gamingpcshop.nl

86 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden270 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 sep 2019
gamingpcshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mei 2023
Een prettige ervaring gehad met deze webshop, ik twijfelde er initieel aan of ik hier wel iets wilde kopen aangezien het niet de bekendste webwinkel is. Naar aanleiding van de vele positieve reviews heb ik hier toch iets gekocht en het is mij zeker niet tegengevallen. Alles ging soepel, van bestellen tot het bezorgen. Ben zeer tevreden en laat dan ook een review achter voor mensen die twijfelen aan de betrouwbaarheid van de webwinkel.

Tot twee keer toe gewacht in de avond voor DHL die niet op kunnen dagen. Pakket retour naar gamingshop vervolgens bel ik op en word mij beloofd me pc vrijdag (volgende dag) te mogen ontvangen dit gebeurt ook al niet omdat een collega vergat het tijdig door te geven en een klant met 12 pc’s voorrang kreeg volgens de medewerker die ik sprak. Ik belde alweer omdat ik vrijdag zag dat de bezorging nog steeds niet onderweg was, maar het goede nieuws zaterdag kon ik mijn pakket eindelijk verwachten (inmiddels een week verder) tot mijn ongenoegen zie ik nu dat dpd meld dat het niet zaterdag word maar maandag. Dus in totaal 4 x niet volgens afspraak mijn pc geleverd. Weinig empathie vd medewerker die ik sprak vrijdag. Nu word het dus volgende week maandag en moet ik weer thuis werken en een dag lang wachten op levering. Ik had ook gehoopt dat er misschien iets kleins werd meegegeven ter compensatie maar daarvan is geen sprake wat ik teleurstellend vind. Misschien ben ik wel een uitzonderlijk situatie maar ik zal persoonlijk hier niet meer bestellen.zolang het goed gaat is het wellicht prima maar als er een kink in de kabel komt dan is het gelijk een zooitje.

Beoordelingen voor gamingpcshop.nl

Goede service & enorm aardig en hulpvol personeel
25 dec 2023

Goede service

Vriendelijk, geduldig advies en prima levering.
25 dec 2023
Meedenkend Goede service Snelle verwerking
10 mei 2023
23 jun 2023

Goede service, mooie pc

Ik had een mooie game pc gekocht maar helaas was de videokaart kapot. Ik heb ze opgebeld werd erg goed geholpen. Videokaart terug gestuurd bleek echt kapot te zijn. Heb ik een nieuwe gekregen. Plug and play het werkt perfect. Ik ben er blij mee. Ik zou mensen zeker adviseren om bij dit bedrijf hin droom pc te kopen.
31 okt 2023

Een geweldige klantervaring!

Zeer goed verpakt voor transport. Enorm veel aandacht voor detail (assemblage, stickers, boekjes, A4 met uitleg). Je ziet aan alles dat er veel tijd en moeite in is gestoken om de klant tevreden te stellen. Echt top! Een dikke 10! Ik had me geen betere ervaring kunnen wensen!
BV
Bob V.
Noord Hollsnd
16 apr 2023

Prima!

Bestellen was makkelijk, alles netjes geregeld, en op tijd bezorgd. PC lijkt aan de verwachtingen te voldoen, en was helemaal goed voorbereid. Prima ervaring dus!
23 nov 2023

Prima bedrijf

Het is een fijne club waarbij je eenvoudig een systeem kan samenstellen. Daarnaast krijg je snel en uitgebreid antwoord op vragen en wordt meegedacht zodat je een goeie keuze maakt. Ook als het systeem al in huis is, wordt er prima meegedacht en advies gegeven bij vragen.
2 jun 2023
Zeer goede service en een uitstekend klanten support. Bij levering een missend stuk en kapot (waarchijnlijk bij bezorging opgelopen) onderdeel gekregen, maar meteen een vervanging en nalevering ontvangen met behulp van klanten support. Heel netjes en professioneel!
26 jul 2023

Service is top.

Wat ze beloven, maken ze waar. De levering was binnen de 24 uur. De PC bleek bij het uitpakken, tijdens het transport beschadigd te zijn. Ticket aangemaakt en een nieuwe kap mogen ontvangen. Prima service.
16 nov 2023

Goede service, goed product!

Groot assortiment en veel keus. Toen ik in de knoop zat met alle verschillende keuzes, werden mijn vragen snel beantwoord. Product is ook op de aangegeven tijd gearriveerd, en in perfecte conditie.
12 okt 2023
Ik had gebeld en ze geven goed advies. De persoon (ben zijn naam kwijt) heeft letterlijk gezegd je kan beter dit scherm nemen die past beter bij je en hij heeft helemaal gelijk gehad! Top
2 aug 2023
In de avond besteld & de volgende avond alles in huis. Duidelijke website, alles goed verpakt & een fijne communicatie. Ik kom zeker terug.
18 mei 2023
Goede berscherming binnin van de hardware, alleen de vervoerder dhl weinig vetrouwen , al met al wel zeer tevreden met de cpu
SB
Sophia B.
Groningen
19 mei 2023

Snel contact, goede service

Snel contact. Goed advies. Snelle verzending van de computer. Ik had hem vrijdag middag besteld en maandag avond in huis.
17 okt 2023
De snelle levering. Duidelijke informatie. Snelle reactie op mail. Ik zou zeggen: ga vooral zo door! TOP!!!!!
30 mrt 2023
Snelle service je kan heel eenvoudig zelf je pc kast laten bouwen. Het was ook snel in huis.
11 aug 2023

Gamingpcshop.nl is een aanrader!

Geweldige klantenservice, ze hebben mij heel goed geholpen en m’n PC werkt uitstekend!