UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.344 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.079 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Ik had snel cartridges nodig de optie van afhalen is er niet en versturen duurt al langer dan 5 dagen en blijft maar vertragen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw reactie, we hebben inderdaad een winkel waar u kunt afhalen. Als u met ons contact opneemt is dan veel mogelijk. Wellicht voor een volgende keer. Kleurrijke groet, Erik
Hij werkt niet op me printer geeft een fout code aan
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling! We vinden het vervelend te lezen dat u problemen ervaart en we lossen dit uiteraard graag met u op. Daarom heb ik u zojuist een e-mail gestuurd om tot een oplossing te komen. We horen graag van u, alvast bedankt. Met kleurrijke groet, Linn
GN
Gerry N.
Overdinkel
4 feb 2024
De inkt komt er niet goed uit. Slechte kwaliteit
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We zullen u een email sturen, zodat we dit probleem voor u kunnen oplossen. Met kleurrijke groet, Desirée
Geen bestelling ontvangen wel betaald
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Oh wat vervelend. Ik zie dat u al contact heeft opgenomen en we dit al meteen voor u opgelost hebben. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
6 jan 2024
De hp cardriges die ik heb gekregen was chinese rotsooi ze paste wel na de strip verwijderd te hebben bleef mijn printer maar zeggen verwijder strip alle cardridges geprobeerd bleef het zelfde met als resultijd alle verpakkingen kapot kan dus ook niet meer retourneren €78 weggegooid ook klacht indienen is al bijna onmogelijk gemaakt ze weten wat ze leveren rommel Gr Leo
20 jan 2024
Bij mijn vorige bestelling van inktpatronen zat een zwarte patroon die niet werd herkend .Na mijn melding hierover bij jullie , met mijn verzoek om een nieuwe patroon kreeg ik geen enkele reactie van jullie . Vandaar mijn opmerking .
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat u momenteel problemen ervaart met een van onze producten. Helaas kunnen wij geen mail van u in ons systeem terugvinden, daarom hebben we inmiddels contact met u opgenomen om samen met u dit probleem op te lossen! Met kleurrijke groet, Ton
Ik heb de ontvangen cartridges geplaatst doch de printer geeft na afdrukken een blanco vel. Ik vraag me zodoende af of de cartridges wel gevuld zijn met inkt.
Dramatisch niet gekregen van wat ik besteld had
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Oh wat vervelend. We hebben u een email gestuurd en kijken graag even met u mee. Met kleurrijke groet, Desirée
27 sep 2023

100% compatibel?

Ik heb twee toners voor mijn Samsung SCX-3205W besteld waarbij 100% compatibiliteit wordt beloofd. Ze bleken niet te werken en daarna werkte ook de oude (imitatie) toner niet meer. Het advies was om weer een originele toner te bestellen.... Ik heb ze verzocht in ieder geval een disclaimer over die 100% op de site te plaatsen, maar hier wordt niet op gereageerd. Wel kan ik de onbruikbare toners retourneren. Al met al een teleurstellende ervaring.
28 sep 2023
Dank voor uw beoordeling. Helaas is het ons samen niet gelukt de producten werkende te krijgen in uw printer. Wat hiervan precies de oorzaak is, hebben we helaas niet kunnen achterhalen. Daarom zijn we ook de garantieprocedure met u gestart. Mochten de toners vaker problemen bij klanten geven, dan zouden wij onze 100% compatibiliteit-garantie ook aanpassen. Met kleurrijke groet, Ton
15 jun 2023
zeg niet dat het voor x tijd bestellen het volgend dag bezorgen is. dit is zeer misleidend en heeft geleid tot problemen in ons werk. belachelijk dat een bedrijf hiermee weg kan komen en als reden kan zeggen "er is vertraging" 1 dag vertraging is begrijpelijk maar, 4 dagen word nu wel iets te bot. daarnaast hebben wij ook geen bericht gekregen van de status en moesten zelf contact opnemen waar ons pakket bleef.
16 jun 2023
Dank voor uw beoordeling. Door problemen met bezorging bij DHL lopen diverse zendingen vertraging op. Waaronder uw zending. Gelukkig heeft u onze klantenservice wel weten te vinden en is uw zending inmiddels bij u bezorgd. Ik hoop dat hiermee uiteindelijk wel alles naar wens is. Mocht dat niet zo zijn, dan horen wij dat uiteraard graag van u! Met kleurrijke groet, Ton
7 jun 2023
Misleidende verkoop Verkoop van XL cartridges terwijl hier 45 % minder inzit 10 ml tov 18 ml van de concurrent, patroon is verder hetzelfde. Dan kom ik uit op S , M, L en XL en dan zijn jullie M van matig in reactie. In het telefonische contact is dan ook niets besproken over orginele cartridges. Een schande om hierover te liegen om jezelf beter neer te zetten. Daarnaast was het contact mijn Initiatief.
16 okt 2023
op de site van 123-inkt cartridges willen bestellen maar bleek bij uwcartridgewinkel.nl terecht gekomen te zijn zonder dat ik dat wist. Cartridges snel ontvangen maar de printer herkend ze niet meer na 6 prints. Keurige medewerker aan de telefoon gehad, maar kan nog steeds niet printen. Kreeg een DHL-label gemaild welke ik kon uitprinten voor het retour sturen, maar de printer herkend de cartridges niet.
17 okt 2023
Dank voor uw beoordeling. We vinden het vervelend dat onze cartridges niet meer herkend worden door uw printer. Mijn collega heeft contact met u gehad en u daarbij de garantie procedure gestart. Ik heb u zojuist ook een QR code toegestuurd via DHL, zodat u geen retourlabel hoeft te printen. Deze QR code kunt u laten scannen bij het DHL punt en zij printen dan het label voor u uit. Hopelijk gaat het zo lukken. Met kleurrijke groet, Linn
11 nov 2023
Voor mijn Kyocera M5526cdn cartridge besteld. Krijg verkeerde toegestuurd. Ze passen niet. Na dat ik gereclameerd had krijg ik een kinderachtig berichtje van ene Desiree van klantenservice waarin ze doet voorkomen dat ik achterlijk ben, moest vooral de cartridge uit het cellofaan halen en er "gewoon" in doen. Een kind kan zien dat ze niet passen. Dit meegedeeld. Vervolgens hoor je niets meer.
14 nov 2023
Bedankt voor uw review! We hebben inderdaad contact gehad en omdat we er eigenlijk van overtuigd zijn dat deze wel moeten passen. Een huismerk lijkt nooit op het origineel product. We hebben u een email gestuurd om eventueel een foto te sturen, zodat we even met u mee kunnen kijken. U heeft namelijk garantie op de producten en we willen u graag helpen. Met kleurrijke groet, Desirée
26 mei 2023

Geen levering, klantenservice "hoopt en wacht af" of het vanzelf nog goed komt

Update: niet alleen verzenden ze niet en ondernemen ze geen actie bij melding, hier proberen ze nu het probleem bij mij neer te leggen (zou een postbus gebruikt hebben). Factuuradres en afleveradres zijn niet het zelfde, en in de bevestiging staat duidelijk dat ik koos voor een afhaalpunt: Verzendingsmethode DHL ServicePoint: Albert Heijn Achterberg, Daar moet mijn bestelling dus heen ...
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw update! Helaas gaat er iets goed mis bij onze vervoerder. Waar wij dachten dat het lag aan de postbus, is dit inderdaad niet het geval. U heeft gekozen voor een afhaalpunt, maar op de een of andere manier lijkt dit niet goed te worden verzonden. Onze oprechte excuses! We hebben inmiddels uw bestelling gecrediteerd, zodat het voor u is opgelost. Met kleurrijke groet, Linn

Eerlijke service aanbieden zoals…

Eerlijke service bieden, zoals vandaag vóór 22:00 bestellen en morgen bezorgd krijgen. Zonder een extra dag te kiezen en zonder tegenbericht om de wijziging door te geven. Werkt ook met betrouwbare postservices die zich aan hun woord houden en niet zomaar bij een locatie bezorgen die ik niet heb gekozen omdat deze zogenaamd vol of gesloten was. Ik heb het nagecheckt en ze hadden gelogen.

Pakket kan niet bij juiste DHL-punt worden bezorgd.

Pakket niet bij verkeerde DHL-punt laten afleveren en indien dat toch gebeurd het alsnog op het juiste DHL-punt laten afleveren, zodat men niet na een week nog de bestelling niet in huis heeft Wel aangebonden opnieuw te verzenden, maar kan om onbegrijpelijke redenen niet naar gewenste afhaalpunt. Ligt nu bij punt dat zelfs op zaterdag in het geheel niet open is. Schiet dus lekker op
MW
Mike W.
Enschede
9 sep 2023

Werkt "meestal"... DUS NIET !!!

Duidelijk aangegeven dat ik inkt-cartridges wil die WEL werken ! Reactie "in de meeste gevallen zal de printer gewoon gaan printen." ! DIT IS DUS NIET ZO !!! Cartridgewinkel nu onbereikbaar en reageert niet meer !!! Duidelijk aangegeven dat ik vandaag op vakantie ga, wat nu met de FOUTE cartridges ? DANKJEWEL ERIK !!
13 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Ik vind het vervelend te lezen dat u problemen heeft ervaren. Ik zie dat mijn collega heeft geprobeerd het voor u op te lossen en u uiteindelijk de retourprocedure heeft toegestuurd. Soms is het helaas zo dat een printer ons huismerk niet wil accepteren. Hoe vervelend ook, we bieden dan garantie en u mag alles retour sturen. Dan krijgt u het aankoopbedrag retour. We zien uw retourzending graag verschijnen, zodat we het kunnen afhandelen voor u. Met kleurrijke groet, Linn
21 mei 2023
doen erg moeilijk over foute zending. moet nu zelf naar postkantoor om foute zending terug te suren. ik ben 78 en dat is niet makkelijk, maar het kan niet anders. mijn voorstel nieuw dhl pakket en foute mee terug nemen. dat deden ze niet. dus echt slecht. koop hier niet.
26 mei 2023
Dank voor uw beoordeling. We zijn in afwachting van uw retourzending. We willen het uiteraard graag voor u oplossen, maar u gaf aan cartridges van een andere webshop te hebben. Daarom willen we graag de retourzending zien, zodat we het juist kunnen afhandelen voor u. Hopende op uw begrip. We houden contact! Met kleurrijke groet, Linn
Het zou maandag bezorgd worden kreeg een mail van dhl dat het dinsdag zou worden is nu nog niet bezorgd. Hele dag thuis geweest. Dhl app is niet veranderd. Ik kan dus nog niet zeggen of de cartridge winkel ok is.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! Helaas heeft uw pakketje vertraging opgelopen bij onze vervoerder door deze drukke tijden. We zien echter dat deze vandaag bij u bezorgd gaat worden. Excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
1 okt 2023

nieuwe chip in epson cartridge?

Toch maar weer eens een huismerk aangeschaft. Koste best wat tijd om aan de praat te krijgen, de printer accepteerde 'm eerst niet. Volgende keer weer een (duurdere) originele.
2 okt 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te horen dat u eerst problemen had. U mag altijd met ons contact opnemen mocht het niet werken, maar ik begrijp dat u nu weer kunt printen. Wens ik u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée