ledlampenkopen.nuBeoordelingen

ledlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen
ledlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

ledlampenkopen.nu - Top kwaliteit LED voor de laagste prijs

LEDlampenkopen.nu is dé webwinkel gespecialiseerd in LED lampen. In deze webwinkel vindt u een groot assortiment LED lampen, zoals Led spots GU10-MR16 en bijbehorende armaturen, LED TL buizen, LED inbouwspots, LED buitenverlichting en LED Filament gloeilampen. Ledlampenkopen.nu biedt met de merken Lybardo en LBD LED lampen aan welke aan de hoogste eisen voldoen en gecertificeerd zijn voor de Europese markt. Met een directe samenwerking met de fabriek, een eigen inkoop en product controle afdeling worden kwaliteitscontroles uitgevoerd en gegarandeerd. Hiermee onderscheidt Ledlampenkopen.nu zich in de markt van internetverkopen en geeft hier een professionele invulling aan. U heeft de keuze uit een ruim assortiment LED lampen, waardoor u altijd de perfecte lamp zult vinden.
Ledbuydirect B.V.

4.76/5.00

1.078 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over ledlampenkopen.nu

Alles perfect in orde
Overzichtelijke website, redelijke prijzen, snelle levering en uitstekend op de hoogte gehouden qua voortgang, kwalitatief prima spullen. Chapeau!
Snelle levering, giede kwaliteit
Alles verliep prima. Ik zou zo weer bestellen. Het enige wat ik jullie mee kan geven is...blijf scherp!!
Geen aanmerkingen
Ik ben blij met mijn mooie led lampen, ze werden de volgende dag al bezorgd, ik heb de lampen getest, en allemaal deden ze het, dus ik ben een tevreden klant!
Prima en snel niet duur.
Krijg een verkeerd product geleverd, geen excuses aangeboden. Hoe te retourneren wordt gemakshalve niet vermeld door de servicemedewerker....
Ik heb verschillende wandledlampen gekocht, ze zijn echt van goede kwaliteit en ook niet duur. Zeer tevreden!
Goede producten, zeer snelle levering.
Alles perfekt
Perfecte levering, prima service, goed verpakt en een snelle levering
Snelle levering, goed product
Super-snelle levering, mooie materialen.
Prima shop. Wacht alleen nog op een reactie over een aanbieding van 6 stuks. Heb 18 lampen gekocht en had graag 3 x 6 gekocht, maar dit bleek duurder!
top leverancier
Top