smeedijzerenbeslag.nl

1.072 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.357 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

Snel geleverd en precies wat ik zocht. Oude spijkers om dingen op te hangen in de woonkamer. Mooier dan een plastic hangertje of een blauwkopje. Kwaliteit en mooi uiterlijk. Koop hier zeker nog keer in de toekomst.
NQ
Nic Q.
OLDEMARKT
Supersnelle levering, vandaag besteld, de volgende dag in huis ! Foto's komen goed overeen met de werkelijkheid. Mooi smeedijzer.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent over de snelle levering en dat de foto's goed overeenkomen met de werkelijkheid! We streven er altijd naar om onze klanten een nauwkeurige weergave van onze producten te bieden, zodat je precies krijgt wat je verwacht. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt of als je vragen hebt, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Als je besteld wordt het de volgende dag bezorgd. Als je wilt retourneren is dat ook allemaal snel in orde gemaakt.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Wat fijn om te horen dat het bestel- en retourproces zo soepel verloopt! We streven ernaar om onze klanten een snelle en efficiënte service te bieden, zowel bij de levering als bij het retourneren van producten. Als je in de toekomst nog vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl

Goede flexibele service

Snelle reactie op vraag. Kon langer geleden verkeerd bestelde artikelen nog gewoon retourneren.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent over onze flexibele service en de snelle reactie op je vraag! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en zijn blij dat we konden helpen met het retourneren van de verkeerd bestelde artikelen, zelfs als het wat langer geleden was. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
MD
Marleen d.
Dordrecht

Dikke prima!

Bestellen ging makkelijk, snel verzonden, keurig verpakt en de spullen zoals beloofd!
AV
Ada V.
Zaltbommel
We zijn er super blij mee,doorgegeven aan fam,die hebben het ook gekocht
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Wat geweldig om te horen dat jullie zo blij zijn met de aankoop! En super leuk dat jullie het enthousiasme hebben doorgegeven aan jullie familie en dat zij het ook hebben gekocht. Het is altijd fijn om te weten dat onze producten gewaardeerd worden. Mochten jullie nog meer items nodig hebben of vragen hebben, laat het ons gerust weten. Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring en veel plezier met de nieuwe aankopen! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Snelle levering , super verpakt en mooi produkt voor een mooie prijs.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle levering, de zorgvuldige verpakking en de kwaliteit van het product. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, van bestelling tot levering. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Ondanks niet kunnen leveren toch een korrekte en vlotte afwikkellinh⅝
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Hartelijk dank voor je review, ondanks de omstandigheden van het niet kunnen leveren. We streven ernaar om zelfs in situaties waarin we niet aan de verwachtingen kunnen voldoen, een vlotte en correcte afwikkeling te garanderen. We waarderen je begrip en hopen in de toekomst de kans te krijgen om je weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl

Blij met de service en de mooie deurknoppen

Snelle levering, mooie zware kwaliteit deurknoppen en goed verpakt.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Wat geweldig om te horen dat je blij bent met onze service en de prachtige deurknoppen! We streven er altijd naar om kwaliteitsproducten te leveren en een snelle service te bieden. Bedankt voor je positieve feedback, het doet ons echt goed om te weten dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, aarzel dan niet om weer bij ons langs te komen. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Product zoals beschreven levering was ook goed ben zeer tevreden
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Wat fijn om te horen dat het product zoals beschreven was en dat de levering ook goed verlopen is! We streven ernaar om onze klanten tevreden te stellen en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Zeer snelle en correcte levering en afhandeling van bestellingen.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Wat goed om te horen dat je tevreden bent met de zeer snelle en correcte levering en afhandeling van je bestelling! We streven er altijd naar om onze klanten een vlotte en efficiënte service te bieden. Als je nog ergens vragen over hebt of hulp bij nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. Bedankt voor je fijne feedback en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
7 apr 2024

Mooi, netjes en goed!

Mooie producten voor nette prijzen en goed ingepakt en verzonden!
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Bedankt voor je lovende woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze producten, prijzen en de verzending. We besteden veel zorg aan het inpakken en verzenden van onze producten om ervoor te zorgen dat ze veilig bij je aankomen. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt of als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Mooie kastdeurknoppen, Snelle correcte levering. Goed verpakt..
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Wat fijn om te horen dat je blij bent met de mooie kastdeurknoppen en de snelle en correcte levering! We besteden veel zorg aan het verpakken van onze producten, dus het is goed om te weten dat alles goed is aangekomen. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Prijs en kwaliteit prima in orde: what you see is what you get!
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met zowel de prijs als de kwaliteit van onze producten. Bij ons streven we ernaar om transparant te zijn, zodat onze klanten precies weten wat ze kunnen verwachten. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt of als je vragen hebt, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Snelle levering en producten zijn precies zoals op Plaatje
Snelle levering, producten goed verpakt en in goede staat
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de goede staat waarin je producten zijn aangekomen! We besteden veel zorg aan het verpakken van onze producten om ervoor te zorgen dat ze veilig bij onze klanten aankomen. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Artikel ziet eruit zoals verwacht en snel geleverd.
Mooi en heel ,ziet er grappig uit die knoppen .
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Wat leuk om te horen dat je de knoppen mooi en grappig vindt! We streven er altijd naar om unieke en kwaliteitsvolle producten aan te bieden. Als je nog meer van onze items wilt ontdekken of als je vragen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren. Bedankt voor je leuke reactie en veel plezier met de grappige knoppen! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Vlotte service en geen extreem hoge prijzen
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze vlotte service en redelijke prijzen. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, zowel in termen van service als prijs-kwaliteitverhouding. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Precies zoals beschreven en snelle levering
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Wat fijn om te horen dat het product precies aan je verwachtingen voldoet en dat de levering snel was! We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze productbeschrijvingen accuraat zijn en dat onze leveringen zo snel mogelijk bij onze klanten aankomen. Als je nog meer producten nodig hebt of als je vragen hebt, staan we altijd klaar om te helpen. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl