haarimport.nl- Logo - Beoordelingen

haarimport.nl

152 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.716 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 dec 2020
haarimport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 okt 2023
Gebruik de verfproducten al jaren! Ivm verhuizing kan ik het niet meer zelf ophalen daarom laat ik het versturen. En die levering gaat heel snel, de volgende dag heb ik het al in de bus. Geweldig!

De door mij bestelde stekers zijn niet meer te verkrijgen. Ik kreeg een email met de vraag of ik andere stekers wil of dat het door mij betaalde bedrag van € 15,85 teruggestort moet worden. Ik het voor terugstorting gekozen, maar tot op heden heb ik de € 15,85 niet ontvangen.

Beoordelingen voor haarimport.nl

Heb de shampoo nu twee keer gebruikt en hoor al meteen of ik mijn haar heb geverfd, nee hoor is een wonder shampoo! Rode gloed is aardig er uit.
23 mrt 2024
Bestelling kwam snel binnen,heerlijke shampoo Klantenservice ,was helemaal top, snel en ik ben geweldig geholpen dankjewel
Antwoord van haarimport.nl
Beste Irma, Bedankt voor je 5-sterren review! Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service en producten. We geven je altijd graag advies. We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
AS
a.p. s.
schiedam
31 mrt 2024
na ongeveer 40 jaar in de winkel te komen vond ik het heel veel dat ik nu ik niet meer kan via internet alles kan bestellen !!!!
MB
Marina B.
Rijswijk

Top.

De krulspelden en stekers gebruik ik al jaren. En het bevalt mij nog steeds. En snelle verzending.

Fijne bezorging

Ondanks geen locatie in Vlaardingen toch via Schiedam mijn verf kunnen bestellen en laten versturen
24 mrt 2024
Makkelijk te bestellen en af laten leveren in de winkel, altijd goed advies
Ik vind het nog te kort om dit te kunnen beoordelen.
Goede producten en snelle levering
MK
Jacek N.
Maasdijk
20 mrt 2024
24 mrt 2024
Heb het nog niet gebruikt dus kan er nog niks over zeggen alleen was het jammer dat de doos stuk was