betersport.nl- Logo - Beoordelingen

betersport.nl

683 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.085 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jul 2019
betersport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 apr 2023
Ik heb onlangs de roeitrainer senz sports R4000 gekocht. Mijn ervaring tot zover is zeker positief, het roeit fijn en het geluid van het draaiende water maakt het realistisch. Je krijgt het idee dat je op het water aan het roeien bent. Ik heb het waterreservoir tot iets over de helft gevuld, hiermee kun je rustig niet te zwaar roeien, maar als je sneller gaat roeien dan wordt het een stuk zwaarder. Zo kun je verschillende trainingen achter elkaar doen, zonder het waterniveau te veranderen. Mijn conclusie is, dat het een kwaliteitsapparaat is voor een mooie prijs.

14 jun 2023
Crosstrainer is prima kwaliteit, heel degelijk. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, ze proberen goede service te leveren, maar zijn daarin helaas ook afhankelijk van transportbedrijf en installatiebedrijf. Levering ging rommelig, het koste wat telefoontjes om het product geleverd te krijgen. En daarnaast is 1 heel groot pak van 79 kilo niet in je eentje naar binnen te krijgen. Het zou fijn zijn als zo'n groot apparaat in een paar kleinere en iets lichtere pakken aan particulieren werd bezorgd. Aan de inhoud van de verpakking te zien had dat prima gekund. Installatie was ook pas later dan aangevraagd, de order was niet bij het installatiebedrijf binnengekomen. Ook dat koste wat telefoontjes en regelwerk.

Beoordelingen voor betersport.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters