burosprinter.nlBeoordelingen

burosprinter.nl- Logo - Beoordelingen

burosprinter.nl - Beste leverancier van artikelen voor uw kantoor.

Er zijn massa’s winkels en websites waar u kantoorbenodigdheden kunt aanschaffen, maar Burosprinter is bijzonder. Klanten kiezen niet alleen voor ons vanwege onze scherpe prijzen en unieke aanbiedingen, maar ook vanwege ons aanbod van economische en ecologische kantoor- en printerartikelen.
Ecotone
Londen 10
2993 LA Barendrecht

Beoordelingen voor burosprinter.nl

4.58/5.00

58 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Hele snelle levering en product dat ik besteld had, was op tijd binnen. En een degelijk product. Ook wordt je netjes op de hoogte waar je pakket is.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Bezorger niet aangebeld, doos gewoon op het gras gezet wat ik niet gezien heb, heeft misschien al een dag en nacht gestaan, gelukkig heeft het niet geregend. Wat de inhoud betreft: de zichtmappen waren erg stoffig en een map was aan de voorzijde beschadigd. De tijdschrifthouders waren in orde. Over de service kan ik niet oordelen omdat ik nog contact ga nemen betreffende de beschadigde zichtmapp
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over burosprinter.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Eerst het pakket maar eens ontvangen
Antwoord van burosprinter.nl
Goedemorgen, Volgens onze gegevens hebben wij 22-12 een mail naar u gestuurd dat uw bestelling momenteel niet voorradig is en het 30-12 weer verwacht zal worden in ons magazijn. Dan zullen wij de bestelling direct versturen. Onze excuses voor het ongemak.
Snelle correcte levering van de enveloppen. Voordelig geprijsd.
Assortiment is groot, Snelle levertijden. goede prijzen
Snelle levering precies volgens afspraak
alles volgens afspraak op tijd geleverd
Alles prima en snel geleverd
wij zijn tevreden
alles op en top
Top super
Eerlijke en lage prijzen. Uitstekende kwaliteit en producten. Snelle en correcte levering. Ik blijf bestellen.
Floormat was scherp geprijst en snel geleverd!
Prima service
Bestelling is correct verwerkt. We waren wat verrast door het moment van aflevering. Dat werd niet helder gecommuniceerd. Niettemin, de bestelling en afhandeling is goed verlopen.
mijn bestelling van 22 stuks is op basis van overheidsmaatregels gereduceerd tot 5 stuks. Ben hiervoor telefonisch benaderd. Levering op tijd. Geld inmiddels retour.
Bij de levering ontbraken een paar pennen, maar toen ik daarover belde, werd ik heel goed en vriendelijk geholpen, met een goeie persoonlijke service. Heel fijn!
Snel en vakkundig, goede kwaliteit prijs verhouding. Enig minpuntje de keuze voor GLS, die het pakketje niet heeft aangeboden, ik moest het daarom ophalen...
Order makkelijk te maken en levering snel erna ontvangen. Alles goed overzichtelijk en ook met email goed op de hoogte worden gehouden.
service was perfect, vanwege corona regeling misverstand opgetreden met de bestelling. Het is snel opgelost TOP!!
Goede service, snelle en correcte levering met de juiste informatie ervoor.