gamingpcshop.nlBeoordelingen

Graphic IT Solutions B.V.
Hoge Traan 20
9351 VV Leek

Beoordelingen voor gamingpcshop.nl

4.70/5.00

54 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over gamingpcshop.nl

Snelle en complete levering, alles klopt hier!
Bij dit bedrijf klopt gewoon alles!
Website werkt prima naar een eindproduct toe. Montage was prima en verzending zoals aangegeven
Snel en netjes geleverd. De service is ook later na de aankoop zeer goed.
Snelle levering goede service
Pc was goed verpakt tijdens vervoer. Pc doet wat is beloofd. De Ultra is Snel en geschikt Microsoft Flight Simulator 2020.
goed
Prima op tijd geleverd en goede service.
ik ben erg tevreden met mijn bestelling
Geweldig alles werkt goed kabels mooi weggewerkt snelle levering zonder problemen
Een kwestie van alle simpele dingen aansluiten en wat dingetjes installeren en dezelfde dag nog van alles kunnen doen. (alleen de LED-strip was een beetje losgelaten maar dat is niet niet super erg)
Je wordt super op de hoogte gehouden van zowel je bestelling als de levering
levering op tijd, product is zoals beschreven en uitstekende service. groetjes vanuit belgie :)
Ik heb de PC zeer snel ontvangen alles netjes verpakt. Precies zoals aangegeven op de website. Alles werkt prima, plug n play voorinstallatie is prima in orde.
Ze doen er alles aan om jouw pc nog de volgende dag geleverd te hebben. Service is uitstekend, had wat vragen over de pc. Ben op dit moment super blij met de pc, alleen was er een koeler die niet vast zat in mijn pc, maar dat moet niet uitmaken.
Top en snel geleverd
Alles keurig volgens afspraak. Vind alleen de pc toch wat lawaaierig ondanks de aangeschafte aangepaste koeling. Had verwacht dat hij stiller zou zijn
snelle levering en zelf de inhoud van de computer kunnen aanpassen.
Zeer tevreden! Van bestelling tot bezorging,ik werd goed op de hoogte gehouden hoe het ervoor stond met mijn game pc,alles is precies gegaan zoals afgesproken,vol lof over gamingpcshop. Toppers!
Ja,de Shop om je droom Game pc,te laten bouwen, ook het samen stellen op de site is Super eenvoudig. Ook met vragen over je pc, is in vertrouwde handen . Top bedrijf,ga zo door !