haarimport.nl- Logo - Beoordelingen

haarimport.nl

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.702 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 dec 2020
haarimport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 okt 2023
Gebruik de verfproducten al jaren! Ivm verhuizing kan ik het niet meer zelf ophalen daarom laat ik het versturen. En die levering gaat heel snel, de volgende dag heb ik het al in de bus. Geweldig!

De door mij bestelde stekers zijn niet meer te verkrijgen. Ik kreeg een email met de vraag of ik andere stekers wil of dat het door mij betaalde bedrag van € 15,85 teruggestort moet worden. Ik het voor terugstorting gekozen, maar tot op heden heb ik de € 15,85 niet ontvangen.

Beoordelingen voor haarimport.nl

30 aug 2023
Goede producten en Snel geleverd
1 sep 2023
Beste Yvonne, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent met onze haarkleuringen en snelle levering. We zien je graag weer terug in de webshop! Haar-telijke groet, Haarimport
21 aug 2023
Snelle bezorging, prima bedrijf
22 aug 2023
Beste Thea, Bedankt voor je positieve feedback. Fijn dat onze producten naar wens zijn en je tevreden bent over onze verzending en service. We zien je graag terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
7 nov 2023
gelukkig deze keer goed gegaan.
8 nov 2023
Beste Carla, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent en de bestelling goed hebt ontvangen. Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
14 mei 2023
Snelle verzending goede service
1 mei 2023
Snelle levering, prima product
26 nov 2023
Flexibel en snel geleverd!!
Antwoord van haarimport.nl
Beste Ed, Bedankt voor je bestelling en positieve review. Super dat je zo tevreden bent over onze service en levering. We zien je graag weer terug in onze webshop! :) Met vriendelijke groet, Haarimport
JB
18 nov 2023
Goede spullen, goed advies
Antwoord van haarimport.nl
Beste Jacqueline, Bedankt voor je positieve review. We zijn blij dat je tevreden bent met onze haarproducten en het advies. Wij geven altijd graag advies, zowel telefonisch als in onze winkels. We zien je graag weer terug! Met vriendelijke groet, Haarimport
6 sep 2023
Je krijgt wat je bestelt
11 sep 2023
Beste Joke, Bedankt voor je positieve review. Super dat je zo tevreden bent over onze service. We zien je graag terug! Met vriendelijke groet, Haarimport
25 sep 2023
Doen wat ze beloven.
13 okt 2023
Beste Fred, Bedankt voor je positieve review en vertrouwen. Fijn dat je tevreden bent over onze service en Elgon haarkleuringen. We zien je graag weer terug! Met vriendelijke groet, Haarimport
FJ
Francis J.
Scheveningen
21 aug 2023
Snel en praktisch
22 aug 2023
Beste Francis, Bedankt voor je positieve feedback. Super dat je tevreden bent over onze service en producten. We zien je graag terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
10 aug 2023
Snelle levering.
15 aug 2023
Beste Yolanda, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent over onze snelle levering, producten en service. Wij hopen je snel terug te zien in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
16 nov 2023
Snelle levering!
Antwoord van haarimport.nl
Beste Ingrid, Bedankt voor je vijf-sterren beoordeling. Bliksemsnelle levering 🚀daar houden we van! We zien je graag weer snel terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Haarimport
30 apr 2023
23 apr 2023
Prima geregeld
17 okt 2023
Beste Bianca, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent over onze service en producten. We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
24 sep 2023
13 okt 2023
Beste Lilian, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent over onze service en snelle levering. We zien je graag weer terug! Met vriendelijke groet, Haarimport
1 aug 2023
9 aug 2023
Beste Liesbeth, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat de bestelling snel is geleverd. We zien je graag terug! Met vriendelijke groet, Haarimport
14 jul 2023
Snel geleverd
9 aug 2023
Beste Lilian, Bedankt voor je positieve feedback. Fijn dat de bestelling snel is geleverd en naar wens is. We zien je graag terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
5 okt 2023
Gewoon goed
17 okt 2023
Beste Gardenier, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent over onze service en producten. We zien je graag weer terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Haarimport
Ben tevreden
10 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor de positieve feedback en trouwe bestellingen. Fijn dat u tevreden bent over onze producten en service. Wij zien u graag terug in onze webshop of winkels! Met vriendelijke groet, Haarimport