saniheat.nl

259 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden892 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jan 2021
saniheat.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 jul 2023
Snelle verzending en goed verpakt, ook goedkoper dan andere shops. Enige minpuntje was dat er een verkeerde naam op het pakket en ook de factuur stond. Ook dat het niet met PostNL was verstuurd zoals aangegeven maar met DPD en zonder een traceercode te ontvangen. Was hierdoor wantrouwend om het pakket aan te nemen aangezien ik niet wist dat het mijn bestelling van Saniheat was. Is dus een verbeterpuntje, daardoor 4 sterren.

22 nov 2023
Ik voel me genoodzaakt om mijn recente ervaring met SaniHeat te delen, in de hoop anderen te waarschuwen voor hun service. Ondanks de relatief hoge leveringskosten van €16,50, koos ik voor SaniHeat vanwege hun belofte van levering op de volgende werkdag. Hun website vermeldt duidelijk: "Voor 17u besteld, volgende werkdag geleverd". Echter, deze belofte bleek niet meer dan loze woorden. Na mijn bestelling te hebben geplaatst, ontdekte ik tot mijn teleurstelling dat er , naast de duidelijke communicatie op de website voor volgende dag levering, er ergens in de kleine lettertjes staat dat de levertijd naar België eigenlijk 1-2 werkdagen bedraagt. Dit was al een onaangename verrassing, maar het werd nog erger toen mijn levering pas na 4 werkdagen arriveerde. Dit is onacceptabel en ver beneden de standaard die ik had verwacht van een bedrijf dat snelle levering belooft. Toen ik contact opnam met de klantenservice, kreeg ik te maken met een medewerker genaamd Jan. Zijn reactie was ronduit teleurstellend. Er was geen sprake van begrip voor mijn situatie, noch enige vorm van tegemoetkoming voor het ongemak dat mij was aangedaan. Het leek hem allemaal maar normaal, wat getuigt van een gebrek aan klantgerichtheid. Door deze ervaring heb ik besloten om in de toekomst niet meer bij SaniHeat te bestellen. Ik adviseer potentiële klanten om goed na te denken voordat ze een bestelling plaatsen, gezien mijn ervaring met hun misleidende leveringsbeloftes en onverschillige klantenservice.

Beoordelingen voor saniheat.nl

Le colis est arrivé dans un état pas très bon heureusement que le produit était en bon état dans un première coup d'œil, je devrais vérifier plus en approfondie le jour se l'installation, j'ai également payé 50€ de transport alors que tous les produits que j'achète chez bol.com et autres fournisseurs en Hollande je ne paie jamais de frais de transport pour un montant supérieur a 150€. Et je le reçois 24h après, max 36h vous me faites payer un prix exorbitant le transport et en plus il arrive 4 jours après je suis très très déçu.
10 mrt 2024
Ondanks in bevestiging toegezegde levering op vrijdag 8 mrt 2024 met PostNL, nu op zondag 10 mrt, nog niets ontvangen en ook geen tracking code ontvangen. Blijkbaar moet ik nog even wachten ondanks dat ik wel aan mijn betalingsverplichting, ruim € 66, heb voldaan. Tot nu toe een slechte performance.

10 euro verzendkosten betaald voor een postzegel

Bij een bestelling van €4,76 werden er €10 aan verzendkosten in rekening gebracht. Nu vind ik het niet heel erg om verzendkosten te betalen als het ook de daadwerkelijke kosten zijn maar het product bleek gewoon in een envelop te zitten met een standaard NL postzegel.
6 jan 2024

Toiletpot debacle

Vanwege gebarsten toiletpot, met spoed nieuwe besteld. Zou 4/1 geleverd worden. Toen dat niet gebeurde Saniheat gecontact, zij verzekerden levering op 5/1, dus afspraak loodgieter bevestigd. Echter wederom geen toiletpot, dus loodgieter voor niets betaald! Nu nog steeds geen zicht op wanneer toiletpot geleverd wordt. Voel me wel belazerd

Pakket na 3 weken nog steeds niet geleverd.

Na 3 weken is de bestelling nog steeds niet geleverd. Ook mail gestuurd maar nog steeds geen reactie gekregen. Er was een leveringstermijn van 2 dagen beloofd… ik wacht nog steeds. Service beneden alle peil.
Antwoord van saniheat.nl
Goedemiddag, Uw pakket is 28-12-2023 bij ons verstuurd met de transporteur. Helaas heeft u pakket heel erg lang bij de transporteur gestaan en is hij op 11-1-2024 bij u afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
TV
Ton v.
Soest NL
25 dec 2023

chagrijnige bezorger

- Bezorger deed nogal sjagrijnig; - displayverlichting van apparaat werkt niet naar behoren opm.: polariteit bij aansluiting T4M is belangrijk (Intergas CV-ketel))
20 okt 2023

De bezorging was totaal niet in te plannen voor ons

De bezorging was niet, zoals beloofd, de volgende dag. Van de bezorgdienst kreeg ik 2 dagen later het bericht dat de bezorging tussen 00:00 en 01:00u (…) zou plaatsvinden…….. uiteindelijk kwam hij om 20:00 u…..
10 mei 2023
22 nov 2023

Teleurstellende Service en Niet Nagekomen Leveringsbelofte bij SaniHeat

Antwoord van saniheat.nl
Goedemiddag, We hebben uw bericht gelezen en vinden het heel vervelend dat onze website niet duidelijk was voor u. Dit zullen wij meenemen en de communicatie op onze website gaan verbeteren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
retour stickers meezenden en geen artikelen weigeren terug te nemen als er op de verpakking retouradressering wordt geschreven. Bespottelijk! Dit grapje heeft me inmiddels al meer dan €15,- verzendkosten gekost. Eerst door het verkeerde artikel te leveren en daarna het verkeerde artikel niet te accepteren vanwege het schrijven van het retouradres op de verpakking. Nogmaals: onbegrijpelijk!! Hoe kan je dit zo verkopen?
2 aug 2023
Beste Anita, Wij begrijpen uw frustraties maar hebben ons aan regels te houden van de leverancier. Ze geven aan dat er op hun verpakking niks met pen geschreven mag worden. Hier hebben wij ons aan te houden om het artikel gecrediteerd te krijgen. Zoals telefonisch al is besproken sturen wij uw artikel retour naar u. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
21 apr 2023

De bestelling die toegekomen is voldoet…totaal niet

De bestelling die toegekomen is voldoet totaal niet aan de afmetingen die ze geven op de technische fiche op de webshop. Een DRU ART 10-02 is plots hetzelfde als een DRU ART 10-01buitenrekening dat de vorm anders is en een verschil van 10cm in de hoogte. Ik doe de moeite nog niet meer om te bellen, ze snappen het niet, "ik was mis" blijkbaar. Zielig
7 nov 2023

Geen product, geen duidelijkheid

Nog geen product geleverd en ook geen track & trace code. Artikel zou vandaag geleverd worden. Dit betekent gewoon extra lang in de kou zitten en geen warme douche. Wellicht dat ze eens moeten gaan stilstaan bij het feit dat sommige klanten echt wachten op hun product en duidelijkheid willen
8 nov 2023
Goedemiddag, In het weekend zijn wij niet geopend waardoor we uw zending niet gelijk hebben kunnen oppakken. Maandag 6-11 hebben we uw order opgepakt en gelijk aangemeld bij de leverancier en is dinsdag bij u afgeleverd. We vinden het heel vervelend dat u hierdoor enige dagen in de kou heeft gezeten. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
21 okt 2023
Als je op de factuur de bestel en leverdatum meld. Moet deze wel juist zijn. Je kan beter de juist ingeschatte levertijd er opzetten. Als men naar Belgie levering moet doen en dit niet op 1 dag ,kan je dit beter aangeven.
31 okt 2023
Goedemiddag, Op onze website hebben wij bij verzending en bezorging naar Belgie staan dat het artikel eerst naar ons wordt verstuurd en daarna naar de klant. Naar Belgie is altijd 2 dagen levertijd. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Team Saniheat.
11 sep 2023

Slechte communicatieve eigenschappen

Zending werd niet conform afspraak geleverd. Werkplanning totaal overhoop met alle extra kosten van dien en leverancier neemt niet de moeite om te communiceren. Reageert geprikkeld op informatieverzoeken.
12 sep 2023
Beste, U heeft afgelopen vrijdag 8 september in de middag contact gehad met collega Hans. In de originele levering was er 1 colli manco, zat niet in de vrachtwagen. Hierop heeft Hans contact gezocht met de vervoerder en blijkt onvindbaar. Hij heeft nog geprobeerd met een koerier of bij u in de buurt op een vestiging gebeld of dit zo nog dezelfde dag na te leveren is. Dit heb ik in een case door moeten zetten naar de leverancier. Hier heeft Hans ook pas maandag ochtend een verder bericht van mogen ontvangen. Is als het goed is afgelopen maandag 11 september nageleverd bij u. We proberen alles op te zetten dat bestellingen op de gevraagde dag van levering wordt geleverd. Wanneer er iets mist in een wagen of busje is dit overmacht. Hoorde ook van collega dat er op de dag van levering ook de installateur bezig was om dit gelijk erin te maken. Dit is heel vervelend en zien dit ook liever anders. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
26 aug 2023
Pakket was open, het onderdeel is gebruikt (!!!!) Geprobeerd te bellen maar het is vrijdag na 16:00 gesloten voor telefonisch verkeer. Dit pakket gaat dus terug.
30 mrt 2023
De bestelling ging gisteren toekomen, maar dat is niet gebeurd. Dat hoefde voor mij ook niet, maar beloof dat dan ook niet. Met vriendelijke groet, Dirk
3 apr 2023
Beste Dirk, Bestelling naar Belgie moet u rekening houden met 2 werkdagen. We zijn afhankelijk van de transport in Belgie en geven door wat hun aangeven qua levertijd. Hopelijk heeft u ondertussen alles goed ontvangen? Met vriendekijke groet, Irma de Voijs
14 nov 2023

Gebrek communicatie laattijdige levering

Geen communicatie over uitblijven van levering die reeds 4d vertraging heeft
14 nov 2023
Goedemiddag, Doordat er iets mis is gegaan bij de leverancier is uw zending vertraagd en nog niet verzonden. We hebben uw order opnieuw besteld en zal morgen naar u worden verstuurd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
9 jun 2023
we hebben het pakketje nog niet ontvangen ( inventum keukenboiler )
26 mei 2023
Bestelde producten ineens niet voorradig. Al wel betaald
31 mei 2023
Beste, Bedankt voor uw terugkoppeling. Nadat we uw bestelling hadden geplaatst kregen wij van de leverancier te horen dat dit artikel niet meer voorradig is. Hierdoor kunnen wij helaas niet leveren en zal uw product eind juni worden geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs