haarimport.nl- Logo - Beoordelingen

haarimport.nl

145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.702 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 dec 2020
haarimport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 okt 2023
Gebruik de verfproducten al jaren! Ivm verhuizing kan ik het niet meer zelf ophalen daarom laat ik het versturen. En die levering gaat heel snel, de volgende dag heb ik het al in de bus. Geweldig!

De door mij bestelde stekers zijn niet meer te verkrijgen. Ik kreeg een email met de vraag of ik andere stekers wil of dat het door mij betaalde bedrag van € 15,85 teruggestort moet worden. Ik het voor terugstorting gekozen, maar tot op heden heb ik de € 15,85 niet ontvangen.

Beoordelingen voor haarimport.nl

AT
Annemarie T.
Schijndel
Ik had de verkeerde verf besteld. Was geen probleem zeiden ze. Mocht ik zo terug sturen en ik kreeg de juiste verf weer toegestuurd. echt super
Antwoord van haarimport.nl
Beste Annemarie, Bedankt voor je positieve review. Super fijn dat je tevreden bent over onze service en producten. Mocht je in het vervolg advies willen, helpen we je altijd graag :) Hopelijk tot snel in de webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
Ik had de verkeerde kleur haarverf besteld en dit hebben ze vlak voor verzending nog om kunnen ruilen. Super service!
Antwoord van haarimport.nl
Beste Geesje, Bedankt voor je positieve review. Super fijn dat je tevreden bent over onze service en levering. Mocht je in het vervolg advies willen, helpen we je altijd graag :) Hopelijk tot snel in de webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
24 dec 2023
Leuke winkel en ook via internet gemakkelijk te best
Antwoord van haarimport.nl
Beste Marian, Bedankt voor je positieve review. Super fijn dat je tevreden bent over onze service en producten. Mocht je advies willen, helpen we je altijd graag in onze winkel of telefonisch :) Hopelijk tot snel in de webshop of winkel! Met vriendelijke groet, Haarimport

Snelle service en nette prijs voor goed product

Snelle service en nette prijs voor goed product.
Antwoord van haarimport.nl
Beste Kristel, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je zo tevreden bent over onze service, prijskwaliteit en producten van Kis. We zien je graag snel terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
26 dec 2023

Snelle services

Snelle, goede en goedkope service
Antwoord van haarimport.nl
Beste Nurten, Bedankt voor je bestelling en positieve review. Super fijn dat je tevreden bent over onze service en producten. We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
3 dec 2023
Prima en op tijd geleverd
Antwoord van haarimport.nl
Beste Pauline, Bedankt voor je positieve feedback. Fijn dat de bestelling goed is ontvangen en de producten naar wens zijn. We zien je graag weer terug in onze webshop :) Met vriendelijke groet, Haarimport
26 dec 2023
Heel fijn geholpen
Antwoord van haarimport.nl
Beste Ellen, Bedankt voor je positieve review. Super fijn dat je tevreden bent over onze service en producten. Wij helpen je altijd graag :) Hopelijk tot snel in de webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
Ben heel tevreden
Antwoord van haarimport.nl
Beste Jet, Bedankt voor je bestelling en positieve review. Super om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en producten. We zien je graag snel terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
TB
T B.
Ouderkerk aan den IJssel
snelle levering
Antwoord van haarimport.nl
Beste Jannie, Bedankt voor je vijf-sterren beoordeling. Bliksemsnelle levering 🚀daar houden we allemaal van! We zien je graag ook weer ''bliksemsnel'' terug in onze webshop :) Met vriendelijke groet, Haarimport
12 okt 2023

Gebruik de verfproducten al jaren!

24 okt 2023
Beste Bo, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent over onze verfproducten. Jammer dat je de bestellingen niet meer zelf kunt ophalen, maar goed om te horen dat de snelle levering naar wens gaat. We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
19 apr 2023
Een vertrouwde goede borstel die ik niet meer in de winkel kon krijgen, en gelukkig wel bij jullie. Ben er super blij mee!
20 mei 2023
Fijne site, groot assortiment. Bij mij gaan de kortingsacties vaak eerst mis, maar worden dan weer keurig nabetaald.
24 aug 2023
Producten zijn perfect en netjes geprijsd Jammer alleen dast DHL er zo langzaam is met bezorgen - dat kan beter!
30 aug 2023
Beste Corrie, Bedankt voor je positieve review. Super dat je zo tevreden bent over onze producten en service! Helaas hebben wij geen invloed op de snelheid van DHL. We zien je graag terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
20 okt 2023
De jongen die bij haar import webshop werkt in Schiedam helpt altijd heel goed. Heel vriendelijk en behulpzaam
24 okt 2023
Beste trouwe klant, Bedankt voor de positieve review. Fijn dat je tevreden bent over onze service en producten. Wij helpen graag weer bij de volgende bestelling :) Met vriendelijke groet, Haarimport
9 jul 2023

Prima

Wat je verwacht gebeurt, makkelijk bestellen en netjes de dag erop geleverd. Wat kan ik er meer over zeggen :)
10 nov 2023
De verzending en levering was allemaal perfect, maar het product voldeed niet helemaal aan de verwachting.
14 nov 2023
Beste Sylvia, Bedankt voor je positieve review. Super fijn dat je tevreden bent over onze service en levering. Jammer dat het product minder geschikt bleek te zijn. Mocht je in het vervolg advies willen, helpen we je graag! Je kunt ons altijd contacteren of langs komen in één van onze winkels. We zien je graag weer terug! Met vriendelijke groet, Haarimport
25 sep 2023
Dat je gebeld wordt omdat de bestelling binnen is vind ik top
13 okt 2023
Beste Tülay, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent over onze service. We zien je graag weer terug! Met vriendelijke groet, Haarimport
9 nov 2023
Goede aanbiedingen, duidelijke webshop en snelle levering
14 nov 2023
Beste Annelies, Bedankt voor je positieve review. Super fijn dat je tevreden bent over onze service en producten. We zien je graag weer terug in onze webshop! :) Met vriendelijke groet, Haarimport