UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.309 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.019 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Snelheid en de prijs

Acurate afhandeling.

Accurate afhandeling.
18 jul 2023
Bedankt voor deze geweldige score! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
goed en snel geleverd
goed geleverd en vlug
25 mei 2023
Super hulp en service
25 mei 2023
Erg fijn te lezen dat u tevreden bent over onze service en hulp. We bedanken u vriendelijk voor de moeite om dit te delen. Veel printplezier en kleurrijke groet, Erik
AV
ad v.
eindhoven
10 mei 2023

Ik ben zeer te vreden

Ik ben zeer tevreden
10 mei 2023
Goed te horen dat u een tevreden klant van ons bent. Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
29 apr 2023
Zeer snelle levering!
23 dec 2023

Bestellen ging goed, nu nog de levering 😤

Bestellen ging goed
Heel snel geleverd!!
13 sep 2023
De geweldige service
14 sep 2023
Ah wat een prachtig compliment! Hartelijk dank hiervoor :) We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Linn