haarimport.nl- Logo - Beoordelingen

haarimport.nl

152 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.718 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 dec 2020
haarimport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 okt 2023
Gebruik de verfproducten al jaren! Ivm verhuizing kan ik het niet meer zelf ophalen daarom laat ik het versturen. En die levering gaat heel snel, de volgende dag heb ik het al in de bus. Geweldig!

De door mij bestelde stekers zijn niet meer te verkrijgen. Ik kreeg een email met de vraag of ik andere stekers wil of dat het door mij betaalde bedrag van € 15,85 teruggestort moet worden. Ik het voor terugstorting gekozen, maar tot op heden heb ik de € 15,85 niet ontvangen.

Beoordelingen voor haarimport.nl

5 mei 2023

slechte service…

wax besteld en na 1 week nog steeds niet ontvangen mail gestuurd maar nog geen reactie terug
8 mei 2023
Beste Berry, Ik heb al twee maal gemaild dat je hebt gekozen om je bestelling af te halen. Om dit opgestuurd te krijgen, moet er nog €5,95 verzendkosten worden overgemaakt naar het bankrekeningnummer op de factuur. Met vriendelijke groet, Victor van Ham
29 jul 2023

Geen vragen stellen … krijg toch geen…

Geen vragen stellen … krijg toch geen antwoord
9 aug 2023
Beste Paul, Bedankt voor je review. Fijn dat de producten naar wens zijn. In het vervolg kun je ons het beste bereiken via ons telefoonnummer 010-426 82 89 of mailen naar info@haarimport.nl Wij beantwoorden graag al je vragen! Met vriendelijke groet, Haarimport
6 okt 2023
Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen
17 okt 2023
Beste Elisabeth, Bedankt voor de review. Tijdens de bestelling in onze webshop is er gekozen voor ''afhalen in winkel Naaldwijk''. Wij hebben u daarna een mail gestuurd om de bestelling alsnog te kunnen versturen na voldoening van de verzendkosten. Inmiddels is de bestelling afgerond en ontvangen door u. Voor vragen kunt u ons in het vervolg direct bereiken op 010 - 426 82 89 of een mail sturen naar info@haarimport.nl Wij hopen dat u alsnog veel plezier heeft van de bestelde producten. Met vriendelijke groet, Haarimport
13 jun 2023
Ik heb mijn pakje nooit ontvangen!
5 jun 2023
I have not received my order yet.
22 jun 2023

No he recibido mi pedido. Llevo esperando mas de una semana

No he recibido mi pedido
21 nov 2023
Always I have problems
Antwoord van haarimport.nl
Beste Agatha, Bedankt voor de review. Helaas waren de bestelde producten niet meer voorradig. Hier hebben we je gelijk van op de hoogte gebracht, een oplossing voorgesteld en het geld teruggestort. Wat betreft onduidelijkheden of ontevredenheid horen wij dit graag persoonlijk, om dit vervolgens samen te kunnen oplossen. Wij zijn altijd bereikbaar op 010 - 426 82 89 of via mail naar info@haarimport.nl Met vriendelijke groet, Haarimport