ecdgermany.de/nl

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden540 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 apr 2021
ecdgermany.de/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Aankoop 4 stuks aluminium rolhor (100 x160 cm). Levering was supersnel, binnen 3 dagen vanuit Duitsland en de kwaliteit van de rolhorren is erg goed. De handleiding is voor de gemiddelde doe het zelver makkelijk te volgen. Daarbij was ook nog eens de prijs erg goed! Tip: Voor het zagen van de profielen en de rolbehuizing heb ik een elektrische afkortzaag gebruikt met een aluminium zaagblad. Dit ging perfect en snel, dus geen gerommel met een verstekbak en een ijzerzaag.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd na kennisneming van de betalingsvoorwaarden. Het is extreem ingewikkeld om vanuit Nederland een bestelling te doen naar Duitsland. ECD vermeldt niet minder dan vijf codes die bij de bestelling moeten worden vermeld. Nergens blijkt echter waar deze codes - BIC, BIN, Swift ...? - betrekking op hebben of waar in de overschrijving deze codes moeten worden vermeld. Op de website van mijn bank kon ik dit ook niet vinden. Dan maar niet! Ik heb het gewenste artikel besteld bij een Nederlands bedrijf. Blijkens een Nederlandstalige website wil ECD in ons land actief wil zijn, Zorg dan ook dat de Nederlandse koper eenvoudigweg via iDeal kan betalen!

Beoordelingen voor ecdgermany.de/nl

Eerst wordt zonder verzendkosten aangegeven bij het afrekenen komt er verzendkosten bij .. Dat is niet geloofwaardig..jammer!
Zorgen dat het geleverd word .
1 jan 2024
Producten zijn beschadigd in de doos gedaan en zo afgeleverd.
Niets aangekregen, ligt al dagen insint niklaas

betaling aan ECD vanuit Nederland extreem ingewikkeld

Pakket beschadigd gemeld bij vervoerder en de verkoper, ik heb het pakket zelf verders niet geopend daar ik de verkeerde maat heb besteld. Heb de juiste maat nog besteld voordat pakket binnen was omdat ik de fout zelf al had ontdekt. Retour aangevraagd nu ontvang ik Email met allen retoutadres en zoek het maar uit mag zelf voor de kosten opdraaien en dat is niet erg heel normaal zelfs wil ik ook voor betalen maar ik denk als zij het aanvragen waarschijnlijk goedkoper is en makkelijker als dat ik het particulier moet doen. Het is een pakket van 12.5 kilo.
i ordered 2 balustrades from 184 cm length and 90 with i got 2 off 1 meter length try to reach them by phone several times , no one answers they say its to bussy please send a mail, we sended a mail no one answered till now, my order nr: S01-235424-431145 wanna send it back and wanna recieve the correct items,,
31 aug 2023
waardeloze service en bereikbaarheid. Telefonisch niet bereikbaar en op mail wordt dagen later pas gereageerd. Met als gevolg dat een bestelling die ik ruim op tijd heb geannuleerd toch is verzond., en ik nu zelf opdraai voor de retourkosten
Verkeerde artikel geleverd gekregen. Vervolgens geen contact mogelijk. Telefonisch niet bereikbaar. Op mail geen reactie. Op supportaanvraag via de site enkel een automatische reply. Nog geen enkele inhoudelijke reactie überhaupt ontvangen.
16 aug 2023

Ik heb een tuinhuisje besteld zonder handleiding.

Ik heb een tuinhuisje besteld maar er zat jammer genoeg geen handleiding erbij. Telefonisch is ECD niet bereikbaar. Ik heb een e-mail gestuurd, maar tot op heden nog geen reactie ontvangen. Ik ben niet tevreden met de service
HD
H d.
Berkel en Rodenrijs

Geen enkele reactie

Na drie dagen geen enkele reactie op. Mails, klantenservice berichten t.a.v. een compleet kapot artikel. Geen info over retour mogelijkheden. Zeer slechte klantgerichtheid. Nooit zullen wij daar iets bestellen.
20 jul 2023

Lang wachten, moeizame communicatie

Een week na de bestelling nog niets ontvangen. Ook geen mail ontvangen toen ik de bestelling geplaatst had. Ik heb wel betaald, dus wacht af of ik mijn pakket nog ga ontvangen
15 okt 2023
Op de peperdure zwarte poten staat een groot wit label geschroefd met hun merk. Krijg je er ook niet af. Wat moet ik met tafelpoten waar een groot wit merk op staat van hun?
Retour beleid is slecht Normaal zit er een retour sticker bij Nu moet jezelf een vervoerder zoeken om het te retourneren Wat niet meevalt
8 jun 2023
Tafelsbeschadigd aan ade randen Bevestiging schroeven draaien sommige door
11 sep 2023
bestelling nog steeds niet aangekomen
25 okt 2023
Ervoor zorgen dat het heel aankomt
12 nov 2023
Pakje nog steeds niet ontvangen
16 aug 2023
Ik heb nog geen pakje ontvangen
27 aug 2023
Zwaar beschadigd product