gamingpcshop.nl

86 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden270 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 sep 2019
gamingpcshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mei 2023
Een prettige ervaring gehad met deze webshop, ik twijfelde er initieel aan of ik hier wel iets wilde kopen aangezien het niet de bekendste webwinkel is. Naar aanleiding van de vele positieve reviews heb ik hier toch iets gekocht en het is mij zeker niet tegengevallen. Alles ging soepel, van bestellen tot het bezorgen. Ben zeer tevreden en laat dan ook een review achter voor mensen die twijfelen aan de betrouwbaarheid van de webwinkel.

Tot twee keer toe gewacht in de avond voor DHL die niet op kunnen dagen. Pakket retour naar gamingshop vervolgens bel ik op en word mij beloofd me pc vrijdag (volgende dag) te mogen ontvangen dit gebeurt ook al niet omdat een collega vergat het tijdig door te geven en een klant met 12 pc’s voorrang kreeg volgens de medewerker die ik sprak. Ik belde alweer omdat ik vrijdag zag dat de bezorging nog steeds niet onderweg was, maar het goede nieuws zaterdag kon ik mijn pakket eindelijk verwachten (inmiddels een week verder) tot mijn ongenoegen zie ik nu dat dpd meld dat het niet zaterdag word maar maandag. Dus in totaal 4 x niet volgens afspraak mijn pc geleverd. Weinig empathie vd medewerker die ik sprak vrijdag. Nu word het dus volgende week maandag en moet ik weer thuis werken en een dag lang wachten op levering. Ik had ook gehoopt dat er misschien iets kleins werd meegegeven ter compensatie maar daarvan is geen sprake wat ik teleurstellend vind. Misschien ben ik wel een uitzonderlijk situatie maar ik zal persoonlijk hier niet meer bestellen.zolang het goed gaat is het wellicht prima maar als er een kink in de kabel komt dan is het gelijk een zooitje.

Beoordelingen voor gamingpcshop.nl

Geweldige service

Ik heb mijn pc hier bijna een jaar geleden gekocht en deze pc zijn waterkoeling werkte niet. De waterkoeling en de cpu zijn allemaal onder gerantie vervangen, het was een snelle levering en de meest vriendelijke en behulpzaamste mensen waarmee ik ooit gesproken heb. Alles te samen gewoon een fantastische winkel.

Service was goed!

Service uit het bedrijf was prima, vriendelijk en snel. Het enige nadeel is dat ze met de DHL computers versturen. Het duurde dus 2 dagen langer voor geen enkele reden voor mijn computer om aan te komen.
1 dag geleden
Goede service, de bestelling was enigszins vertraagd en ik kreeg direct een mail met informatie, wel zo prettig om goed geïnformeerd zijn. En goed product geleverd 👍
Geweldige pc en super klantenservice
9 mrt 2024
Ik ben erg blij met mijn aankoop. Het is een zeer betrouwbaar bedrijf. Ik had een paar vragen/ problemen met de bezorging en dat is zeer goed en snel opgelost.
Goed geholpen, er miste een kabel en zij hebben dit direct geholpen doordat zij nieuwe stuurde.
11 feb 2024
Hier kun je een goede pc bestellen
4 feb 2024
Top bedrijf, reageren snel en zijn informatief en behulpzaam. Verzending is snel en veilig!
1 jan 2024
deskundig personeel die goed een PC monteert en adviseert of alles goed is besteld

100% tevreden

correct geleverd perfect verpakt met goede steun 100% tevreden

Top service en klantvriendelijk!

Ik heb mijn pc hier niet gekocht maar zij hebben wel mijn pc aangenomen ter reparatie. Dit allemaal zonder problemen. Telefonisch advies gevraagd en zo is er een ticket aangemaakt. Met deze ticket wordt je overal van op de hoogte gehouden. Mijn moederbord bleek stuk te zijn en zij hebben mij advies gegeven welke ik zou kunnen kiezen. Met mijn budget hebben ze dit volbracht en kon na 3 weken mijn pc weer ophalen. Pc draait weer perfect! Ik ben altijd vriendelijk benaderd als ik toch even belde over vragen die ik had. Uiteindelijk de rekening; die viel gigantisch mee! Er wordt vooraf duidelijk aangegeven welke kosten er sowieso zijn en daarbij komt je eigen onderdelen en uurloon van Gamingpc. Waarbij ik echt kan zeggen dat ik wel anders gewend ben en dit mij veel meer aanspreekt! Ik ben nu vaste klant!
Super blij met pc alleen vond ik toch de prijsverhouding erg hoog