smeedijzerenbeslag.nl

1.072 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.357 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

9 nov 2023
Kwaliteit ijzer is uitstekend, levering erg snel.
9 nov 2023
Snelle service en mooie spullen, wat wil je meer ..
Snelle reactie per mail en product snel ontvangen.
BM
Bob M.
Velserbroek
15 aug 2023

Prima, waar voor je geld

Mooie spullen, redelijke prijs en correcte levering
30 aug 2023
Hallo, Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de producten die je hebt ontvangen, de prijs die je hebt betaald en de levering. We streven er altijd naar om onze klanten een geweldige winkelervaring te bieden, inclusief kwaliteitsproducten, redelijke prijzen en een betrouwbare levering. Het doet ons goed om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je nog meer feedback of vragen hebt, staan we graag voor je klaar. Nogmaals bedankt voor je positieve reactie, we waarderen het zeer! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Goed op tijd bezorgd en een goed en mooie product!
21 jul 2023
Hallo, Wat geweldig om te horen dat je bestelling goed op tijd is bezorgd en dat je tevreden bent met het product! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het doet ons deugd dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor je positieve feedback, het wordt enorm gewaardeerd. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Veel plezier met je mooie nieuwe product! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
8 jul 2023

Kwaliteit …

Wat ik besteld heb is van een zeer goede kwaliteit.
21 jul 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van je bestelling. Ons team streeft er altijd naar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren, en het doet ons goed te horen dat dit ook is gelukt. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Bedankt voor je vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
2 sep 2023
Leuke prijs voor de kastknoppen. Snelle levering
Prima product en goede prijs kwaliteitsverhouding
31 okt 2023
Zonder al teveel moeite bestellen, goede service
13 aug 2023
Vooraf vragen snel beantwoord en snelle levering.
30 aug 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! We streven er altijd naar om vragen van onze klanten snel en efficiënt te beantwoorden, zodat je goed geïnformeerd bent voordat je een aankoop doet. Daarnaast vinden we het belangrijk om je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Bedankt voor je positieve feedback! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
20 jul 2023
Zeer Snelle en correcte afhandeling en kwaliteit
21 jul 2023
Hallo, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent over de snelle en correcte afhandeling van je bestelling! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Ook is het fantastisch om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het product. Bedankt voor je positieve feedback, het wordt enorm gewaardeerd! Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar om je verder te helpen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
17 dec 2023
Prima producten en levering voor een goede prijs
27 okt 2023
Mooi materiaal, goed afgewerkt! Snelle levering.
FS
femmy s.
Hoogeveen
25 sep 2023
Snelle levering en niet duur Gewoon zo blijven 👍
9 aug 2023
Snelle levering, overzichtelijke site. Veel keus
10 aug 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en de overzichtelijke website. We doen ons best om het online winkelen zo gemakkelijk mogelijk te maken, zodat je snel de producten kunt vinden waar je naar op zoek bent. En natuurlijk is het fijn om te horen dat je veel keuze had. We proberen altijd een breed assortiment aan te bieden, zodat er voor iedereen iets te vinden is. Als je nog meer hulp nodig hebt of vragen hebt, staan we graag voor je klaar. Bedankt voor het winkelen bij ons en veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
8 mei 2023
Snel geleverd en mooie porseleinen kastknoppen!
9 mei 2023
Beste, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelheid van onze levering en de kwaliteit van onze porseleinen kastknoppen. Bij ons streven we ernaar om hoogwaardige producten te leveren en we zijn blij dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan. Als je in de toekomst nog vragen hebt of op zoek bent naar andere producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan graag voor je klaar om je verder te helpen. Nogmaals bedankt voor je steun en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn. Met hartelijke groet,Team SmeedijzerenBeslag.nl
5 mei 2023
goede kwaliteit! goede prijs! snelle verzending!
9 mei 2023
Beste, Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten, onze betaalbare prijzen en onze snelle verzending. Bij ons streven we ernaar om onze klanten de beste kwaliteit te bieden tegen een eerlijke prijs en we zijn blij dat we daarin zijn geslaagd. Als je in de toekomst nog vragen hebt of op zoek bent naar onze producten of diensten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen er alles aan doen om je te helpen! Met vriendelijke groet,Team SmeedijzerenBeslag.nl
25 apr 2023
Mooi product, snelle levering, correct geprijsd.
26 apr 2023
Beste, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons product, de snelle levering en de correcte prijs! We zijn ontzettend blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ons doel is altijd om onze klanten de beste service te bieden en het is geweldig om te horen dat we daarin zijn geslaagd. We hopen dat je nog lang plezier zult hebben van je aankoop en dat we je in de toekomst weer van dienst kunnen zijn. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan graag voor je klaar om te helpen. Bedankt voor je vertrouwen in ons en voor het delen van je positieve ervaring met anderen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
26 sep 2023
Mooie producten en snel geleverd. Helemaal top!
25 aug 2023
Mooie scharnieren werden zoals beloofd bezorgd.
30 aug 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat de mooie scharnieren zoals beloofd zijn bezorgd! We doen ons best om onze beloftes na te komen en ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun bestellingen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! A ls je in de toekomst nog eens iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl