Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL
Beoordelingen:

5.230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.865 beoordelingen in totaal  

4,63
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

de meest kritische beoordeling

4 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

 Sorteren  
Relevantie
(153)
(61)
(161)
Resetten
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Bezorging is vreselijk

Ik heb al twee keer een dezelfde bestelling geplaatst die retour gestuurd is door de bezorger omdat ik niet thuis was. Niet naar een ophaal punt wat je zou denken. Maar gewoon retour afzender. Ik wacht nu op mn geld. Opnieuw bestellen durf ik al niet meer
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 dagen geleden
Dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service. Vervelend dat de levering niet optimaal is verlopen. Klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen en de retour and terugbetaling is inmiddels voor je verwerkt. Een bevestging is via de mail naar je toegestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak. Mocht je verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groetjes, Team Body&Fit
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Jammer van plastic, verder prima.

Levering en product prima, maar verpakking van het pakket zou anders (duurzamer) mogen. Was nu onnodig grote doos met veel plastic bescherming voor drie zakken eiwitpoeder.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
9 apr 2024
Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en producten! Wij zijn al bezig met de reductie van plastic maar werken eraan om dit nog meer te verminderen in de toekomst. Nogmaals dank je wel voor je review. Prettige dag verder, Team Body&Fit
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Niet bezorgd terwijl ik de hele dag thuis was, vervolgens geld terug maar niet het hele bedrag. verzendkosten moeten betalen voor iets wat ik nooit heb ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 dagen geleden
Dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten! Vervelend dat de levering niet optimaal is verlopen. We hebben de bestelling voor je doorgenomen en onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen om je een terugkopperling te geven over de terugbetaling. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is niet aangekomen ondanks dat postnl zegt, via mail, het bezorgd te hebben. Op mijn camera is echter geen bezorger te zien.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
2 apr 2024
Beste, dank je wel voor je review. Vervelend om te horen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij zien dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en zij hebben inmiddels een postonderzoek voor je opgestart. PostNL geeft aan dat je een safeplace (bezorgvoorkeur) hebt opgegeven. Bij het kiezen van deze optie is PostNL niet aansprakelijk bij verlies, schade of diefstal. Onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen om de status van je zending verder met je door te nemen. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wij hebben vorige week artikelen bij jullie besteld alleen de sportbroek is na een week al kapot bij de zak en de rits van de pijp is kapot
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
29 mrt 2024
Hoi, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat de broek beschadigd is. Ik zie dat je onze klantenservice hier nog niet over gecontacteerd had, dus hebben we jou zojuist een mail gestuurd. Gelieve op deze te reageren zodat we het probleem voor je kunnen oplossen. Team Body & Fit
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Te Lang wachttijd

Te lange wachttijd voor orderverwerking. Niemand van de klantenservice reageert op mijn contactformulier.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
9 dagen geleden
Hoi, Bedankt voor je review. We konden aan de hand van je emailadres en bestelnummer geen resultaten vinden in ons systeem, ik denk dus dat daar iets is mis gegaan bij het invullen van het formulier. We hebben je zojuist zelf een mailtje gestuurd, als je op deze wilt reageren kunnen we je helpen met je probleem Team Body & Fit
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Vroeger was het assortiment veel groter. En de prijzen zijn veel duurder geworden.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 dagen geleden
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service -super! Wij waarderen het enorm! Fijne dag verder! Team Body&Fit
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betere informatie over het gebruik wat er wel bij mag gebruiken ( eten )
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
29 mrt 2024
Hoi, Bedankt voor je review! Ik zie dat je onze klantenservice nog niet gecontacteerd had. In het vervolg kan je ons altijd een berichtje sturen indien je vragen hebt over bepaalde producten of advies wilt over het gebruik van deze, we helpen je graag! Team Body & Fit
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel veel buikpijn eraan overgehouden voor niks zoveel besteld en betaald
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
2 apr 2024
Bedankt voor de review! Jammer om te horen dat je de Mammoth Mass niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice, dan kunnen we kijken of er iets mee aan de hand is. Team Body&Fit
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zijn heel erg duur geworden.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
10 dagen geleden
Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering, producten en service. Wat betreft de prijsstijging, dit heeft vooral te maken met de prijsstijging voor de grondstoffen voor bepaalde producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Omdat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen en extra's om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te veel ongevraagde emails.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
11 apr 2024
Dank je wel voor je review! Heel fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten, levering en service. In het geval je de nieuwsbrieven niet meer wilt ontvangen, adviseer ik je om je uit te laten schijven voor deze emails. Dit kun je doen door onderaan de nieuwsbrief pagina op ''afmelden'' te klikken zodat je geen mails meer van ons ontvangt. Lukt dit niet, neem dan contact op met onze klantenservice, ze helpen je graag verder! Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
6 dagen geleden
Dank je wel voor je review! We waarderen het enorm! Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
9 apr 2024
Dank je wel voor je review. Vervelend om te horen dat je ervaring met Body&Fit niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Graag ontvangen wat meer feedback hiervoor. Alvast bedankt voor je medewerking. Met vriendelijke groet, Team Body&fit
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
3 apr 2024
Hoi, Bedankt voor je review Als je feedback voor ons hebt over hoe we kunnen verbeteren dan horen wij het graag! Team Body & Fit
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
2 apr 2024
Beste, dank je wel voor het plaatsen van je review. Helaas zien we dat onze service niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Dit hoort zeker niet te gebeuren en horen graag hoe we dit kunnen verbeteren. Ik adviseer om contact op te nemen met onze klantenservice, we helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Veel marketing trucjes op de website (fake korting)

Ik ben al een tiental jaar met plezier klant bij B&F, maar overweeg nu om de overstap te maken naar een andere supplementen aanbieder. Ik zie steeds meer marketing trucs, om de klant om de tuin te leiden. Twee voorbeelden: 1. Er was een actie waarbij er grote kortingen van tientallen procenten bij de Whey producten werden getoond. Ik bestel doorgaan hetzelfde, dus ik keek bij m'n bestellingen wat ik de vorige keer betaald had. Het ging om hetzelfde bedrag, alleen zou ik nu dus veel korting hebben. De prijzen worden omhoog gedaan en dan wordt er korting gegeven, waardoor het lijkt dat je minder betaald, maar nog steeds hetzelfde betaald. Dit is geen korting maar slechte marketing ten koste van de klant. 2. Ik bestel vaak het product "Muscle Protect". Gemiddeld betaal je hiervoor 25,- voor 500 gram (38 doseringen). Nu opeens is ditzelfde product 338 gram voor 24,- (26 doseringen). De naam en de prijs is hetzelfde, waardoor het lijkt alsof je hetzelfde product opnieuw koopt, maar de hoeveelheid is aanzienlijk minder.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 mrt 2024
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je blij bent met onze levering en producten. We snappen dat het vreemd over komt als er langere tijd hoge kortingen worden berekend over producten. De prijzen die je ziet op de website zijn de daadwerkelijke prijzen als we onze normale winstmarge aanhouden op deze producten. De prijzen met kortingen zijn de prijzen waarvoor we de producten nu aan kunnen bieden, maar door de turbulente markt van de grondstoffen die in de producten worden verwerkt zijn we momenteel niet in staat dit als de standaard prijs te hanteren voor onze producten. We hopen dat dit op korte termijn veranderd. Als je meer vragen hebt neem dan gerust contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
**Teleurstellend en Ondrinkbaar** Ik was erg teleurgesteld toen ik dit proteïneproduct probeerde. Ondanks alle positieve beoordelingen die beweerden dat het lekker was, kon ik het niet eens doorslikken. De textuur was klonterig en de smaak was verre van aangenaam. Het leek meer op een mix van zand en water dan op een drinkbare proteïneshake. Ik zou dit product absoluut niet aanbevelen aan anderen.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
27 feb 2024
Dankjewel voor je review. Fijn om te zien dat je tevreden bent over onze levering, maar wat vervelend om te horen dat de Whey Perfection Chocola/Cookies niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Eventueel kun je contact opnemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen bekijken of het om een kwalitatief probleem gaat. Groetjes, Team Body&Fit
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Vegan proteïne bar

Ik bestel de vegan proteïne bars (cookie dough). Deze vind ik meestal goed te doen, maar best regelmatig zit er een doos tussen waarbij de bars een andere structuur en smaak hebben (helaas een minder lekkere structuur en smaak). Zeker vanwege de prijs vind ik dat ik een consistent product mag verwachten.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 mrt 2024
Bedankt voor de feedback! Wij nemen deze graag mee voor volgende verbeteringen van het recept! Groetjes, Team Body&Fit
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Weinig korting bij 1 product

Jammer dat er nooit een kortingscode is voor Ultra CoQ10. En bij een bestelling van meer dan € 50,-- krijg je ook korting. Ik vind dat erg veel. Alleen de verzendkosten zijn zo nu en dan gratis
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
6 mrt 2024
Hoi, Bedankt voor je review! Het kan inderdaad kloppen dat de Ultra CoQ10 niet regelmatig in de aanbieding is. De prijs van onze producten is van meerdere factoren afhankelijk, maar we houden altijd onze prijzen scherp in de gaten en maken hier dan ook regelmatig verandering in. Wat betreft de verzendkosten begrijpen we dat deze als hoog kunnen worden ervaren. We geloven echter dat deze kosten marktconform zijn en gezien we regelmatig aanbiedingen, promoties en, zoals je al aangaf, gratis verzending aanbieden, dat deze kosten schappelijk zijn. Indien je hier overige vragen of opmerkingen over hebt kan je natuurlijk altijd navraag doen bij onze klantenservice! Team Body & Fit
WM
Wouter M.
Zandhoven
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goeie prijzen maar opgelet voor de acties

Goeie prijzen, snelle levering, goede producten maar ze lokken je met codes voor gratis repen en co die dan wel aanvaard worden als actiecode maar niet in je doos zitten. Beetje dubbel
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
18 mrt 2024
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering en producten, maar vervelend om te horen dat je kortingscodes niet werken. Mocht dit nogmaals voorkomen zou ik je willen adviseren om direct contact op te nemen met Body&Fit zodat zij met jou mee kunnen kijken waarom deze kortingscodes niet werken. Ook zou ik je willen adviseren om bij de link hieronder de controleren of deze codes nog actief zijn en wat de voorwaardes zijn: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/Acties-%26-Bundels/Promotions/Acties/c/sitewide-promo Team Body&Fit