
Bedankt voor de review! Vervelend dat niet alles wat je wilt op voorraad is. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om de voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Dit kan soms iets langer duren vanwege onvoorziene omstandigheden. Je kan altijd contact opnemen met de klantenservice, vaak kunnen we zien wanneer specifieke producten er weer zijn of kunnen we je een alternatief aanbieden! Groetjes, Team Body&Fit
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet op tijd, vaak gebeuren
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
6 mrt 2024
Hoi, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten. Vervelend om te horen dat je pakket een dag later is geleverd dan verwacht. We zullen het doorgeven aan PostNL als feedback om dit probleem zodoende hopelijk te kunnen vermijden in de toekomst. Team Body & Fit
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
12 mrt 2024
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service! Hele fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
27 feb 2024
Dank je wel voor je feedback! Super om te horen dat je tevreden bent met onze producten, service en levering! Nogmaals bedankt en een fijne dag toegewenst. Team Body&Fit
UA
Uva A.
Houthalen-Helchteren.
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering door post.nl is schandalig

Jullie laten de levering doen door post.nl. Sorry,maar post.nl heeft een schandalige slechte service. Kreeg een mail van voor de levering en had speciaal vrij genomen om thuis te zijn. Kreeg toen de mail dat ik zogezegd niet thuis was en over een paar dagen mijn levering in een afhaalpunt zelf moest gaan halen. Heb zelf camera bewaking en kon duidelijke aantonen dat er niemand bij mij is geweest voor een levering en de chauffeur gewoon uit zijn luie zetel had aangeduid dat hij zogezegd geweest was. Heb toen post.nl zelf gecontacteerd en daar kreeg ik gewoon een bod antwoord en kreeg alleen te horen dat ik het pakket zelf moest gaan halen!!! Het spijt me voor bodyenfit zelf. Jullie producten zijn super. Maar als jullie met post.nl blijven werken. Dan denk ik dat mijn bestellingen stoppen. Want kan keer op keer mijn bestelling zelf in een afhaalpunt gaan halen en deze is een stuk verwijderd van mijn thuis. En heb dan de producten ook veel laten.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
5 feb 2024
Bedankt voor de feedback! Wat vervelend om te horen dat er iets mis blijkt te zijn gegaan met de levering van jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zullen deze feedback doorgeven aan Postnl zodat dit hopelijk niet nog eens zal voorvallen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Body&Fit