UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.309 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.019 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Ik heb wel 2x een email gekregen dat het bezorgd zou worden met een tijdsaanduiding. En een email dat het al bezorgd is, maar ik heb nog steeds niets ontvangen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat u momenteel nog niet in bezit bent van uw bestelling. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen om het samen met u uit te gaan zoeken. Met kleurrijke groet, Ton

Uitgemolken

De levering van de bestelde cartridges gaat vlot, maar ik heb het idee dat er gigantische winsten op die spullen wordt gemaakt. Als klant voel je je toch een beetje voor de gek gehouden.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! Onze prijzen zijn scherp en we geven onze klanten ook nog 10 jaar garantie. We hopen dat u dan toch niet het gevoel krijgt dat we u voor de gek houden. Met kleurrijke groet, Desirée
Epson 502 patronen besteld. 5 stuks in bundelverpakking, 1 stuks extra zwart en 1 gratis zwart. van de 3 zwart patronen zijn er 2 leeg bij aankomst. mmm dat is vreemd.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling! Goed te vernemen dat u ons ook al via de mail heeft gevonden. Inmiddels hebben we u een nazending gedaan en gaan de 2 'lege' cartridges voor onderzoek retour vragen. Want lege cartridges opsturen kan natuurlijk niet! Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Ton
Alles volgens afspraak maar de Zwarte inktpatroon zat half vol en de Magenta voor een kwart. Dit is niet zoals het hoort!!!!!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! We hebben u een email gestuurd en lossen dit uiteraard met u op. Met kleurrijke groet, Desirée
HS
Herman S.
Dalfsen
De printer accepteerde geen geel,kon het niet detecteren en daarna wou de originele versie ook niet meer
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd en lossen dit graag met u op. Met kleurrijke groet, Desirée
Zeer slechte kwaliteit. Lijkt na 5 prints al leeg te zijn of print niet goed de kleuren.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Vervelend te vernemen. We hebben inmiddels per mail contact om u te helpen.
Mijn Epson printer merkt op : geen originele Epson cartridges.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. En deze melding is niet abnormaal. Zolang u de melding weg kunt klikken en kunt afdrukken is er niets aan de hand. Mocht de melding telkens moeten worden weggeklikt, dan horen wij dat graag van u! Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Ton
Datum bezorging was 8 april maar werd dinsdag 9 april bezorgd.
Ik kreeg een cartridge die al eerder gebruikt was en leeg.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd en we kijken dan ook graag met u mee. Uiteraard lossen we dit voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
HD
Hans d.
Barendrecht
Levering in orde. Moet de inkt nog gebruiken
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling! Fijn te vernemen dat de levering juist en correct verlopen is. We zijn benieuwd hoe u onze producten gaat ervaren! Met kleurrijke groet, Ton
RD
Ruud d.
Hoogerheide
Ze doen het niet.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling! Vervelend om te moeten vernemen dat u momenteel problemen ervaart met een van onze producten, maar dit gaan we uiteraard samen met u oplossen. Wij hebben u inmiddels een mail gestuurd. Met kleurrijke groet, Ton
31 mrt 2024
niets bijzonders
goed en snel
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor deze beoordeling! Goed en snel en 1 ster, daar gaat iets mis! Inmiddels hebben we contact met u opgenomen om dit samen met u te bekijken! Met kleurrijke groet, Ton
best hoor
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor uw beoordeling. 1 ster, dat is niet goed! Gelukkig staan we inmiddels met elkaar in contact op het op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton