Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.478 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.509 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

AK
alie k.
emmercompascuum
29 apr 2023
Heb al contact met hun gehad,lag 1 flesje helemaal stuk in de doos.
1 mei 2023
Bedankt voor de review! Erg vervelend dat dit product gebroken is aangekomen. Excuses voor het ongemak! Je hebt inmiddels contact gehad met de klantenservice en zij zullen dit verder afhandelen met je. We hopen dat de rest van de bestelling naar wens is, anders horen we het graag! Groetjes, Team Body&Fit
MB
M B.
Noord holland
10 apr 2023
Duidelijke site, snelle levering maar de prijzen zijn erg gestegen.
13 apr 2023
Bedankt voor de review! Fijn dat je tevreden bent met de website en de levering! Wat betreft de prijzen, wij hebben een tijd geleden een vrij forse prijsstijging hebben gehad. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
Bestelling was niet compleet en klantenservice is niet bereikbaar.
11 sep 2023
De prijzen zijn aan de hoge kant, webshop is prima, verzending ook
4 apr 2023
pakketje niet geleverd - geen antwoord op mails of via hun chatbot
11 apr 2023
Goed dat je contact opneemt en vervelend om te horen dat je je pakket niet hebt ontvangen! Deze is retour gestuurd door PostNL. Excuses voor het ongemak! We hebben de retour inmiddels ontvangen en verwerkt. Je hebt inmiddels ook contact gehad met de klantenservice. We gaan ervan uit dat het zo opgelost is. Zo niet? Laat het vooral weten! Groetjes, Team Body & Fit
EF
e f.
wijchen
18 nov 2023

te veel schommelingen met de prijzen

te veel schommelingen met de prijzen, klanten voor de gek houden
24 aug 2023

Defecte shaker

Reageren niet op maul over defecte shaker. Kunnen julli reageren?
28 aug 2023
Bedankt voor de feedback en excuses voor de late reactie! Vanwege drukte duurt het langer voor ons om te reageren. Uiteraard vinden we het erg vervelend dat je shaker niet naar verwachting is. We hebben je een mail gestuurd om dit op te lossen! Groetjes, team Body&Fit
27 apr 2023
Redelijk van prijs, helemaal correct van bestelling en aflevering
28 apr 2023
Bedankt voor je review! Je klink overwegend positief in je review, maar je geeft aan nog niet helemaal tevreden te zijn door 3 sterren te geven. We horen graag wat we kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score te krijgen! Groeten, team Body&Fit!
KA
Karel A.
Veenendaal
2 okt 2023
Verleden week een klacht ingediend tot op heden niets gehoord.
YP
12 jul 2023
Altijd snelle verzending maar hebben te vaak niets op voorraad.
24 jul 2023
Bedankt voor de review! Fijn dat je tevreden bent met de levering maar vervelend dat niet alles wat je wilt op voorraad is. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om de voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Dit kan soms iets langer duren vanwege onvoorziene omstandigheden. Je kan eventueel contact opnemen met de klantenservice, vaak kunnen we zien wanneer specifieke producten er weer zijn of kunnen we je een alternatief aanbieden! Groetjes, Team Body&Fit
3 okt 2023
Er stond een cadeau op mijn bestelling die ik niet ontvangen.
WD
W d.
Oostvoorne
30 jun 2023
Best wel duur en soms zijn aanbiedingen niet echt aanbiedingen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Wij hebben een tijd geleden een vrij forse prijsstijging hebben gehad. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
14 jul 2023
snelle levering. smaak van het product is heel vies chemisch
24 jul 2023
Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je bestelling snel is geleverd maar vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met het product. We hebben je een mail gestuurd om dit verder uit te zoeken en wachten je antwoord af. We horen het graag! Groetjes, Team Body&fit
20 jun 2023
Webshop is super! Producten zijn niet van hoge kwaliteit.
22 jun 2023
Bedankt voor de feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze webshop maar wat jammer dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van de producten. We horen graag je mening hierover. Je kunt contact opnemen met de klantenservice zodat we dit verder kunnen uitzoeken met je! Groetjes, Team Body&Fit
22 apr 2023
Jullie bereikbaarheid verboten, als een klant vragen heeft
24 apr 2023
Goed dat je contact opneemt! Vervelend dat je ons niet kon bereiken. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben je even een mail gestuurd om te kijken wat we voor je kunnen betekenen! Groetjes, Team Body&Fit
4 jul 2023
Nog steeds niet ontvangen drama met hun vervoerder postnl
5 jul 2023
Beste, wij snappen dat het vervelend is als je pakket langer onderweg is dan verwacht. Helaas ervaart PostNL op dit moment een grote drukte en daardoor kan er af en toe vertraging oplopen. Excuses daarvoor. Ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega's en daarbij hebt aangegeven dat het pakket inmiddels terecht is. Als we later nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag van je. Groeten, Team Body&Fit
20 jul 2023
Jammer dat de 2 kg in zakken zit en niet meer in potten
24 jul 2023
Wat goed dat je contact met ons opneemt! Bedankt voor de feedback. Wij hebben een aantal maanden geleden een rebranding uitgevoerd met onze producten, hierbij zijn onze verpakkingen aangepast. Zo kan het zijn dat je het product voorheen ontving in een pot en nu in een zak. Maar de inhoud is wel hetzelfde. Je kan op de website zien of je een zak/ton krijgt, als je de smaak en het formaat aanklikt. Wij doen dit met oog op het milieu, het produceren van een zak stoot minder co2 uit en buiten dat neemt het minder ruimte in beslag in de verzenddoos waardoor er meer producten in 1 doos passen. Ook reduceren we hiermee ons plasticverbruik. Wellicht kan je een oude pot bewaren en deze hervullen. We verkopen helaas geen lege potten. Mocht je niet tevreden zijn en het product is nog gesloten, dan kan je deze uiteraard retourneren. Groetjes, Team Body&Fit
28 jun 2023
De kortingscode van hello fresh heb ik nooit gekregen.
28 jun 2023
Goed dat je contact opneemt! De code van de Hello Fresh actie vind je onderaan in de bevestigingsmail van je bestelling! Hier meer uitleg van de actie: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/promotions-conditions Tot € 90 korting - voor nieuwe én oud-HelloFresh'ers* *Actievoorwaarden: HelloFresh biedt een flexibel lidmaatschap op een maaltijdbox aan. Bij bestelling van een flexibel lidmaatschap krijg je nu een korting op je eerste 4 boxen. De korting op deze eerste 4 boxen is afhankelijk van het aantal personen waarvoor je bestelt. De eerste bezorging is gratis, daarna zijn bezorgkosten van toepassing. De kortingscode is enkel voor nieuwe klanten of als je lidmaatschap meer dan 3 maanden geleden is opgezegd en geldt voor de maaltijdbox excl. toeslagen of extra producten. Opzeggen en pauzeren kun je afhankelijk van de bezorgdag uiterlijk 3 tot 6 dagen voor de bezorging doen. Op het lidmaatschap geldt een herroepingstermijn van 14–dagen. Bekijk voor meer informatie de algemene voorwaarden: www.HelloFresh.nl/algemene-voorwaarden. www.hellofresh.nl/bodyfit We hopen dat het zo duidelijk is, anders raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice! Groetjes, Team Body&Fit
22 mei 2023
Helaas vaak niet op voorraad Verder. Een prima product
25 mei 2023
Beste, bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw producten maar wat vervelend dat deze vaak is uitverkocht . Helaas zijn veel producten inderdaad uitverkocht op dit moment. Dit houdt direct verband met de schaarste van bepaalde grondstoffen die in veel van onze producten worden verwerkt. Dit is een wereldwijd probleem waardoor wij een beperkte invloed hebben op de oplossing. Ook gaat dit gepaard met een ongekende populariteit van voedingssupplementen. Het duurt dus langer voordat we voorraad krijgen vanuit onze leveranciers, en die voorraad gaat ook minder lang mee. We doen ons best om dit zo snel mogelijk te verbeteren. Excuses voor het ongemak. Groeten, Team Body&Fit
11 nov 2023
De beloofte metalen shaker kreeg ik er niet eens bij.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat jij de gratis shaker niet bij jouw bestelling ontvangen hebt. Helaas was de shaker door een technische fout van onze kant inderdaad niet aan de order toegevoegd. Excuus voor het ongemak en uiteraard lossen wij dit graag op. Wij hebben jouw een mail gestuurd over de oplossing. Wij horen graag van je zodat wij dit voor je op kunnen lossen. Groet, team Body&Fit