Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Details over Body&Fit NL

Body & Fit Sportsnutrition B.V.
Mars 10
8448CP Heerenveen
KvK 52492052
Fritjof Haalboom

Beoordelingen voor Body&Fit NL

8.265 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Hele fijne klantenservice, hebben oor voor wat je zegt en de producten zijn echt super! Ik heb nu een toren aan shakes staan en dat terwijl ik niet eens sport oid. Mijn vraag ging namelijk over hoe ik met de juiste producten normaal kon blijven eten. Doordat ik te weinig calorieën binnen kreeg kwam ik aan. Nu heb ik een aantal whey perfection shakes en ook een smart shake en ik zie mijn gewicht stabiliseren en zelfs al 4 kilo kwijt. Dus echt super gaaf dat deze producten zo goed aan slaan. En het is dus ook voor de moeders (zoals ik) die qua eten / overgang/ energie op een fijn niveau willen komen en/of blijven. Mijn vooroordeel dat dit alleen voor fanatieke sporters zou zijn is hiermee wel echt voorbij. Complimenten voor body and fit!

Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Helaas wordt er geen standaard opsomming gehanteerd welke voedingsingrediënten er in het product zitten. De getoonde tabellen verschillen onderling en soms wordt de foto van de verpakking getoond. Ook de prijsinformatie heeft geen standaard: soms per 100 gram, soms per kg. Dit maakt het bepalen wat het goedkoopst is niet eenvoudig. Advies: maak een filter waarmee op alle echt van belang zijnde zaken geselecteerd kan worden. Zet daar ook bijvoorbeeld de aanwezigheid van kunstmatige zoetstoffen, vegan info etc. in. Zo kom je sneller tot de juiste keuze.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Ik zal deze doorgeven! Wij hanteren momenteel bij de producten de voedingsinformatie zoals deze ook op het product zelf wordt weergeven. Groetjes, Team Body&FIt
Ik bestel vaak de whey protien balls, smaak joghurt. Heerlijk voor in de kwark, aanrader. En de smart chips, een fijn afmeten portie zodat je zeker weet dat je niet te veel zondigd. Ideaal en heel smakelijk. Producten worden altijd de volgende dag al bezorgd. Ik ben zeer tevreden 😊
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review en goed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en de producten. Wij wensen je een mooie dag toe. Groetjes, Team Body&Fit.
Het artikel dat ik zocht was voorradig en kon onmiddellijk worden verstuurd. Het was er dan ook echt snel. Ik had het ondanks het late tijdstip van bestelling, toch de volgende dag al kunnen krijgen, maar omdat mij dat niet uitkwam heb ik het een dag later laten bezorgen. Het product is fantastisch en zal ik zeker vaker kopen.
Opnieuw een duidelijke omschrijving van de producten en waar ze toe dienen inclusief uitgebreide voedingsinformatie. Bij levering kon ik kiezen op welke dag en tijdvak ik het geleverd wil hebben. Genoeg betaalmethoden om uit te kiezen. Wat kunnen jullie beter doen... Lagere prijzen zijn altijd fijn hahaha!!
Ik ben overwegend tevreden met mijn bestelling. Er was slechts één product waar ik niet blij mee was. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice, maar ik kreeg geen antwoord. Ze begrepen niet over welk product ik het had en stopten helaas met antwoorden toen ik het probleem aangaf.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Fijn om te horen dat je over het algemeen tevreden bent. Ik zie dat mijn collega 22 april op het ticket gereageerd heeft. Daarna zie ik geen reactie meer. Had je hier wel nog op gereageerd? Zou je de mail dan misschien nog een keer kunnen forwarden? Deze is helaas niet goed aangekomen. Dan kijken wij hier graag nog even naar. Groetjes, Team Body&Fit
redelijk aanbod, wel valt op dat een hoop (eigen merk) producten vaak niet (meer) op voorraad zijn. Ook zijn er enorme prijsverschillen te zien, bv: Body&Fit Muscle protect kostte rond de 20-25euro, kost nu maar liefst 40euro!! Inflatie oke, maar dat prijsverschil is niet te rechtvaardigen
Goede webshop voor nutrition, goed en een ruim assortiment aan producten van verschillende merken en daarbij ook nog snelle levering. Ook de cadeaus bij de bestelling vanaf een bepaald bedrag zijn een leuke extra! Body en fit is daarbij al jaren mijn vaste leverancier.
Snelle verzending en steeds correcte afhandeling van de orders. Wel steeds meer van de eigen productlijn en minder van de rest. Ook zijn de prijzen over de jaren heen sterk gestegen. Ik ga toch stilletjes beginnen uitkijken naar een alternatieve winkel.
Geef een regelmatige besteller wat eerder 5% kortingscode. Nu moet ik via een ander bestellen om hieraan te kunnen komen. Zag dat mijn jaar geleden bestelde artikel een zo'n derde in prijs gestegen was dus dat is zeer welkom. grt. Frank
Door mijn collega heb ik besteld mocht m proeven de ice Cream Cocos .. was gelijk verkocht had ook geen last van mn buik .. heb Herbalife gebruikt en kreeg ik last van mijn buik enz .. Dit is echt tip spul !!
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Leuk om te horen dat je meteen verkocht was en zo tevreden bent met de kwaliteit van onze shakes. Ik wens je veel plezier van de shake en een fijn weekend! Groetjes, Team Body&FIt
Alles vlekkeloos verlopen! Al lijkt t dat de tijd om de bestelling te processen wat te lijden heeft onder het succes :). 2-4 werkdagen vraagt gewoon wat meer planning en geen last minute orders meer ;).
Goeie kwaliteit producten en voor een mooie prijs. Er zouden wel wat meer combi acties bij gezet kunnen worden...bv bidon, zak met shake en kleine shake zakjes, combinaties genieg te bedenken toch👍
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je te spreken bent over onze producten. De feedback MBT de combi-deals zal ik doorgeven :) Groetjes, Team Body&Fit
Vlotte verzending, helemaal correct tot hier toe. Zou niet weten wat er beter kan. Behalve misschien een leuk Fries tintje geven aan de verzending. Dan voel ik mij weer even thuis!;-)
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Dit horen wij graag! :D En ik geef de feedback door ;) Groet, team Body&Fit
Body en Fit heeft prima eiwitten e.d. Helaas is de prijs onlangs wel fors gestegen. Dan geven ze wel weer korting maar op een veel hogere bruto prijs. Voelt een beetje dubbel. Helaas.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Bedankt voor het winkelen bij Body&Fit. Door verschillende wereldwijde gebeurtenissen is het voor ons duurder geworden om onze producten te produceren, op voorraad te houden en te verzenden. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer houdbaar. We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met de beste producten, prijzen en service, en we evalueren voortdurend hoe we dit beter kunnen doen. Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. Nogmaals bedankt dat je hebt gekozen voor Body&Fit
Bestelling is altijd volgens afspraak. Alleen jammer dat ik niet via de app kan bestellen, maar dat ik online moet gaan. Is zie het niet als een hinder, maar ik wilde het wel melden.
Gemakkelijk besteld en snel geleverd! Voldaan aan alle verwachtingen. Enige wat jammer is, is dat de grote verpakkingen proteinepoeder in zakken komen nu in plaats van in potten.
Veel producten snelle levering, alleen de kortingscode van inschrijven nieuwsbrief en vriend uitnodigen deed het steeds niet. E-mail contact gehad maar nooit respond gekregen.
Variatie pakket van whey perfection is niet zo variërend. had gehoopt op de nieuwe “bijzondere” smaken maar het zijn voornamelijk de “saaie” ouwe smaken zoals vanille.
van Lot H.
Er was een artikel niet verzonden die wel op de pakbon stond. Na een mailtje richting de klantenservice werd het direct in orde gemaakt en nagestuurd.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Groetjes, Team Body&Fit
Voor mij al jaren super gebeuren Potten die maar voor 1/3 gevuld zijn Zou ik kleinere pot voor nemen Is minder plastic vervuiling.is een suggestie
Antwoord van Body&Fit NL
Wat fijn om te horen dat je een tevreden terugkerende klant van ons bent. Wij kijken uit naar je volgende bestelling! :) Tevens bedankt voor de suggestie, dit zal ik intern doorzetten. Groetjes, Team Body&Fit