Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.798 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

EC
EMIR C.
DEURNE
prijzen opgeschruwd,voor zelfde geld krijg ik meer bij andere leveranties,of je een ding hebt en andere niet dus heeft geen zin bij 2 sites te bestellen met duble verzend kosten
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback. Door verschillende wereldwijde gebeurtenissen is het voor ons duurder geworden om onze producten te produceren. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer houdbaar. We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met de beste producten, prijzen en service, en we evalueren voortdurend hoe we dit beter kunnen doen. Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. Groetjes, Team Body&Fit
DV
17 mrt 2024
Verkeerde product opgestuurd. Na openen verpakking pas in de gaten. Isolate perfection besteld en whey perfection gekregen. Smaakt minder lekker.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering en service, maar vervelend dat het geleverde product niet juist is. Ik zal dit direct voor je oppakken en zal je een terugkoppeling geven via je emailadres. Ik wens je een mooie dag toe. Groetjes, Team Body&Fit.

Flavor does not match product sold

Very disappointing company. Do not buy their own brand of proteins. The flavor you receive a lot of times do not match the one selected.
Antwoord van Body&Fit NL
Thank you for your feedback. We are sorry to hear the product you received did not meet your expectations. I see that one of our representative from the customer service department has already contacted you regarding this matter. We will do our utmost to find the best possible solution to solve this matter for you. Many thanks and regards, Team Body&Fit
19 mrt 2024
De laatste bestelling was hetzelfde als de vorige, maar zonder bidon of test product. Verder wel optijd en vlot!
19 mrt 2024
Dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service - super! We hebben onze prijzen en promoties aangepast om beter aan te sluiten bij de dynamiek van de markt en om de klantervaring in het algemeen te verbeteren. We bieden aantrekkelijke kortingen op specifieke producten en in onze outlet. Mocht je verdere vragen hebben over onze promoties, adviseer ik om contact op te nemen met onze klantenservice, ze helpen je graag verder. Team Body&Fit

Beloofde Korting wordt niet verrekend.

Gewonnen korting Coupons werden geaccepteerd maar werden niet verrekend. Zeer teleurstellend en onbetrouwbaar.
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Je geeft aan dat de kortingscode niet is verrekend. We zoeken dit graag verder voor je uit. We hebben zojuist via jouw emailadres contact met je opgenomen en lossen dit graag voor je op. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
Ik heb andere verpakkingen gekregen van de creatine en der vind ik niet zo fijn
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Wij zijn bezig met een rebranding waarbij ook al onze verpakkingen worden aangepast. Met het oog op het milieu en het verminderen van (plastic)verpakkingsmateriaal zijn wij voor veel producten overgestapt van een plastic ton naar een zak. De producten zelf zijn echter het zelfde gebleven. Groetjes, Team Body&Fit
CA
C A.
Antwerpen
Veel producten hebben ze niet meer in voorraad.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Vervelend dat niet alles wat je wilt op voorraad is. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om de voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Dit kan soms iets langer duren vanwege onvoorziene omstandigheden. Je kan altijd contact opnemen met de klantenservice, vaak kunnen we zien wanneer specifieke producten er weer zijn of kunnen we je een alternatief aanbieden! Groetjes, Team Body&Fit
3 mrt 2024
De laatste bestelling nooit ontvangen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat jij jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik zie dat wij de betaling voor deze bestelling nog niet ontvangen hebben. Ik zie dat je voor betalen met Ideal had gekozen. Het lijkt er op dat er bij ideal iets mis is gegaan tijdens de overschrijving. Ik raad je aan om te controleren of het bedrag daadwerkelijk van de rekening is geschreven. Ik vermoed dat dit niet is afgeschreven. In dat geval kan je de bestelling het beste opnieuw plaatsen. Mocht het bedrag wel zijn afgeschreven dan raad ik aan om contact op te nemen met de klantenservice. Dan helpen wij jouw graag verder. Groetjes, team Body&Fit
Niet op tijd, vaak gebeuren
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten. Vervelend om te horen dat je pakket een dag later is geleverd dan verwacht. We zullen het doorgeven aan PostNL als feedback om dit probleem zodoende hopelijk te kunnen vermijden in de toekomst. Team Body & Fit
Bestelling niet ontvangen.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze klantenservice heeft zojuist via je emailadres contact opgenomen om het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service! Hele fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Super om te horen dat je tevreden bent met onze producten, service en levering! Nogmaals bedankt en een fijne dag toegewenst. Team Body&Fit
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, Bedankt voor je recensie! Fijn om te zien dat je tevreden bent over de producten en levering. Spijtig om te zien dat je ontevreden was over de service. Indien je een klacht of verzoek hebt kun je ons altijd contacteren zodat onze klantenservice je kan helpen om het probleem op te lossen - Team Body & Fit
UA
Uva A.
Houthalen-Helchteren.
21 jan 2024

Levering door post.nl is schandalig

Jullie laten de levering doen door post.nl. Sorry,maar post.nl heeft een schandalige slechte service. Kreeg een mail van voor de levering en had speciaal vrij genomen om thuis te zijn. Kreeg toen de mail dat ik zogezegd niet thuis was en over een paar dagen mijn levering in een afhaalpunt zelf moest gaan halen. Heb zelf camera bewaking en kon duidelijke aantonen dat er niemand bij mij is geweest voor een levering en de chauffeur gewoon uit zijn luie zetel had aangeduid dat hij zogezegd geweest was. Heb toen post.nl zelf gecontacteerd en daar kreeg ik gewoon een bod antwoord en kreeg alleen te horen dat ik het pakket zelf moest gaan halen!!! Het spijt me voor bodyenfit zelf. Jullie producten zijn super. Maar als jullie met post.nl blijven werken. Dan denk ik dat mijn bestellingen stoppen. Want kan keer op keer mijn bestelling zelf in een afhaalpunt gaan halen en deze is een stuk verwijderd van mijn thuis. En heb dan de producten ook veel laten.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback! Wat vervelend om te horen dat er iets mis blijkt te zijn gegaan met de levering van jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zullen deze feedback doorgeven aan Postnl zodat dit hopelijk niet nog eens zal voorvallen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Body&Fit
Het is fout gegaan met de levering via Primera door Post NL. Gebeld met Body & Fit. Waren niet bereid te beĺlen of mailen met Post NL over hoe of wat, want dat was niet de procedure. Uiteindelijk heb ik nu nog steeds mijn bestelling niet geleverd gekregen, maar heb wel moeten betalen vooraf. Heb hierover, het is nu maandag 10:00 uur, zaterdag ern mail naar Body & Fit gestuurd. Afwachten wat dit oplevert.
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten! We hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een update over je bestelling. Heb je verder nog vragen, dan adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Fijne dag toegewenst. Team Body&Fit
De eiwitten die ik gekocht heb, gaan morgen al vervallen. En ik heb ze nog maar net. Aangezien ik niet zoveel eiwitten eet op 1 dag, ga ik vermoedelijk een deel moeten weggooien. Zonde...
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je bericht. We hebben je zojuist een mail hierover gestuurd. We zouden de klacht graag uitgebreider via daar met je bespreken om tot een oplossing te komen. Team Body&Fit
Verzendtijd was de laatste keer erg lang, ben ik niet gewend. kan uiteraard een keer gebeuren, maar stuur dan even een mailtje dat de bezorging vertraging heeft opgelopen.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat het pakket later arriveerde dan verwacht. De track & trace link en bevestigingsmail worden automatisch verstuurd. Indien je pakket dus niet binnen de verwachte tijd geleverd is, willen we je in het vervolg adviseren onze klantenservice een berichtje te sturen. Zodoende kunnen wij kijken naar de status van je bestelling en controleren of alles wel correct verloopt! Team Body&Fit
EE
Eric E.
Eindhoven
17 feb 2024

3/5 okay

Snelle levering. Prima producten. Kortingscode voor nieuwe klanten beloofd men wel, maar krijg je niet. Ook op mailbericht wordt helaas niet gereageerd.
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering en producten. We hebben zojuist via je emailadres contact met je opgenomen en een terugkoppeling gegeven over je bestelling en kortingscode. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
PA
4 feb 2024
Producten zijn veel duurder op de Belgische webpagina en betaal je dus verzendkosten ook al zegt men dat deze gratis zijn. Niet correct vind ik.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! De prijsstijging heeft vooral te maken met de prijsstijging voor de grondstoffen voor bepaalde producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Omdat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen en extra's om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
De producten zijn goed . Maar worden niet aan huis geleverd . Post NL leverd ze drie straaten, in een afhaal punt. Groetjes,Ivo .
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten. Dat het drie straten verder op afgeleverd is, is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak. In de track & trace kunnen we terug zien dat de bezorging niet was gelukt en dat het pakket daarom naar het dichtstbijzijnde pick-up punt was gebracht. We zijn blij om te zien dat het in de tussentijd wel opgehaald is! Team Body&Fit