LEDClear.nl- Logo - Beoordelingen

LEDClear.nl

59 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.219 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 sep 2021
LEDClear.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 jun 2023
Klasse service. Ik had een verkeerde bestelling gedaan. Niet gezien dat het een Tweede Kans aanbieding was en dit geval had ik echt een nieuwe moeten hebben. Gebeld. Geen probleem. Draaien we retour en binnen een dag gecrediteerd. Geen vragen verder of moeilijk gedoe. Alleen begrip en goede service dus. Zo zie je: zonder zaken te doen, kun je jezelf ook nog steeds blijven onderscheiden.

31 mrt 2023
sneller reageren op defecte ontvangen bestelling, ik heb verschillende e mails verstuurd met fotos,maar helaas nog geen positief bericht.

Beoordelingen voor LEDClear.nl

9 apr 2023
Bij een bestelling uit Nederland van een inductiekookplast gelijk een nederlandse handleiding meesturen.
12 apr 2023
Ik heb koekjes en cake in gebrobwers maar word niet gebakken
Antwoord van LEDClear.nl
26 apr 2023
Bedankt voor uw review. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is dat uw koekjes en cake niet gaar worden in de mini-oven. Het kan zijn dat de temperatuurinstelling niet correct is of dat de oven niet voldoende is voorverwarmd. We raden aan om de handleiding te raadplegen of contact op te nemen met onze klantenservice voor verdere assistentie. Het is ook mogelijk dat het recept dat u gebruikt niet geschikt is voor deze mini-oven.
JH
Jan H.
Hoogeveen
12 okt 2023

Waar blijven mijn nachtlampjes?

Ik heb - na een ca. 2 weken - het bestelde nog niet ontvangen