smeedijzerenbeslag.nl

1.071 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.348 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

De bestelling wordt snel en correct geleverd. Mijn nieuwe bestelling was door een foutje niet op voorraad maar ik werd meteen gebeld door een medewerker met excuses. Komende week komt het binnen.
23 mrt 2024
keurig snelle levering. de grote viel mij wat tegen, misschien foto's waarbij het artikel qwa grote beter uit komt
De schroefjes roesten
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Dank je wel voor je opmerking. Het is inderdaad mogelijk dat de schroefjes kunnen roesten in vochtige omstandigheden, aangezien ze niet van roestvast staal zijn gemaakt. We willen graag dat je tevreden bent met onze producten, en we zullen je feedback zeker meenemen om onze producten in de toekomst te verbeteren. Als je nog andere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. We staan klaar om je van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor je waardevolle opmerkingen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Is allemaal prima.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Fijn om te horen dat alles naar wens is! Als er in de toekomst iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Bedankt voor je positieve feedback en we waarderen je vertrouwen in ons. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Netjes afgeleverd
EV
PB
P B.
Rotterdam
24 mrt 2024
23 mrt 2024
19 mrt 2024
Haakjes waren mooi alleen hele slechte schroefjes, dacht waarom 3 schroefjes per haakje terwijl er 2 nodig zijn maar heb er verschillende weg kunnen gooien. Ook beter als ze een kruiskop hebben inplaats van plat!
Mooie spullen. 1 Handvatje niet leverbaar kwam Later, zelf achteraan gegaan. Daarna 2x het foute artikel ontvangen wel netjes opgelost altijd
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Dank je wel voor je feedback. Het spijt ons te horen dat één van de handvatten niet leverbaar was en dat je daar zelf achteraan moest gaan. We begrijpen ook dat het vervolgens ontvangen van het verkeerde artikel niet ideaal was. We streven ernaar om onze klanten een vlekkeloze ervaring te bieden en we waarderen het dat je ons hebt laten weten wat er mis is gegaan. We zijn blij dat we dit konden oplossen en dat je tevreden bent met de afhandeling. Als er in de toekomst nog vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat je volledig tevreden bent met je aankoop. Nogmaals bedankt voor je begrip en je waardevolle input. Met hartelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl

Eind goed, al goed

21 jan 2024
Precies geleverd wat besteld was, dus dat is fijn. Wel gingen er een paar dagen overheen voordat het product ontvangen was. Bij bestellen was me dat niet duidelijk (moet eerlijk zeggen dat ik er ook overheen heb kunnen kijken, dan excuus daarvoor)
Prima product (wandhaak), snel en goed geleverd, prima prijs.
11 feb 2024
Product is zoals ik had verwacht en werd snel geleverd