LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.977 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2020
LEDlampenkopen.nu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

Fantastisch ! Ik was onzeker over de keus , dus ik stuurde eerst even een appje met een hulp vraag en werd daarna snel en super goed geholpen! Gloeilampen besteld en volgende dag gelijk in huis . Super tevreden met de keus , precies wat ik zocht , prachtig sfeervol licht ! Bedankt voor de goede en snelle service!
Hele vriendelijke behulpzame klantenservice en een zeer snelle levering ! Zeer uitgebreid assortiment aan led verlichting 👍
Goede website; aantrekkelijke prijzen. Snelle levering. Verbeterpunt (al hebben ze dit wel snel en goed naderhand uitgelegd): Geef aan op de website bij de Dag/Nacht (E27) Sensor Led Lampen dat deze alleen werken in het zonlicht (waar ze prima werken) en dus voornamelijk zijn bedoeld voor gebruik buiten.

Jammer geen antwoord van dit bedrijf.

We hebben een paarden pension en gaan over op Led. Een eerste order geplaatst en deze werd snel geleverd. Toen dezelfde dag een verzoek geplaatst voor de rest van de stal, plus buiten verlichting, maar hierop kwam geen antwoord . We zoeken verder.
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Goedemiddag Kees, bedank voor jouw review. Fijn dat de eerste levering goed is ervaren, alleen vervelend om te lezen dat er geen opvolging is geweest op jouw vervolgaanvraag. Inmiddels heb ik kunnen achterhalen dat er een antwoord is gemaild naar een verkeerd emailadres. Er is vandaag alsnog een mail gestuurd en wij hopen je natuurlijk graag verder van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Ledlampenkopen

Snelle levering en prima lampen

Snelle levering. Duidelijke omschrijving. Lampen zijn fel maar niet volledig ruimte vullende. Mooi warm licht en prima dimbaar (3 standen gebruiken wij). Mooie vormgeving.
3 mrt 2024
Door probleem met de ing koppeling kon ik niet betalen. Kort en erg vriendelijk telefoongesprekje was voldoende om het probleem op te lossen en levering volgde snel. dank

Led TL vervangen!!

De eerste lamp in de armatuur doen en aansluiten ging wat moeilijk. Maar de tweede ging al heel goed, dus al bij al, wij zijn er heel tevreden mee.!!!

Prima shop

De shop is prima en de verzending ook. Het blijft echter (bij elke winkel) moeilijk om de juiste lamp te kiezen en het juiste wattage.
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling! Wist je dat je bij led beter naar andere specificaties kan kijken, zoals lichtkleur en lumen, om de juiste lamp te kunnen vinden. Mocht je een volgende keer twijfelen over wat de beste keuze is voor jouw toepassing, weet dan dat wij een prima bereikbare klantenservice hebben die graag met je meekijkt! Groet, team LEDlampenkopen.nu

Snelle levering, enorm aanbod, goede prijs

Snelle levering! Ik had de verkeerde lampen besteld, retour lijkt ook vlot te verlopen en de juiste waren er weer in één dag.
RG
Robin G.
Veenendaal

Snelle levering, goede prijs-/kwaliteit verhouding

Uitgebreid assortiment, goede prijs-/kwaliteit verhouding. Snelle levering en per mail wordt je op de hoogte gehouden.

Prima Service

Prima klantenservice probleem is keurig opgelost. Ik ben zeer tevreden en zou LEDlampenkopen.nu zeker aanbevelen.
Snelle en correcte aflevering van product, leveringsinformatie en administratie.
Prima prijs , alleen geen snelle levering ! Heb de lampen nog niet binnen 😒
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Benno, bedankt voor je review. Ik heb het even nagekeken en in jouw order zie ik dat je tijdens het plaatsen van de bestelling expliciet gekozen hebt voor levering op 18 maart en in je T&T zie ik dat het pakketje zojuist ook bij je bezorgd is. Ik wens je veel plezier met de bestelde lampen! Groet, team LEDlampenkopen.nu
Duidelijke informatie, aantrekkelijke prijzen en levering zoals afgesproken
9 mrt 2024
Retour kosten mogen lager. Snelle reactie en klantvriendelijk personeel.
EQ
Ellen Q.
BARENDRECHT

Prima shop

Ruim assortiment; het was de enige winkel die deze lampjes had!
3 mrt 2024
Snelle levering en mooie lamp geleverd voor een passende prijs.
Het licht van deze lampen, is gezellig en toch “helder”
Netjes verpakt en geleverd in de tijd die zij aangaven
LL
Linda L.
Vlissingen
Prima en snelle levering. Netjes verpakt tegen schade.