betersport.nl- Logo - Beoordelingen

betersport.nl

697 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.126 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jul 2019
betersport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 apr 2023
Ik heb onlangs de roeitrainer senz sports R4000 gekocht. Mijn ervaring tot zover is zeker positief, het roeit fijn en het geluid van het draaiende water maakt het realistisch. Je krijgt het idee dat je op het water aan het roeien bent. Ik heb het waterreservoir tot iets over de helft gevuld, hiermee kun je rustig niet te zwaar roeien, maar als je sneller gaat roeien dan wordt het een stuk zwaarder. Zo kun je verschillende trainingen achter elkaar doen, zonder het waterniveau te veranderen. Mijn conclusie is, dat het een kwaliteitsapparaat is voor een mooie prijs.

14 jun 2023
Crosstrainer is prima kwaliteit, heel degelijk. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, ze proberen goede service te leveren, maar zijn daarin helaas ook afhankelijk van transportbedrijf en installatiebedrijf. Levering ging rommelig, het koste wat telefoontjes om het product geleverd te krijgen. En daarnaast is 1 heel groot pak van 79 kilo niet in je eentje naar binnen te krijgen. Het zou fijn zijn als zo'n groot apparaat in een paar kleinere en iets lichtere pakken aan particulieren werd bezorgd. Aan de inhoud van de verpakking te zien had dat prima gekund. Installatie was ook pas later dan aangevraagd, de order was niet bij het installatiebedrijf binnengekomen. Ook dat koste wat telefoontjes en regelwerk.

Beoordelingen voor betersport.nl

Slechte service

Een dag voor de bezorging wordt er een mail verzonden waarin staat dat het product over de eerste drempel wordt geleverd, idem bij flatgebouwen (dus niet de 1e drempel van de woning zelf). Hierover gebeld naar het bedrijf, daar het ging om een doos van 80 kg. Te horen gekregen dat er een mail is verstuurd waar het in staat en dat de zending geweigerd kan worden. Gevraagd om mee te denken, maar men kon niets doen. Gevraagd hoe dit werkt met oudere klanten en hoe zij dit moeten oplossen. Geen concreet antwoord op gekregen. Uiteindelijk heeft de chauffeur een uitzondering gemaakt en het pakket over de eerste drempel van mijn woning gezet, hiervoor wat te drinken meegegeven. Product is prima en werkt naar behoren. De service echter is zwaar ondermaats. Dit was de eerste en direct de laatste keer dat ik hier bestel. De producten worden ook elders aangeboden, bijvoorbeeld via bol.com o.a. de bezorgers aldaar bezorgen het wel in de woning. Iets om rekening mee te houden.

Geen nieuwe toestel

Over levering van toestel geen klachten, maar het was duidelijk zichtbaar dat het geen nieuwe toestel is, dit was duidelijk te zien aan de krassen aan bepaalde onderdelen. Heb besloten om toestel te houden omdat het te veel moeite zou kosten om alles weer ingepakt te krijgen, of ik in de toekomst ooit nog een bestelling bij betersport.nl plaatst is nog maar de vraag

Betersport opzich niets mis mee

Betersport op-zich niets mis mee. Alleen de matten die wij hebben gekocht, dezelfde als we een paar jaar geleden ook bij ze hebben gekocht, passen niet in elkaar. Ze wijken en hebben een groot maat verschil. Hier baal ik erg van.
Snellere feedback op klantenvraag, want gekochte Fit bike 5 werkt (nog) niet. Irrelevante wedervraag na heldere vraag: maak een filmpje
Bezorger bleef herhaaldelijk aanbellen nadat de deur geopend was en wilde het niet naar oven brengen.
Hometrainer niet compleet en nu, 2 weken later, resterende artikelen nog niet ontvangen
31 dec 2023
Ik vind super jammer dat geen montage bij het inleveren van het product
18 jan 2024
1) goederen nog niet ontvangen 2) en ik ontvang al “spam”
Kettlebells aan de onderkant in een dag stuk. Erg jammer
14 jun 2023
27 apr 2023

Fijn apparaat is de R4000.

14 aug 2023
Was beetje huiverig om te bestellen omdat er ook veel negatieve recensies stonden. Maar na bestelling meteen overzichtelijke bevestiging ontvangen. Levering was vrij snel. Enige jammere is dat er op een paar punten flinke krassen al op de buizen vd trampoline zaten, verf compleet weg… de doos was ook flink beschadigd. En ik weet niet of dat zo is verzonden of dat het aan het transportbedrijf ligt… maar daar baal ik wel van, want los van de zwaar beschadigde doos, was het verder wel goed verpakt. Heb dit verder niet met ze opgepakt, omdat we de trampoline nu echt moesten opzetten. Dus ik weet niet hoe ze dit zouden oppakken. Kan geen oordeel over klantenservice geven dus maar op gemiddelde score gezet.
10 jun 2023
Degelijke crosstrainer, uiteindelijk was service wel ok. Proces verliep slordig, levering op verkeerde dag, installatie service waar eerst een paar keer achteraan gezeten moest worden. Maar het meest nare vind ik dat zo'n ding in één hele grote doos geleverd wordt die 79 kg weegt en bezorgd wordt door bedrijf waar de chauffeur hem tot aan de voordeur mag brengen en niet naar binnen. Gelukkig heeft de chauffeur daar stiekem wel bij geholpen, want met 1 zo'n grote doos van dat gewicht kan ik in mijn eentje niets. Dan had ik hem direct weer mee laten nemen. Deel zo'n apparaat gewoon op in 4 kleinere dozen of zo, aan inhoud te zien had dat makkelijk gekund.
16 dec 2023

Prima hometrainer

Panningen was me te ver weg dus maar de gok genomen en ongezien gekocht. Geen spijt van gekregen. Snelle en correcte levering. Even gepuzzeld met het in elkaar zetten. 2-man job. In de afgelopen jaren heb ik meerdere hometrainers versleten. Na verloop van tijd kwamen allerlei mankementen aan het licht, zoals een gebroken stuur, een gescheurd frame, kapotte lagers e.d. De Fitbike 5 is aanmerkelijk steviger en ook nog fluisterstil, wat prettig is. De gegeven programma’s spreken mij niet aan, maar gelukkig kun je ook zelf een programma samenstellen. Over een paar jaar zal blijken of de goede indruk is gebleven. Het begin is in ieder geval goed.
19 sep 2023

Al meerdere keren besteld, telkens tevreden

Al meerdere keren besteld. Telkens snel geleverd. Het materiaal is ok voor de prijs die je betaald. Wel eens gehad dat het bestelde niet overeenkwam met het geleverde, was een oude afbeelding op hun site, en als compensatie stelden ze direct voor om de helft terug te betalen. Wat wel netjes was van hun. (de afbeelding van het halterschijf opberg rek van Focus Fitness is nog steeds die met 6 halterstanghouders, geleverd krijg je er een met 4 halterstanghouders toegestuurd)
IT
Irene T.
Zwolle
9 jul 2023

Ik heb verscheidene artikelen gekocht zoals Dumbels een Kettebelt en een loopband. Stuk voor stuk goede artikelen en ben dik tevreden. De aflevering was ook snel. Omdat de loopband vrij zwaar was heeft de mevrouw die het bracht geprobeerd om met mij het apparaat in huis te krijgen. Helaas was het pakket te groot en te zwaar voor ons. Ontzettend bedankt nog voor de moeite. De loopband staat inmiddels op de juiste plek in huis en ik ben er erg blij mee.
GP
9 nov 2023
De loopband is prima. Al lag de band wel erg los waardoor ik de eerste keer onderuit ging vanwege het doorslippen. Ik moest gaan vragen hoe het zit met het stellen van de band. Zou handig zijn als de linkjes voor het stellen en onderhouden er meteen bij zouden zitten. De handleiding is op zijn zachtst gezegd niet heel duidelijk. Vooral voor wat betreft de bedrading van de console. De programma's zijn niet heel bruikbaar voor beginnende joggers.
26 jul 2023
Het apparaat wat ik besteld had was defect toen ik het ontving. Bij navraag bleek de enige persoon die mogelijk wist wat er defect kon zijn ziek te zien. Algehele responstijd van de klantenservice was slecht, en het ontbrak daarbij ook aan initiatief. Ik moest zeker 3 keer navragen voor er actie werd ondernomen. Service was wel altijd vriendelijk en beleefd, maar momenteel heb ik nog steeds geen werkende crosstrainer.
24 aug 2023

Beoordeling.

De informatie vertrekt in de winkel was OK. Deze kan echter zeker nog verbeterd worden door meer info te geven over de verschillen tussen de diverse loopbanden. Er wordt (teveel) van uit gegaan dat de klant alle informatie al op internet gelezen heeft. Inmiddels de loopband enkele maanden in gebruik. Ik ben zeer tevreden hierover. Werkt prima en met nog meer plezier door gebruik te maken van kinomap.