Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.282 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.787 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

23 mrt 2024
MV
Marc V.
St Gillis Dendermonde
Kwaliteit van de produkten en de service zelf is ok , alléén de aflevering laat nog steeds te wensen over...... Het Post Nl. die in de fout gaat , men belt niet aan en laten de pakketten gewoon achter in de hall en/of op de openbare brievenbussen. Heb het al meermaals gemeld en ook al eens een pakket kwijtgespeeld.
BV
Bjorn V.
Nieuwrode

Perfect afgeleverd zoals altijd

Ik bestel al jaren bij body en fit en zoals steeds wordt dit zeer snel en correct afgehandeld. Alleen jammer dat gratis verzending pas mogelijk is vanaf 50 euro. Dit is wel anders geweest, vandaar de 4 sterren en geen 5.