UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.344 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.079 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

7 apr 2024

Verbeterpunt ANDERE BEZORGBEDRIJF

Verbeterpunt : Gebruik een ANDER BEZORGBEDRIJF !!! Ik denk dat uw bedrijf wel goed is maar door uw samenwerking met het bedrijf DHL is het product te laat bezorgd en in een totaal andere plaats bezorgd. Hierdoor moest ik naar een andere stad reizen om het op een DHL point op te halen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. Wat vervelend te lezen dat dit zo mis is gegaan met uw levering en we koppelen dit zeker terug. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Ik heb wel 2x een email gekregen dat het bezorgd zou worden met een tijdsaanduiding. En een email dat het al bezorgd is, maar ik heb nog steeds niets ontvangen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat u momenteel nog niet in bezit bent van uw bestelling. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen om het samen met u uit te gaan zoeken. Met kleurrijke groet, Ton
Geen originele cartridge besteld voor de printer maar een huismerk, deze passen niet goed en de printer werkt nu ook niet goed helaas.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd om even met u mee te kijken. We lossen dit graag voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
HS
Herman S.
Dalfsen
De printer accepteerde geen geel,kon het niet detecteren en daarna wou de originele versie ook niet meer
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd en lossen dit graag met u op. Met kleurrijke groet, Desirée
Zeer slechte kwaliteit. Lijkt na 5 prints al leeg te zijn of print niet goed de kleuren.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Vervelend te vernemen. We hebben inmiddels per mail contact om u te helpen.
Ik kreeg een cartridge die al eerder gebruikt was en leeg.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd en we kijken dan ook graag met u mee. Uiteraard lossen we dit voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
mijn inkt werkt niet in de printer.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We zullen u een email sturen, zodat we even met u mee kunnen kijken wat het probleem is. We lossen dit voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
Verkeerde inktcartridges geleverd
Wordt beoordeeld
goed en snel
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor deze beoordeling! Goed en snel en 1 ster, daar gaat iets mis! Inmiddels hebben we contact met u opgenomen om dit samen met u te bekijken! Met kleurrijke groet, Ton
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. 1 ster, dat is niet goed! Gelukkig staan we inmiddels met elkaar in contact op het op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling! 2 sterren, dat kan beter! We hebben inmiddels contact met u opgenomen om samen te kijken hoe wij hier 5 sterren van kunnen maken! Met kleurrijke groet, Ton
Wat ik slecht vind is dat ik vorige week woensdag al gemeld heb dat mijn pakket niet bezorgd is zoals de vervoerder aangegeven heeft. Daar heb ik nog steeds geen reactie op. Wel heb ik al twee keer een mail ontvangen met een verzoek voor een waardering. Misschien is dit niet de juiste volgorde. Ik zie liever dat mijn inkt geleverd wordt.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd en navraag gedaan bij onze vervoerder. Helaas hebben we dit probleem niet eerder vernomen, maar lossen dit graag met u op. Met kleurrijke groet, Desirée

Uw cartridges worden door mijn HP printer niet geaccepteerd

De cartridges worden door mijn HP Office jet Pro 7970 printer niet geaccepteerd. Ik heb het advies niet opgevolgd op mijn printer op te schonen omdat ik nog een aantal HP cartridges in voorraad heb die dan onbruikbaar zouden worden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Helaas doet hp er alles aan om huismerk tegen te gaan. Mocht het niet lukken, u heeft garantie. Ik zie dat u al contact met ons hebt opgenomen en helpen u graag verder. Met kleurrijke groet, Desirée
3 mrt 2024
Krijg verouderde (lees: over datum) cartridges toegestuurd. Voor ruim €40,- voel ik me dan wel wat bedonderd.
alles; duurste aankoop ooit; mij ziet u niet meer terug
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent. U heeft garantie en u mag dan ook contact met ons opnemen, zodat u deze producten gratis kunt retourneren. Met kleurrijke groet, Desirée
heb nog niets ontvangen, dus niets te beoordelen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat deze nog niet is bezorgd. We nemen even via de email contact met u op. Met kleurrijke groet, Desirée
Catritris besteld nog steeds niet geleverd
Kreeg verouderde cartridges toegestuurd