combitools.nl- Logo - Beoordelingen

combitools.nl

537 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.497 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2022
combitools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Veel keuze, artikelen van bekende merken en geen "eigen" merk artikelen, scherpe prijs, snelle verzending, kopersbescherming.

29 jun 2023
Ik had het volgende besteld: ( bestelnummer: #1000113132 ) -Makita Maaikop 95 M10x1,25LH 2,6mmx3mtr - Makita Klopboor-/schroefmachine DHP486Z - 18 V Zonder accu's en lader, in doos -Makita DBO180Z 18V Li-Ion accu excenter schuurmachine body Kreeg de bestelling op tijd, echter werd de klopboor/schroefmachine zonder originele doos geleverd, verpakt in folie met de toebehoren en boekjes los in de doos, erg slordig. Tevens kwam ik op de pakbon er pas achter dat de maaikop nageleverd zal worden, deze infomatieverstrekking kan beter.

Beoordelingen voor combitools.nl

CV
Zeer goede prijs voor bepaalde items en er staat een goede beschrijving bij. Enige minpunt is de leveringstijd. Het was op voorraad en toch duurde het meer dan een week om te versturen.
Goede website. Makkelijk bestellen. Maar ik moest afwachten wanneer er geleverd werd. Er werd geen aanduiding van te voren gedaan.

Scherpste prijs, beleefde communicatie per mail

Scherpste prijs, en Combitools nam uit eigen initiatief contact met me op om te verifiëren of mijn bestelling wel klopte. Ik bestelde namelijk bewust niet het nieuwste model. De levertijd wat langer, niet vandaag klikken morgen zagen in mijn geval maar als je wat geduld hebt geen probleem.

Prima

Vaak heeft Combideal de beste prijs voor Makita. Inmiddels heb ik hier al best veel gekocht. Ik weet niet hoe het gaat met garantie afhandeling want dat heb ik nog niet nodig gehad.

Na mijn bestelling de reviews gelezen

Na mijn bestelling had ik de reviews gelezen. Ik was eerst wat huiverig maar dat was onterecht. Ik had mijn bestelling woensdag laat geplaatst en deze kwam zaterdag binnen.
Duidelijke omschrijving en snelle levering. Prijs is scherp maar ik zie geen waanzinnige acties. Zou leuk zijn.
Voorheen waren waren ze altijd de goedkoopste op de markt. Nu is dat bij hoge uitzondering. Helaas....
Goed. Niet de volgende dag, maar wel die daarna bezorgd. Keurig verpakt in een stevige doos.
Sneller communiceren over verzending. Daar zijn nu twee dagen overheen gegaan.
24 mrt 2024

Plus / Min

Plus: Vlotte afhandeling en levering Min: Beperkte opvolging via website
MP
Snelle levering goed product. Komt overeen met beschrijving.
Prima prijs/kwaliteitsverhouding en snelle levering
24 mrt 2024
Snelle service / bezorging en goede aanbiedingen
30 mrt 2024
Snel geleverd op 2e werkdag, goede prijzen, top!
31 mrt 2024
Meer sterren als er wat sneller geleverd wordt.
Snelle levering, goede communicatie.

makita accu

de bestelling heel gauw ontvangen
Nog steeds niets ontvangen !!!!
30 mrt 2024
Alles maar dan ook alles top
Snelle en correcte levering