UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nlReviews

: 42.221Uitstekend

4,68

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
UwCartridgeWinkel.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij UwCartridgeWinkel.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
UwCartridgeWinkel.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij UwCartridgeWinkel.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

4.029 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

42.221 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


25 aug. 2022
Ik had al ervaring met UwCartridge.nl vanwege de aanschaf van huismerk cartridges. Dat beviel erg goed. Ik moest nu een nieuwe printer aanschaffen en wilde het huismerk blijven gebruiken. Ben enorm goed geadviseerd via whatsapp, er werden meerdere merken aangeraden. Heb uiteindelijk voor Epson gekozen (2 zelfs). Die bleek bij henzelf te koop te zijn. De Epsons waren heel makkelijk aan te sluiten en printen als een tierelier! Bovendien kreeg ik de korting naderhand teruggestort (ik was vergeten de kortingscode in te voeren). Niets dan lof dus!
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


12 dagen geleden
Nu de tweede keer bestelling gemaakt en twee keer de cartridges weg gegooid. Er staat op de verpakking negeer melding van je computer, druk gewoon weg, na 4 á 5 keer gaat het gewoon, maar op mijn printer werken de cartridges gewoon niet, misschien ligt het aan mijn printer met deze cartridges want na twee dagen alles proberen bij een andere cartridges (ook namaak) besteld en hup in één keer werkte ze als echte HP cartridges. Sorry dames en heren, maar voor mij, klaar.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(45)
 Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Nu de tweede keer bestelling gemaakt en twee keer de cartridges weg gegooid. Er staat op de verpakking negeer melding van je computer, druk gewoon weg, na 4 á 5 keer gaat het gewoon, maar op mijn printer werken de cartridges gewoon niet, misschien ligt het aan mijn printer met deze cartridges want na twee dagen alles proberen bij een andere cartridges (ook namaak) besteld en hup in één keer werkte ze als echte HP cartridges. Sorry dames en heren, maar voor mij, klaar.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
11 dagen geleden
Dank u wel voor uw uitgebreide beoordeling. Wat vervelend dat u problemen heeft ervaren, dit wil ik graag met u oplossen want u heeft 10 jaar garantie. Ik heb u daarom een e-mail gestuurd, zodat we even contact kunnen hebben. In afwachting van uw reactie. Alvast bedankt. Met kleurrijke groet, Linn
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden
Lange levertijd - (staat niets over op de website) Heb bericht gestuurd dat ik betaald heb en dat ik wil weten wanneer ik de cardridges krijg? Antwoord als de bestelling is verzameld 🤬 Weet je nog niets Een webshop hoort binnen een week te leveren, zeker met artikelenwaar ze in gespecialiseerd zijn
Beoordeling melden
 Wordt beoordeeld
12 nov. 2022
Ik heb een cartridge besteld zondag 6 november, verwachte op maandag, die nog een week later niet bij mij afgeleverd. Ik heb de bestelling geannuleerd .. Ik heb restitutictie voor wat ik betaald heb. Zij willen niet doen. Slecht.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
Heb bij de bestelling van de cartridge aangegeven om welke printer het gaat maar de printer zegt hem niet te herkennen. Slechte zaak.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
23 uur geleden
Bestelde carrières worden niet geaccepteerd door de hp printer Hp encyclopedie 6010e
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
de zwarte inkt is grijs.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
10 dagen geleden
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat zwart niet als zwart wordt afgedrukt. Inmiddels hebben we u een mail gestuurd om dit samen met u op te gaan lossen. Een reactie zien wij dan ook graag tegemoet. Met kleurrijke groet, Ton
 Geverifieerde beoordeling
27 sep. 2022
mijn cartridge werken niet op mijn HP officejet 8022,dit gemeld en geen reactie ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
28 sep. 2022
Bedankt voor uw review! Helaas hebben we uw email niet ontvangen en heb u dan ook meteen een berichtje gestuurd, zodat we even met u mee kunnen kijken. HP is erg kundig in het tegengaan van huismerkproducten. We lossen dit natuurlijk voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
 Geverifieerde beoordeling
12 okt. 2022
Pakket 10 dagen na bestelling nog niet geleverd zonder enige reactie.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
12 okt. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat uw zending bij onze vervoerder is vertraagd. We hebben inmiddels al contact met u gehad en er komt een nieuwe zending uw kant op. Onze klanten kunnen altijd contact met onze klantenservice opnemen en we zoeken voor de beste en snelste oplossing voor u. Met kleurrijke groet, Desirée
 Geverifieerde beoordeling
10 okt. 2022
Ik koop nooit meer iets bij jullie Wegens verzending van DHL
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
15 sep. 2022
Niet de originele cartridge besteld nu worden ze niet herkend door de printer terwijl dat wel op de cartridge staat 😥
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
15 sep. 2022
Dank voor uw beoordeling! Inmiddels heb ik telefonisch contact met u opgenomen, omdat we dit probleem graag voor u oplossen. Het komt wel eens voor dat de printer de cartridge niet herkend, door een chip fout. Maar dit is gelukkig op te lossen. We houden even contact. Met kleurrijke groet, Linn
 Geverifieerde beoordeling
12 sep. 2022
Het is nog steeds niet binnen
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
15 sep. 2022
Dank voor uw beoordeling. Super vervelend dat u uw bestelling niet zoals beloofd de volgende dag in huis had. We hebben per email contact gehad met elkaar. En helaas is uw bestelling retour gestuurd door de vervoerder omdat het beschadigd is geraakt tijdens het vervoer. Toen we u daarna een nieuwe zending wilde sturen, hadden we de pech dat er niet meer voldoende op voorraad was. Uiteindelijk heeft u gelukkig nu het pakket in goede orde ontvangen. Onze excuses voor de vertraging! We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Linn
 Wordt beoordeeld
12 sep. 2022
Faut sturen
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
18 aug. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
31 mei 2022 
Heb helaas verkeerde Cardridges ontvangen, zijn niet van het type wat ik had besteld, heel erg teleurgesteld, erg jammer, had meer know how verwacht !! Dit geldt voor de hele set Cardridges voor mijn DCP-J152W, Color en ZW. Om alles weer terug te sturen en opnieuw te bestellen is heel omslachtig en niet wenselijk, heb ten einde raad omdat ik moest printen de Chips overgezet en de resterende inkt uit de oude cardridges geperst... :(
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
1 jun. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te lezen dat u problemen heeft met onze producten. We hebben u dan ook een email gestuurd, zodat we dit samen met u kunnen oplossen. We horen graag van u. Met kleurrijke groet, Desirée
 Geverifieerde beoordeling
2 dec. 2021
ongevraagd ontving ik reclame. Niet naar kleine lettertjes gekeken natuurlijk, maar suggestie werd gewekt dat black Friday bestellingen een extra inktpatroon zou opleveren (soort 2 voor de prijs van 1 aktie). Teleurstelling na ontvangst slechts een exemplaar. Ik voel me misleid en koop niet meer via jullie
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
6 dec. 2021
Vervelend om te horen dat onze Black Friday actie bij u wat verwarring heeft veroorzaakt, het laatste wat wij willen is onze klanten misleiden. Onze excuses hiervoor. U kunt zich overigens ten alle tijden uitschrijven voor onze nieuwsbrief. Neemt niet weg dat we u graag in de toekomst terug zien in onze webshop. Met kleurrijke groet, Ton
 Geverifieerde beoordeling
7 jun. 2022
Helaas de bestelling nog steeds niet ontvangen en we zijn nu een week verder… Weliswaar het Pinksterweekend ertussen, maar volgens de bezorgberichten zou de bezorger van DHL afgelopen woensdagavond ‘tussen 17.30 - 21.30 uur voor de deur staan’. Wij dus thuis gebleven, maar geen bezorger gezien…
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
8 jun. 2022
Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat u uw product nog niet in huis heeft. We hebben u proberen te bellen en u nu een email gestuurd, zodat we dit snel voor u kunnen oplossen. Met kleurrijke groet, Desirée
 Geverifieerde beoordeling
27 apr. 2022
Ik heb altijd inkt nr 62 en nu had ik bij u 62xl besteld. Ze passen wel in de houders voor kleur en zwart/wit maar drukt niet af. Kan ik deze terug sturen? en omruilen voor nr 62. Ik stuur hierna de foto van uw inkt. Mevr M.C.M. van Schie uit Amsterdam
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
29 apr. 2022
Dank voor uw review. Vervelend te moeten vernemen dat de bestelde cartridges voor uw printer niet schijnen te werken in uw printer. Inmiddels hebben we contact met u gezocht om dit samen met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
 Geverifieerde beoordeling
20 dec. 2021
De Cartridge's Epson (imitatie) werken niet bij mij en ook niet bij mijn Maat, en Uw cartridge's Canon werken bij mij ook niet. Dus ik een nieuwe klant bij u ? niet. U heeft net zo'n goede kwalitijd als 123 inkt, is ook niet mijn leverancier geworden.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
27 dec. 2021
We hebben onze bestelling nog steeds niet ontvangen. Na een week. Vandaag besteld morgen in huis staat er dan op de site... intussen ergens anders dure inkt moeten kopen. En je hoort ook niets over vertraging. Waardeloos.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
29 dec. 2021
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat uw levering door de drukte van de lockdown/kerstdagen vertraging heeft opgelopen bij onze vervoerder. Via de track en trace houden ze u op de hoogte van uw levering. We zien dat u deze inmiddels heeft mogen ontvangen. Onze oprechte excuses voor dit ongemak en wens u heel veel printplezier toe!
 Geverifieerde beoordeling
16 mrt. 2022
Ach beste mensen, ik dacht extra te krijgen, 1 cartridge meer, een zwarte, maar kreeg slechts 4 stuks, ook geen korting gekregen. Het zal aan mij liggen, volge de keer beter, groeten van Rens van Bergen
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
17 mrt. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Vervelend te moeten vernemen dat onze actie-voorwaarden niet helemaal duidelijk waren op uw bestelling. We hebben inmiddels contact met u opgenomen om tot een passende oplossing te komen. Met kleurrijke groet, Ton