smeedijzerenbeslag.nl

1.097 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.276 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 apr 2023
Prachtig materiaal, snelle levering. Over jullie site en materiaal niks op aan te merken, alleen de service van PostNL was niet goed. Zoals ik al in een mailtje geschreven had, de man van PostNL had de moeite van onze eerste bestelling niet genomen om tot aan onze deur te komen en heeft onmiddellijk een briefje in de brievenbus gestoken terwijl we gewoon thuis zaten te wachten op hem. Bij de tweede bestelling is hij nadat hij over onze planten heen gereden is wel tot aan de deur gekomen. Jammer, planten kapot. Mvg

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

Snel geleverd en precies wat ik zocht. Oude spijkers om dingen op te hangen in de woonkamer. Mooier dan een plastic hangertje of een blauwkopje. Kwaliteit en mooi uiterlijk. Koop hier zeker nog keer in de toekomst.

Super deurklinken voor scherpe prijs!

Product dat wij graag wilde was niet meer vooradig. Wij kregen een email zodra dit product weer voorraadig was. Het product is precies wat we wensten en werd snel geleverd!
Mooie handvaten en klinken, en snelle levering. Duidelijke foto's op de site ook. Kortom: een aanrader!

Erg tevreden

Snelle levering, netjes verpakt en prachtige producten. Zwaar en luxe materiaal voor een mooie prijs!
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering, de kwaliteit van onze producten en de luxe materialen! We besteden veel aandacht aan het zorgvuldig verpakken van onze producten en streven ernaar om onze klanten hoogwaardige items aan te bieden tegen een betaalbare prijs. Als je nog meer wilt ontdekken in ons assortiment of als je vragen hebt, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag verder! Dankjewel voor je mooie woorden, daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
JV
Jenny V.
Grobbendonk
Het model van sierbeslag was precies waar we naar zochten! Is nu geplaatst en ziet er echt goed uit!
3 mrt 2024

Super!

Uitvoerige track & tracé mail. Keurige mails en natuurlijk ook mijn bestelling.
Werd op tijd geinformeerd, daarna een adequate afhandeling van mijn bestelling
Snelle levering. Fijne adequate klantenservice en een mooi product.
Leuke ervaring, heel goeie sevice en vriendelijke correspondentie
Product precies zoals op de website beschreven en snel in huis.
Goede materialen prettig om mee te werken en ziet er goed uit.
Ze houden rekening met je ,als je een fout maakt.heel netjes.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Wat fijn om te horen dat onze klantenservice attent en behulpzaam is, zelfs wanneer er een foutje wordt gemaakt. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en eventuele problemen snel en netjes op te lossen. Als er in de toekomst nog iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. We waarderen je positieve feedback enorm! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Doet wat het zegt! Keurig op tijd! En een mooi assortiment.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service en ons assortiment! We streven er altijd naar om onze beloftes na te komen en onze klanten te voorzien van kwaliteitsproducten op tijd. Als je nog meer wilt ontdekken in ons assortiment of als je vragen hebt, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag verder! Bedankt voor je positieve feedback, daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
3 mrt 2024
Supersnelle levering, zéér goede kwaliteit, heel tevreden
Snelle levering, producten goed verpakt en in goede staat
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de goede staat waarin je producten zijn aangekomen! We besteden veel zorg aan het verpakken van onze producten om ervoor te zorgen dat ze veilig bij onze klanten aankomen. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Degelijk mooi materiaal, bij de winkel slaag ik altijd ;)
SS
vlotte afhandeling, vlotte levering, goed product
RI
RK I.
Mijdrecht
Makkelijk bestellen en geleverd volgens afspraak
Ruim assortiment snelle verzending en levering.
Prachtige producten. In goede orde ontvangen.