smeedijzerenbeslag.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
smeedijzerenbeslag.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij smeedijzerenbeslag.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

934 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 mei 2022
Duidelijke / overzichtelijke website Prima betaalmogelijkheden Gunstige product / prijs verhouding Snelle & goedverzorgde verzending , ( Track & Trace ) Prima service / communicatie na foutieve bestelling en / of verzending

23 dec. 2022
De plankdragers waren niet 90 graden haaks. Als je dan met 2 planken door een hoek wilt krijg je het niet uitgelijnd, het ziet er niet uit. Geprobeerd bij te buigen maar 1 steun is toen gebroken, het was gietijzer (ik dacht smeedijzer). Ergo, van de 6 steunen 2 gebruikt, 1 vernield en 3 ongebruikt in de schuur gegooid. Elders wel haakse dragers bestelt.

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

15 jan. 2023

Kwalitatief product, snelle levering en eerlijke prijzen.
24 jan. 2023
Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent. Hartelijk dank voor je 5 sterren top review! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
23 jan. 2023
Prijs kwaliteitverhouding goed en zeer snelle levering
24 jan. 2023
Fijn dat je de tijd hebt genomen om een geweldige review voor ons te schrijven. Wij vinden het leuk te horen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Prachtige producten, duidelijke foto's. Heel blij mee
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Fijn dat je de tijd hebt genomen om voor ons een prachtige 5* review te schrijven. Wij vinden het fijn te horen dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
19 jan. 2023
Prijs kwaliteit prima in orde, binnen 24 uur in huis
24 jan. 2023
Dankjewel voor je geweldige 5* beoordeling. Wij vinden het fijn te horen dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Snelle levering en keurig verpakt iedere keer weer
11 jan. 2023

Mooi beslag, ruime keus en zeer snelle verzending
17 jan. 2023
Wij vinden het geweldig om te horen dat je tevreden bent. Heel erg bedankt voor je superfijne 5* review en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
15 jan. 2023
Snelle verzending, nette service Goede kwaliteit
17 jan. 2023
Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent. Heel erg bedankt voor je 5* review en fijn dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Uiterst correct en meedenkend. Snelle levering
Zojuist
Fijn dat je de tijd hebt genomen om voor ons een mooie 5* review te schrijven. Wij vinden het fijn te horen dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Met vriendelijke groet, Team Smeedijzerenbeslag.nl
Netjes verpakt, prima prijzen en snel bezorgd.

van Luc B.
Vlotte levering, goeie kwaliteit. Veel keuze
11 jan. 2023

van D M.
goede materialen en snel geleverd wel duur
17 jan. 2023
Hartelijk bedankt voor je mooie 4* review. Fijn te horen dat je je bestelling snel in huis had en dat je tevreden bent met de kwaliteit. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
9 jan. 2023
Supersnel en precies goed wat ik wilde .
10 jan. 2023
Goedkoop en snel geleverd, goed product.
21 jan. 2023
Mooi en stevig product voor goede prijs!
24 jan. 2023
Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent. Heel erg bedankt voor je 5* top review en fijn dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
25 jan. 2023
Gewoon zo verder doen. Alles is prima.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Wat fantastisch om te horen dat je tevreden bent. Heel erg bedankt voor je prima 5* review en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
10 jan. 2023
Snel, duidelijk en volgens afspraakje
17 jan. 2023
Hartelijk bedankt voor je mooie 5* review. Fijn te horen dat je je bestelling snel in huis had en dat je tevreden bent met de kwaliteit. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
9 jan. 2023
Leuke boom hanger is wat ik ook hoopte
10 jan. 2023
Dankjewel voor je leuke review. Wij wensen je veel styling-plezier! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Nette verpakking en snelle levering!
20 jan. 2023
goeie beschrijving en snelle levering
24 jan. 2023
Heel erg bedankt voor je fantastische 5* feedback. Wij vinden het leuk om te horen dat je je bestelling snel in huis had. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
12 jan. 2023
Supersnelle levering. Goede website
17 jan. 2023
Hartelijk bedankt voor je mooie 5* review. Fijn te horen dat je je bestelling snel in huis had. Met vriendelijke groet, SmeedijzerenBeslag.nl