gamingpcshop.nlBeoordelingen

Graphic IT Solutions B.V.
Hoge Traan 20
9351 VV Leek

Beoordelingen voor gamingpcshop.nl

4.67/5.00

58 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over gamingpcshop.nl

Snelle service, snelle levering en zeer vriendelijk!
Bestelling geplaatst voor een zaterdag, kreeg een melding van dat dit niet mogelijk was omdat het naar België was, de maandag de bestelling dan ontvangen in heel goede staat, direct de pc aangesloten en werkte prima Zeker voor herhaling vatbaar in de toekomst doe zo verder ;)
Erg goede custoner service
Levering was heel rap, enig minpuntje is (en daarom geen 5 maar 4 sterren) dat het niet toekwam tussen de uren(17u en 22u) dat op de website vermeld stond en om 10u al hier was, gelukkig was er net iemand thuis. De pc zelf is fantastich, juist de led kleuren controls werkte niet. Service na verkoop heeft me geholpen om zelf oplossing te vinden. Daarbij de score. Ik raad deze winkel wel aan, sup
Na aansluiten monitor kregen we geen beeld. Na het resetten van de videokaart (uit en in PCI slot) kon er beeld verkregen worden op de monitor. Kaart was misschiehn losgekomen tijdens transport. Verder zaten er kabels gekneld , welke ik vrij diende te maken, mogelijks was dit ook een oorzaak. Voor de rest was alles OK.
topkwaliteit in goederen en levering
Na vele jaren (inmiddels 40'er) weer eens een gaming pc aangeschaft en dan is deze site een erg leuke manier om een pc samen te stellen. Allemaal prima gegaan. Paar opmerkingen: - levering was zonder bericht een dag te laat. Dan zweet je toch wel even of het wel een betrouwbare winkel is - bij het eerste keer opstarten foutmeldingen. Toevallig kon ik dat oplossen met ESC maar was wel schrikk
 Antwoord van gamingpcshop.nl
Beste Kars, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat alles over het algemeen bevalt. Vervelend dat de bestelling een dag later is geleverd. We hebben dit uitgezocht en het blijkt dat vanwege de staking van de boeren op dat moment veel pakketten zijn vertraagd, o.a. die van jou. Helaas waren wij niet op de hoogte van de vertraging van je pakket en hebben we je dus niet kunnen informeren.
hele goede hulp gehad bij het aankopen van een pc doet hij het nog even goed binnen een maandje van nu dan zijn we zeker kontent
Helaas was een artikel niet op voorraad maar ben daar netjes en direct van op de hoogte gebracht dat de levering 1 dag later zou worden. De volgende dag kwam het bericht dat het product verstuurd was, met daarop netjes een mail met tracking code. Eenmaal ontvangen was het ook gewoon kabeltjes aansluiten en klaar was het. Helemaal tevreden
Erg goed te woord gestaan en geholpen bij mijn vragen. Snel reactie en goed advies. Computer, monitor, keyboard en muis maandag besteld. Dacht dat het vrijdag bezorgd zou worden. Gebeurde echter al een dag later in de avond. Gelukkig was er iemand thuis, wel van te voren op de hoogte gehouden wanneer de levering zou komen. Goed en veilig verpakt
Super service positive ervaring webshop is zeer zeker aan te raden
snelle levering netjes verpakt en de koerierdienst die de besteling naar huis breng is er behulp zaam en beleeft ik geef jullie een 10
9.5 van 10 punten. Niks op aan te merken afgezien van een wat latere levering, maar dat was niet helemaal hun schuld
Helaas was de blueray brander niet op voorraad. Maar hebben een betere WiFi ingebouwd en in plaats van de blueray een dvd brander. De levering en het product ben ik tevreden over.
Bij de levering wist ik niet goed rond hoe laat het product geleverd ging worden. Het product zelf was goed aangekomen maar niet alles werkte. Ze waren heel klantvriendelijk en wanneer ik zei dat mijn product niet helemaal werkte namen ze het terug mee en houden me op de hoogte voor terug te leveren.
Snelle levering, kundig advies. Top
Alles volgens afspraak, netjes aangeleverd en afgeleverd, Telefonisch contact krijgen zou iets verbeterd mogen, verdere fijne ervaring