smeedijzerenbeslag.nl

1.071 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.348 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

Mooie spullen. 1 Handvatje niet leverbaar kwam Later, zelf achteraan gegaan. Daarna 2x het foute artikel ontvangen wel netjes opgelost altijd
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Dank je wel voor je feedback. Het spijt ons te horen dat één van de handvatten niet leverbaar was en dat je daar zelf achteraan moest gaan. We begrijpen ook dat het vervolgens ontvangen van het verkeerde artikel niet ideaal was. We streven ernaar om onze klanten een vlekkeloze ervaring te bieden en we waarderen het dat je ons hebt laten weten wat er mis is gegaan. We zijn blij dat we dit konden oplossen en dat je tevreden bent met de afhandeling. Als er in de toekomst nog vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat je volledig tevreden bent met je aankoop. Nogmaals bedankt voor je begrip en je waardevolle input. Met hartelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl

Bij bestelling geen duidelijke retourprocedure met enkele opmerkingen.

Bij bestelling geen duidelijke vermelding van retourprocedure die volgens mij beter kan. Goederen dienen op eigen kosten retour gestuurd te worden wat niet meer van deze tijd is. Moest hiervoor € 9.60 betalen en vind dit jammer. Diverse pogingen ondernomen om iemand telefonisch te bereiken maar helaas zonder succes.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Bedankt voor het delen van je feedback. We begrijpen dat het ontbreken van een duidelijke vermelding van de retourprocedure frustrerend kan zijn en we willen ons hiervoor verontschuldigen. We nemen je opmerking ter harte en zullen ons best doen om dit in de toekomst te verbeteren. Gelukkig hebben wij op je mail snel gereageerd en hebben wij je de retourinformatie per ommegaande toegestuurd. Wat betreft het telefonisch bereikbaar zijn, wij zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00 tot 16:00 uur. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Matige kwaliteit bijgeleverde schroeven Gietijzeren plafondhaak klein besteld. De bijgeleverd schroeven hadden een te ondiepe groef op de kop en draaiden snel kapot. De coating ging ook snel van de haken af door het uitschieten met de boormachine (door de schroeven). Haken zelf zijn stevig en van prima kwaliteit, de schroeven niet en heb ik weggegooid. In plaats daarvan heb ik eigen schroeven gebruikt.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Bedankt voor je feedback. Het spijt me dat je problemen hebt ondervonden met de bijgeleverde schroeven. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik begrijp dat dit erg vervelend is. Juist om de authentieke uitstraling te bewaren worden bij veel van onze producten schroeven geleverd van een wat zachtere ijzersoort. Doordat deze schroeven van dit materiaal gemaakt zijn beschadigen ze vrij makkelijk wanneer ze op een onjuiste manier gebruikt worden, op onze site vind je enkele tips om beschadiging te voorkomen. Het is fijn om te horen dat de gietijzeren plafondhaken zelf van goede kwaliteit zijn en stevig zijn. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
29 jun 2023
29 jun 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback. We stellen het op prijs dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren en jouw input is waardevol voor ons. Als er specifieke punten zijn waar je niet tevreden over was, horen we graag meer details zodat we hieraan kunnen werken. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl