ecdgermany.de/nl

171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden530 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 apr 2021
ecdgermany.de/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Aankoop 4 stuks aluminium rolhor (100 x160 cm). Levering was supersnel, binnen 3 dagen vanuit Duitsland en de kwaliteit van de rolhorren is erg goed. De handleiding is voor de gemiddelde doe het zelver makkelijk te volgen. Daarbij was ook nog eens de prijs erg goed! Tip: Voor het zagen van de profielen en de rolbehuizing heb ik een elektrische afkortzaag gebruikt met een aluminium zaagblad. Dit ging perfect en snel, dus geen gerommel met een verstekbak en een ijzerzaag.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd na kennisneming van de betalingsvoorwaarden. Het is extreem ingewikkeld om vanuit Nederland een bestelling te doen naar Duitsland. ECD vermeldt niet minder dan vijf codes die bij de bestelling moeten worden vermeld. Nergens blijkt echter waar deze codes - BIC, BIN, Swift ...? - betrekking op hebben of waar in de overschrijving deze codes moeten worden vermeld. Op de website van mijn bank kon ik dit ook niet vinden. Dan maar niet! Ik heb het gewenste artikel besteld bij een Nederlands bedrijf. Blijkens een Nederlandstalige website wil ECD in ons land actief wil zijn, Zorg dan ook dat de Nederlandse koper eenvoudigweg via iDeal kan betalen!

Beoordelingen voor ecdgermany.de/nl

HD
H d.
Berkel en Rodenrijs

Geen enkele reactie

Na drie dagen geen enkele reactie op. Mails, klantenservice berichten t.a.v. een compleet kapot artikel. Geen info over retour mogelijkheden. Zeer slechte klantgerichtheid. Nooit zullen wij daar iets bestellen.

Duidelijke webshop, goede producten en snelle levering!

5 apr 2023
Het artikel is prima en zoals op de foto's, de afmetingen kloppen en het werd ook snel geleverd. Het enige wat ik wel zou aanraden is de klant de mogelijkheid geven bij grotere artikelen zoals in dit geval een bed, om mee het levermoment te bepalen. We wisten maar op de dag zelf dat het artikel die dag zou geleverd worden, voor mensen die werken of studeren, is het moeilijk om zomaar plots een hele dag vrij te nemen.
bestelling heel snel ontvangen vanuit Duitsland. handleiding in meerdere talen bedrukken dan alleen in het Duits en Engels is misschien handig.
29 jun 2023
De prijs-kwaliteitsverhouding van de bestelde 'hordeur' is prima! Overzichtelijke gebruiksvriendelijke website! Snelle levering!
24 nov 2023

Prima service, snelle levering met track and trace (via GLS)!

Ik las wat negatieve recensies op internet, maar gelukkig ook heel veel positieve recensies. Toch een bestelling geplaatst. Bevestiging van bestelling via mail ontvangen, daarna bevestiging van betaling via mail en daarna track and trace ontvangen. Snelle levering van het product (stalen U-poten). Alles netjes verpakt, inclusief bevestigingsmaterialen. Prima service!
24 okt 2023
Producten besteld via paypal. Kreeg geen bevestiging wel via paypal. Producten toch snel ontvangen maar waren niet zoals verwacht. Daarom retour. Retourkosten helaas voor mij En deze zijn erg hoog
5 apr 2023
Product was beschadigd en afmetingen komen niet overeen met wat in de artikelomschrijving staat. Artikel moet dus worden geretourneerd. Bezorging na bestelling was overigens super snel.
16 mei 2023
Mooie design en ziet er degelijk materiaal uit. Alle toebehoren meegeleverd en leveringstijd heel correct. Moet nog geplaatst worden dus afwachten hoe goed dat lukt.
8 okt 2023

Correcte levering maar de btw factuur niet OK

Correcte levering maar de btw factuur uit Duitsland was niet zoals bedoeld. Was een zo klein bedrag dat ik me daar niet druk overmaak. Puntje van aandacht!
PV
Peter v.
Deurne
11 aug 2023
Bedrijf is prima, snelle levering. Artikelen zijn uit China, dus mindere kwaliteit, maar meer kan je voor deze prijs ook niet verwachten.
16 aug 2023

Adequate service

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling en levering. Daarnaast reageert men goed op vragen gesteld via de mail.
29 sep 2023

Supper tevreden

Snelle bezorging. Buitenste verpakking verbeteren die was gescheurd. Maar de inhoud was niet beschadigd. 👍
LS
Leo S.
Middelburg [Niederlande]
correcte afhandeling van bestellingen en goede degelijke kwaliteit van magnetische horren
5 jul 2023
Duidelijk site aantrekkelijke prijs snelle levering
17 jun 2023
Op tijd geleverd, juiste product. Goed gedaan.
10 aug 2023
Bestelling is perfect aangekomen en voldoet aan mijn verwachting. Kan volgens ij niet beter.
16 sep 2023
Juiste beschrijving gereedschap en kwalitatief goed. Snelle levering en goed verpakt
13 jul 2023
Product als beschreven, levertijd duurde wat langer (4 dagen in totaal) dan verwacht
15 jul 2023
Snelle levering, goed ingepakt. Glasplaat is zoals was weergegeven op de site.