LEDClear.nl- Logo - Beoordelingen

LEDClear.nl

59 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.227 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 sep 2021
LEDClear.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 jun 2023
Klasse service. Ik had een verkeerde bestelling gedaan. Niet gezien dat het een Tweede Kans aanbieding was en dit geval had ik echt een nieuwe moeten hebben. Gebeld. Geen probleem. Draaien we retour en binnen een dag gecrediteerd. Geen vragen verder of moeilijk gedoe. Alleen begrip en goede service dus. Zo zie je: zonder zaken te doen, kun je jezelf ook nog steeds blijven onderscheiden.

13 jun 2023
Mij beter informeren. Op de site staat een levering tussen de twee of 3 werkdagen inmiddels zijn er 5 werkdagen verstreken en heb ik geen verzendbewijs ontvangen. Ik heb ook een mail gestuurd maar dat duurt ook alweer een werkdag of drie voordat er Geantwoord wordt.ik wil weten waar ik aan toe ben

Beoordelingen voor LEDClear.nl

AH
Aad H.
GROENLO
31 mrt 2024
Het bestelde artikel werd niet geleverd omdat het niet leverbaar bleek te zijn. Natuurlijk moest ik wel eerst betalen en is het geld nog steeds (nu 4 dagen later) niet teruggestort. Nog minder sterren gaat niet maar het moet een dikke NUL zijn.
Antwoord van LEDClear.nl
Op 26 maart 2024 plaatste u een bestelling bij ons. Op dat moment hadden wij helaas geen voorraad van het product dat u wenste, zoals duidelijk vermeld stond op de website met een afwijkende levertijd van 3-5 werkdagen. Op donderdag 28 maart 2024 hebben wij u direct per e-mail geïnformeerd dat wij het product niet konden leveren. U koos voor betaling via iDEAL, maar had ook kunnen kiezen voor achteraf betalen. We hebben onmiddellijk de terugbetaling in gang gezet. Het duurt 24 uur voordat het bedrag zichtbaar is op uw rekening, en vanwege Goede Vrijdag op 29 maart kan het iets langer duren. Uiteindelijk heeft u het geld teruggekregen. Bedankt voor uw feedback en we hopen dat we in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden.
Product was niet leverbaar. Ik zou binnen 24 uur geld terug krijgen. Voorlopig geen geld terug en geen product.
Antwoord van LEDClear.nl
Op 27 maart 2024 plaatste u een bestelling bij ons. Op dat moment hadden wij helaas geen voorraad van het product dat u wenste, zoals duidelijk vermeld stond op de website met een afwijkende levertijd van 3-5 werkdagen. Op donderdag 28 maart 2024 hebben wij u direct per e-mail geïnformeerd dat wij het product niet konden leveren. We hebben onmiddellijk de terugbetaling in gang gezet. Het duurt 24 uur voordat het bedrag zichtbaar is op uw rekening, en vanwege Goede Vrijdag op 29 maart kan het iets langer duren. Uiteindelijk heeft u het geld teruggekregen. Bedankt voor uw feedback en we hopen dat we in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden.
PR
paul r.
heerlen
23 dec 2023
Dingen wat 8 dagen geleden besteld zijn optijd opsturen . 8 dagen geleden stond er dat het op voorraad was nu komt het pas over 1 week slechte zaak
13 jun 2023
16 dec 2023

Geen produkt!

Ik heb geen foto's! omdat ik mijn product niet heb ontvangen en niemand op mijn e-mails reageert!!!! schandaal
26 jul 2023

Order niet geleverd, wel verzoek om te beoordelen

Krijg verzoek om beoordeling, maar bestelling is niet geleverd!? Het gaat om order ORD41893. Oventje.
9 aug 2023
Ze hebben het pakket gewoon voor de deur achter gelaten.