haarimport.nl- Logo - Beoordelingen

haarimport.nl

154 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.723 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 dec 2020
haarimport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 okt 2023
Gebruik de verfproducten al jaren! Ivm verhuizing kan ik het niet meer zelf ophalen daarom laat ik het versturen. En die levering gaat heel snel, de volgende dag heb ik het al in de bus. Geweldig!

De door mij bestelde stekers zijn niet meer te verkrijgen. Ik kreeg een email met de vraag of ik andere stekers wil of dat het door mij betaalde bedrag van € 15,85 teruggestort moet worden. Ik het voor terugstorting gekozen, maar tot op heden heb ik de € 15,85 niet ontvangen.

Beoordelingen voor haarimport.nl

Ik vind het nog te kort om dit te kunnen beoordelen.
volgens afspraak geleverd goede service
Antwoord van haarimport.nl
Beste Lenie, Bedankt voor je bestelling en positieve review. Fijn dat je tevreden bent over onze service en snelle levering. We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
7 jan 2024
12 okt 2023

Gebruik de verfproducten al jaren!

24 okt 2023
Beste Bo, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent over onze verfproducten. Jammer dat je de bestellingen niet meer zelf kunt ophalen, maar goed om te horen dat de snelle levering naar wens gaat. We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
20 mei 2023
Fijne site, groot assortiment. Bij mij gaan de kortingsacties vaak eerst mis, maar worden dan weer keurig nabetaald.
24 aug 2023
Producten zijn perfect en netjes geprijsd Jammer alleen dast DHL er zo langzaam is met bezorgen - dat kan beter!
30 aug 2023
Beste Corrie, Bedankt voor je positieve review. Super dat je zo tevreden bent over onze producten en service! Helaas hebben wij geen invloed op de snelheid van DHL. We zien je graag terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
15 mei 2023
Krijg nog nader bericht over mijn bestelling
7 nov 2023
gelukkig deze keer goed gegaan.
8 nov 2023
Beste Carla, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent en de bestelling goed hebt ontvangen. Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
10 aug 2023
Snelle levering.
15 aug 2023
Beste Yolanda, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent over onze snelle levering, producten en service. Wij hopen je snel terug te zien in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
Prima geregeld
17 okt 2023
Beste Bianca, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent over onze service en producten. We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
5 okt 2023
Gewoon goed
17 okt 2023
Beste Gardenier, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent over onze service en producten. We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
Prima
8 nov 2023
Beste Nel, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent over onze service en producten. We zien je graag snel terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
4 okt 2023
17 okt 2023
Beste Chloë, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent over onze service en producten. We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
22 sep 2023
13 okt 2023
Beste Sarida, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent over onze Elgon producten en levering. We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
27 aug 2023
30 aug 2023
Beste Jennifer, Bedankt voor je review en bestelling in onze webshop! We hopen je graag weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Haarimport