haarimport.nl- Logo - Beoordelingen

haarimport.nl

145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.702 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 dec 2020
haarimport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 okt 2023
Gebruik de verfproducten al jaren! Ivm verhuizing kan ik het niet meer zelf ophalen daarom laat ik het versturen. En die levering gaat heel snel, de volgende dag heb ik het al in de bus. Geweldig!

De door mij bestelde stekers zijn niet meer te verkrijgen. Ik kreeg een email met de vraag of ik andere stekers wil of dat het door mij betaalde bedrag van € 15,85 teruggestort moet worden. Ik het voor terugstorting gekozen, maar tot op heden heb ik de € 15,85 niet ontvangen.

Beoordelingen voor haarimport.nl

Snelheid order
Antwoord van haarimport.nl
Beste Willem, Bedankt voor je bestelling en positieve review. Fijn dat je tevreden bent over onze producten en snelle levering. We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
Tot nu toe had ik Link-D producten besteld. Ze kwamen mooi op tijd. Producten bevallen prima. Ik ga zeker meer bestellen
Antwoord van haarimport.nl
Beste Lijnie, Bedankt voor je bestelling en positieve review. Super fijn dat je tevreden bent over onze Link-D producten. We zien je graag snel terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
Bestelling geplaatst, produkten snel ontvangen. Prima service.
Antwoord van haarimport.nl
Beste Carl, Bedankt voor je bestelling en positieve review. Fijn dat je tevreden bent over onze service en snelle levering. We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
Blij met de producten en sneller levering TOP!!!
Gemakkelijk en heel snel Helemaal Top!!!
31 dec 2023
De snelheid van het verzenden perfect
Antwoord van haarimport.nl
Beste Joke, Bedankt voor je bestelling en positieve review. Super fijn dat je tevreden bent over onze service en snelle levering. Hopelijk heb je al een mooie krullenbos kunnen maken met de nieuwe aankoop :) We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
18 jan 2024
Groot assortiment en snelle levering
Antwoord van haarimport.nl
Beste Rehanna, Bedankt voor je bestelling en positieve review. Super fijn dat je tevreden bent over onze service en snelle levering. We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
Goede prijzen en snelle levering
Antwoord van haarimport.nl
Beste Marjoleine, Bedankt voor je positieve feedback! Blij dat je tevreden bent met onze goede prijzen en snelle levering. We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
14 jan 2024
Snel goed op de hoogte gehouden
Antwoord van haarimport.nl
Beste Joyce, Bedankt voor je positieve review. Super fijn dat je tevreden bent over onze service en producten. Wij helpen je altijd graag :) Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Haarimport
Je bestelling is snel in huis.
Antwoord van haarimport.nl
Beste Linda, Bedankt voor je vijf-sterren beoordeling. Bliksemsnelle levering 🚀daar houden we van! We zien je graag weer terug in onze webshop :) Met vriendelijke groet, Haarimport
30 dec 2023
Snel ondanks drukte
Antwoord van haarimport.nl
Beste Wil, Bedankt voor je positieve review. Super fijn dat je tevreden bent over onze service en snelle levering. Hopelijk tot snel in de webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
28 jan 2024
28 jan 2024