smeedijzerenbeslag.nl

1.097 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.276 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 apr 2023
Prachtig materiaal, snelle levering. Over jullie site en materiaal niks op aan te merken, alleen de service van PostNL was niet goed. Zoals ik al in een mailtje geschreven had, de man van PostNL had de moeite van onze eerste bestelling niet genomen om tot aan onze deur te komen en heeft onmiddellijk een briefje in de brievenbus gestoken terwijl we gewoon thuis zaten te wachten op hem. Bij de tweede bestelling is hij nadat hij over onze planten heen gereden is wel tot aan de deur gekomen. Jammer, planten kapot. Mvg

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

Wordt beoordeeld
Het is niet handgesmeed en de verzneding is ook niet gratis zoals beloofd.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Bedankt voor je opmerking. Ik begrijp dat er verwarring is ontstaan over de productomschrijving en de verzendkosten. Onze excuses voor eventuele misverstanden. Ik wil verduidelijken dat de nagels wel degelijk handgesmeed zijn, zoals aangegeven in de productinformatie. Wat betreft de verzendkosten, onze gratis verzending is van toepassing op bestellingen vanaf een bestelwaarde van €75,00. Mocht er iets niet duidelijk zijn gecommuniceerd, dan spijt het me dat dit voor verwarring heeft gezorgd. We streven ernaar om transparant te zijn over onze producten en diensten. Nogmaals bedankt voor je feedback en we hopen dat je toch tevreden zult zijn met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
De levering was prima, maar de schuifjes waardeloos. Konden regelrecht de prullenbak in.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring met de schuifjes. Het spijt me te horen dat ze niet aan uw verwachtingen voldeden en dat u ze als waardeloos hebt ervaren. We streven ernaar om producten van goede kwaliteit aan te bieden en het spijt ons dat dit in uw geval niet het geval was. Het is jammer dat u geen contact met ons hebt opgenomen voordat u de schuifjes weggooide. We staan altijd klaar om te helpen en eventuele problemen op te lossen. Als u ons had geïnformeerd over de situatie, hadden we mogelijk een passende oplossing kunnen vinden, zoals een vervanging of terugbetaling. Het is belangrijk voor ons om te weten wanneer klanten niet tevreden zijn, zodat we onze producten en diensten kunnen verbeteren. We moedigen u aan om in de toekomst contact met ons op te nemen als er iets misgaat, zodat we u beter van dienst kunnen zijn. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Je mag wel betalen , maar het is niet op voorraad ! Kan wel 3 weken gaan duren 🙄🙈
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je feedback. We begrijpen dat het teleurstellend is dat het product momenteel niet op voorraad is en dat de levertijd mogelijk tot 3 weken kan duren. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We streven er altijd naar om onze voorraad up-to-date te houden, maar soms kan het gebeuren dat een product tijdelijk niet op voorraad is vanwege onvoorziene omstandigheden. We doen ons uiterste best om het product zo snel mogelijk weer beschikbaar te hebben. Wij hebben verschillende oplossingen aangeboden, waaronder het uitkiezen van een alternatief of het annuleren van je bestelling. Helaas hebben wij geen reactie op onze mail mogen ontvangen. Een volgende keer hopen wij beter aan je verwachtingen te kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
24 sep 2023
25 sep 2023
Hallo, Ik wil graag reageren op de beoordeling die je hebt achtergelaten waarin je ons 1 ster hebt gegeven. Het spijt me te horen dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening. We hebben je gevraagd om een niet-ontvangersverklaring in te vullen voor onze vervoerder, omdat hiermee de zoekopdracht naar het pakketje gestart wordt. Helaas heb je hier niet aan mee willen meewerken. Ik begrijp dat dit wellicht teleurstellend voor je is, maar het invullen van deze verklaring is van essentieel belang om je klacht op de juiste manier af te kunnen handelen. Ik wil benadrukken dat we er altijd naar streven om onze klanten tevreden te stellen en te voldoen aan hun verwachtingen. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan sta ik graag voor je klaar om deze te bespreken. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
15 okt 2023
SchroefDraad zat scheef in de producten, bouten geen heel snel krom en de draad in de haken was ook niet veel waard. Ik heb alles is de prullenbak gegooid. De levering was wel snel en bestelling is goed verlopen.
16 okt 2023
Beste, Bedankt voor je feedback over de kwaliteit van de producten die je hebt ontvangen. Het spijt me dat de schroefdraad scheef zat, de bouten snel krom werden en de draad in de haken niet van goede kwaliteit was. We vinden het jammer om te horen dat je genoodzaakt was om alles weg te gooien. Het is belangrijk voor ons om te weten wanneer klanten problemen ervaren met onze producten, zodat we eventuele problemen kunnen oplossen en de kwaliteit kunnen verbeteren. Helaas heb je geen contact met ons opgenomen, dus we hebben de kans niet gehad om je te helpen met een oplossing. Desondanks zijn we blij om te horen dat de levering snel verliep en het bestelproces goed verliep. We waarderen je positieve opmerkingen hierover. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
3 sep 2023
Product zat onder de lijmresten en steentjes waren er voor de helft af
6 sep 2023
Hallo, Bedankt voor je review en het delen van je ervaring met ons product. Het spijt me om te horen dat het product onder lijmresten zat en dat de steentjes voor de helft waren afgevallen. Dit is zeker niet de kwaliteit die we streven te leveren. Het is jammer dat je geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Zij staan graag voor je klaar om een oplossing te bespreken. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
10 nov 2023
10 nov 2023
Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om voor ons je feedback achter te laten. Misschien kan je aangeven wat de reden is van deze review? Onze klantenservice staat graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl