Crystal Colloidals BV

95 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden838 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jul 2018
Crystal Colloidals BV voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jan 2024
gebruik Crystal al heel lang en adviseer alle 5000 honden vrienden die ik help op facebook dit in huis te halen, is met een hond onmisbaar en bespaar je veel dierenartskosten mee. Op open wondjes en hotspot werkt geweldig snel Eb Crystal mag in en uitwendig gebruikt worden

het flesje is veranderd en het duurde langer voor ik het ontvangen heb.
TE
Tineke E.
Woudenberg

Beoordelingen voor Crystal Colloidals BV

17 feb 2024
de bestelling is snel ..,helaas doet de col.zilver ,tot nu toe niks(3 weken) bij pyodermie hond...
GR
Gera R.
Makkum
Nog geen verbetering bij de hond maar dat is misschien ook nog een beetje te vroeg.
10 feb 2024
8 jun 2023
De bezorging liet op zich wachten. Tip, een uitleg over de werking en toediening zou handig zijn. Verder was alles in orde
24 apr 2023
Al jaren tevreden klant. Producten zijn beste in de branche. 4/5 omdat de vernieuwde website nog niet zo netjes staat, er missen wat info's en links, en helaas zijn de producten ook duurder geworden.
22 sep 2023
Mijn bestelling was een paar dagen blijven liggen, ik kreeg geen bevestiging. Wel heel lief dat ik iets extra kreeg, dus bij deze heel erg bedankt.
NZ
Nicole Z.
Leidschendam
3 sep 2023
weet ik nog niet ik gebruik het pas kort maar het is te proberen als niets helpt.
2 sep 2023
Levering duurde erg lang. Vakantieperiode...
18 aug 2023
Heel vlotte vlugge levering.
JS
John S.