gamingpcshop.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
gamingpcshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij gamingpcshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor gamingpcshop.nl

55 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

10 mei 2022
De pc kwam beschadigd aan. De glas plaat van de zijkant, lag in 100.000 stukken. Maar na overleg en het controleren dat de rest van de pc wel gied werkte werden we fantastisch en snel geholpen en kregen we dezelfde dag nog een nieuwe glasplaat thuisbezorgd. Dus een top service.

4 jan. 2023
Een monitor vanuit een mooie aanbieding besteld en betaald. Deze wordt vervolgens niet de volgende werkdag geleverd zoals beloofd. Ik moet er vervolgens zelf achteraan bellen waar de monitor blijft. Reactie: monitor is helemaal niet leverbaar. Ik kan wel een alternatief krijgen maar dat is geen ips scherm, dus veel slechter. De prijs van dit scherm is wel bijna het zelfde. En prijs ligt hoger dan concurrenten. Er wordt mij op geen enkele manier tegemoet gekomen. De aanbieding lijkt een lokkertje om je een ander scherm zonder korting te verkopen . Bestelling uiteindelijk geannuleerd.. nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg

Beoordelingen voor gamingpcshop.nl

27 dec. 2022
25 dec. 2022
31 okt. 2022
Fijne mensen die een een goed advies geven en die de tijd voor je nemen. Heel netjes.
4 apr. 2022
prima bedrijf om je computeronderdelen te kopen.
7 jul. 2022
5 mei 2022