UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden49.930 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Snel geleverd en voor een betaalbaar prijs

Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze mooie woorden! We wensen u dan ook heel veel printplezier en zien u in de toekomst graag weer bij ons terug. Met kleurrijke groet, Desirée
Uitdrukkelijk gevraagd of mijn pakketje door de brievenbus kon. Dat kon niet. Een heel gedoe met de bezorging, omdat ik op dat tijdstip niet kon, extra voorzorgsmaatregelen moeten nemen. Ging het gewoon door de brievenbus. Er werd mij telefonisch gezegd op vrijdag dat het op zaterdag bezorgd werd. Kwam de bezorging op dinsdag om half drie. Normaliter zou ik vijf sterren gegeven hebben. Nu niet.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat uw bezorging niet geheel vlekkeloos is gelopen. We zullen altijd proberen er een brievenbus zending van te maken mocht dat kunnen. We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Ik bestel best wel regelmatig bij uwcartridgewinkel. Pure kwaliteit en service. Jammer blijf ik vinden dat de bezorging door DHL plaatsvind. Wat deze club waar maakt aan slechte bezorging is niet te beschrijven. Voor de deur neerleggen, elke dag een andere bezorger of zelfs zonder aanbellen weer meenemen. Dit doet een kwaliteitsbedrijf als uwcartridgewinkel bijzonder veel afbreuk. Jammer.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! We nemen deze feedback zeker mee. Jammer te horen dat de ervaringen met DHL zo voor u zijn. Uiteraard koppelen we dit naar hen terug en hopen dan ook verbetering voor u. Met kleurrijke groet, Desirée

Wel mail ontvangen, maar niet herkennen met inloggen?!

Weer een mail gekregen van een actie, hierop de keuze gemaakt om weer iets op voorraad te pakken (toevallig net de laatste catrige gebruikt...). Wil je inloggen wordt je emailadres niet herkend?! Heel vreemd!? Dan maar nog een keer uitzoeken, zo gedaan, betaald en klaar. Makkelijke site en duidelijk... Bezorging was een beetje een drama, maar dat lag bij DHL...
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Top! Fijn te horen dat het allemaal goed is gekomen en dat u toch de bestelling heeft kunnen plaatsen. Mocht er problemen zijn dan kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen. Onze klantenservice helpt u graag. Met kleurrijke groet, Desirée
FW
Franka W.
Roelofarendsveen
Voordelige prijzen, goede producten en prima klantenservice. Toen mijn pakketje niet was bezorgd door een fout van DHL kreeg ik een snelle en vriendelijke reactie op mijn mail aan uw cartridgewinkel.nl. Gelukkig kwam het pakketje snel weer boven water doordat de DHL bezorger het een paar huizen verder bleek te hebben bezorgd.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dat is heel fijn om te horen en we willen u heel erg bedanken voor deze review. Onze klantenservice denkt met u mee in oplossingen. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
Dit was mijn eerste bestelling bij Uwcartridgewinkel.nl en ik ben zeer tevreden. Website is gebruiksvriendelijk waardoor het bestellen vlot verliep, een kortingscode gekregen voor mijn eerste bestelling maar ook voor een volgende bestelling. Netjes verpakt en snel geleverd. Zal zeker nog een keer bestellen!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wauw, we willen u bedanken voor deze mooie woorden. We zien u uiteraard graag weer bij ons terug en wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée

Prima product!

Bij het zoeken op internet naar vervangende toner voor mijn zwart/wit laserprinter van Brother (DCP1612-W) kwam ik uiteindelijk hier terecht en heb gekozen voor het huismerk. Ik moet zeggen dat ik positief verrast was door de prijs, kwaliteit en de snelle levering. Prima product!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
SUPER bedankt voor de mooie beoordeling over uw nieuwe ervaring met huismerk cartridges. Erg fijn te lezen en we wensen u dan ook veel print plezier toe. Kleurrijke groet, Erik
23 mrt 2024

Prima webwinkel

Heb bij deze webwinkel al eerder besteld. De eerste keer de juiste cartridge voor mijn Epson printer opgezocht. Het online bestellen en betaling is eenvouding. Bestelling is goed verpakt de volgende dag door DHL bezorgd. Een prima webwinkel met concurrerende prijzen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wauw! Dank u wel voor dit geweldige compliment! Hier worden we als team erg blij van. Veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
PD
Peter d.
Eindhoven

Betreft uwcartridgewinkei.nl Zeer goed

Betreft uwcartridgewinkei.nl Zeer goed. Levering door DHL waardeloos. Ben 04 April 2024 Avondlevering huis. Zie DHL om +/- 18:50 uur door de straat voor bij rijden !. Bij controle Lees ik Wij hebben u gemist. De volgende dag werd pakje geleverd.
Bezorging via DHL was niet zoals ik had verwacht eerst donderdag overdag, daarna werd het donderdag avond en uiteindelijk werd het vrijdag avond... Misschien andere bezorging dienst voor kleine verpakkingen die gewoon door de brievenbus kunnen??
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw review! Wat jammer dat u deze ervaring met onze vervoerder heeft. We koppelen dit zeker terug en hopen u dan toch weer terug te zien bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
Snelle afwikkeling van de verzending via DHL . Brievenpost . DHL heeft 2 keer gemeld dat ze het zouden bezorgen. Niet geweest want het gaat gewoon in de brievenbus. Zeer slechte service van DHL. Retour maar dankzij jullie toch snel geregeld.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze geweldige review! We zijn blij dat we het voor u zo snel konden oplossen. We wensen u dan ook veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
30 mrt 2024
Zeer snelle verzending! Duidelijk advies op website ( eigen merk/ versus origineel merk printercartridge). Eigen merk aangeschaft en werkt prima in onze printer ( mocht het niet functioneren, dan mag je ze terug sturen).
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze mooie woorden! We zien u graag terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée

Echt geweldig

Het enige dat stoorde was dat de cartridges andere typenummers hebben dan de printers, maar de telefonische hulp ruimde dat misverstand effectief en vriendelijk uit de weg. Verzending was prompt en alles werkt weer!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Super! Voor vragen en of problemen staat onze klantenservice voor u klaar. Met kleurrijke groet, Desirée
24 mrt 2024
Ben tevreden met het product, echter de verzending via DHL is echt slecht tussen de vermelde tijden zeker thuis geweest maar chauffeur stopte niet en stuurde direct een bericht niemand thuis, afhalen bij depot.
Ik heb nu voor de 3e keer mijn inktcartridges bij uw winkel besteld. De aanbiedingen zijn interessant en de levering is tijdig. Voorlopig heb ik nog geen reden om over te stappen op een andere leverancier.
BD
B.K. d.
Wâlterswâld
acceptatie v.d. inktcartridges ging eerst wat moeilijk bij een bepaalde kleur.... dus er even hulp bij gehad. Geen goed contact van die bepaalde chip.Het werkt weer. Verder alles O.K.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Mochten er onverhoopt toch weer problemen zijn dan horen we dit uiteraard graag. U heeft garantie en we lossen dit altijd graag met u op. Met kleurrijke groet, Desirée
24 mrt 2024

Goeie prijs kwaliteit verhouding

Zeer snelle levering, goedkoop, kreeg er zelfs een cartridge gratis bij en printkwaliteit is zonder meer op orde. Ook deed de HP printer niet moeilijk over de niet originele HP Cartridges
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We willen u bedanken voor deze mooie woorden. Fijn te horen dat u als klant tevreden bent, daar doen we het voor! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Begrip voor verkeerd bestellen en retour sturen snel geregeld hoop dat ik net zo snel mijn geld terug krijg.Was moelijk daar mijn man altijd besteelde maar helaas overleden.

Fijn dat de foto van de bestelling in jullie bestelbrochure in beeld is.

Fijn dat de foto van de bestelling in beeld is, zo is het makkelijker zoeken. Wij waren ook blij met de snelle bezorging, zodat we maar even niet konden printen. Groeten Bep
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Super! Goed te horen dat u blij bent met onze webshop en dat wat u nodig hebt snel kon vinden. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
Fantastische klantenservice. Reageert supersnel, vriendelijk en adequaat. Hier kunnen heel veel andere bedrijven heel veel van leren. Uwcartridgewinkel.nl is een aanrader.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wat een mooi compliment! We willen u dan ook bedanken hiervoor en we hopen u terug te zien bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée