LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

812 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.036 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2020
LEDlampenkopen.nu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

Niet perfect

Bestelling snel binnen gehad maar de lamp had al een paar diepe krassen. Doosje was ook niet in beste staat. Het leek wel tweedehands. Heb er voor gekozen het niet retour te sturen maar blijft wel jammer van de beschadigingen.
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Martijn, wij verkopen alleen nieuwe producten: direct vanuit de fabriek, via ons magazijn geleverd. Uiteraard zijn glazen lampen vrij kwetsbaar, hetzelfde geldt voor kartonnen verpakkingen. Het kan dus weleens voorkomen dat er schade ontstaat tijdens machinaal verpakken of transport. Dit soort klachten kan overigens gewoon aan onze klantenservice gemeld worden, zoals ook aangegeven staat in onze mails, zodat wij dit op een juiste manier op kunnen lossen. Groet, team LEDlampenkopen.nu
26 sep 2023
Belofte nakomen
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
27 sep 2023
Beste KG, helaas bleek dat er door ons externe magazijn bij het verpakken van uw bestelling een fout is gemaakt. Op het moment dat u het manco aan ons gemeld heeft, zijn wij direct aan de slag gedaan om dit te herstellen. U heeft ons aangegeven de lampen uiterlijk vandaag, woensdag, nodig te hebben en daarom hebben wij alles op alles gezet om de lampen vóór vandaag bij u geleverd te krijgen. Wij zijn blij dat dit gelukt is, de lampen zijn immers gisteren bij u bezorgd. Waar mensen werken kunnen nu eenmaal fouten gemaakt worden. Aan ons is het dan om dit op een correcte manier op te lossen en wij zijn dan ook zeker van mening dat wij dit gedaan hebben. We betreuren het dat u een andere mening is toebedeeld, zeker ook omdat u deze review schreef precies een kwartier nádat de lampen bij u afgeleverd zijn. Met hartelijke groeten, team LEDlampenkopen.nu