ecdgermany.de/nl

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden540 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 apr 2021
ecdgermany.de/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Aankoop 4 stuks aluminium rolhor (100 x160 cm). Levering was supersnel, binnen 3 dagen vanuit Duitsland en de kwaliteit van de rolhorren is erg goed. De handleiding is voor de gemiddelde doe het zelver makkelijk te volgen. Daarbij was ook nog eens de prijs erg goed! Tip: Voor het zagen van de profielen en de rolbehuizing heb ik een elektrische afkortzaag gebruikt met een aluminium zaagblad. Dit ging perfect en snel, dus geen gerommel met een verstekbak en een ijzerzaag.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd na kennisneming van de betalingsvoorwaarden. Het is extreem ingewikkeld om vanuit Nederland een bestelling te doen naar Duitsland. ECD vermeldt niet minder dan vijf codes die bij de bestelling moeten worden vermeld. Nergens blijkt echter waar deze codes - BIC, BIN, Swift ...? - betrekking op hebben of waar in de overschrijving deze codes moeten worden vermeld. Op de website van mijn bank kon ik dit ook niet vinden. Dan maar niet! Ik heb het gewenste artikel besteld bij een Nederlands bedrijf. Blijkens een Nederlandstalige website wil ECD in ons land actief wil zijn, Zorg dan ook dat de Nederlandse koper eenvoudigweg via iDeal kan betalen!

Beoordelingen voor ecdgermany.de/nl

27 jan 2024
RV
Raf V.
Moorslede
31 dec 2023
alles was goed uitgelegd spijtig een latje een beetje gebarsten niet erg en valt niet op. de verzending was in orde trouwens alles hartelijk dank Raf.
Snel geleverd. Ik heb hem gemonteerd en hij is perfect. Super blij ermee!
Snel verzonden en bezorgd en prima gordijnen voor onze kzijnen
23 dec 2023
Snelle levering en snelle reactie op een vraag via de mail
Duidelijke uitgebreide website en snelle levering.
26 dec 2023
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Snelle levering.
Snel en duidelijk met scherpe prijs.
Snel geleverd alles was tip top .
24 dec 2023
De onverwachte snelle levering
24 dec 2023
Service en levertijd 10 steren
7 jan 2024

betaling aan ECD vanuit Nederland extreem ingewikkeld

1 jan 2024
Producten zijn beschadigd in de doos gedaan en zo afgeleverd.
Niets aangekregen, ligt al dagen insint niklaas

Duidelijke webshop, goede producten en snelle levering!

bestelling heel snel ontvangen vanuit Duitsland. handleiding in meerdere talen bedrukken dan alleen in het Duits en Engels is misschien handig.
29 jun 2023
De prijs-kwaliteitsverhouding van de bestelde 'hordeur' is prima! Overzichtelijke gebruiksvriendelijke website! Snelle levering!