betersport.nl- Logo - Beoordelingen

betersport.nl

697 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.126 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jul 2019
betersport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 apr 2023
Ik heb onlangs de roeitrainer senz sports R4000 gekocht. Mijn ervaring tot zover is zeker positief, het roeit fijn en het geluid van het draaiende water maakt het realistisch. Je krijgt het idee dat je op het water aan het roeien bent. Ik heb het waterreservoir tot iets over de helft gevuld, hiermee kun je rustig niet te zwaar roeien, maar als je sneller gaat roeien dan wordt het een stuk zwaarder. Zo kun je verschillende trainingen achter elkaar doen, zonder het waterniveau te veranderen. Mijn conclusie is, dat het een kwaliteitsapparaat is voor een mooie prijs.

14 jun 2023
Crosstrainer is prima kwaliteit, heel degelijk. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, ze proberen goede service te leveren, maar zijn daarin helaas ook afhankelijk van transportbedrijf en installatiebedrijf. Levering ging rommelig, het koste wat telefoontjes om het product geleverd te krijgen. En daarnaast is 1 heel groot pak van 79 kilo niet in je eentje naar binnen te krijgen. Het zou fijn zijn als zo'n groot apparaat in een paar kleinere en iets lichtere pakken aan particulieren werd bezorgd. Aan de inhoud van de verpakking te zien had dat prima gekund. Installatie was ook pas later dan aangevraagd, de order was niet bij het installatiebedrijf binnengekomen. Ook dat koste wat telefoontjes en regelwerk.

Beoordelingen voor betersport.nl

30 mrt 2024
HA
Hans A.
't Harder
Made order few weeks ago. Still haven't received order or refund. Delivery service they used is unprofessional. I have been home sick for two weeks and they somehow manage to send me emails that no one was home. When I asked refund I was told that I need to send back the items I ordered. But it is not possible because I don't have them.
Antwoord van betersport.nl
Dear, We apologise that it was not delivered. Fortunately, I see that the refund has been made in order. With kind regards, Team Betersport
Wou artikel retour sturen kreeg een bericht dat ik m in de originele verpakking (wat onmogelijk is) retour moest sturen kon ik hieraan niet voldoen dan moest ik 20% inleveren van het aankoopbedrag.
Antwoord van betersport.nl
Beste, De voorwaarden voor het retourneren zijn inderdaad dat deze in de originele doos verpakt moet worden. De straps zijn bijvoorbeeld niet noodzakelijk. De doos kan intact blijven wanneer je deze uitpakt. Daar kan het apparaat vervolgens terug in, zodat deze netjes door de vervoerder opgehaald kan worden. Erg jammer dat de doos niet meer intact is waardoor deze niet meer ingepakt kan worden. We helpen je nog altijd graag verder met de retouropdracht. Met sportieve groet, Team Betersport
Hele slechte klantenservice,geen meedenken en geen oplossen,voor je klachten ,heel jammer ,
Slechte communicatie, geen reactie op klachten.
Antwoord van betersport.nl
Goedemiddag, Als het goed is, is het probleem opgelost na het contact met de medewerkers van de technische dienst. Mocht dit niet kloppen, stuur direct even een bericht zodat we het weer verder kunnen oppakken. Met sportieve groet, Team Betersport
18 feb 2024
Goede kwaliteit van de loopband zoals omschreven. Levering zoals afgesproken 1 puntje van kritiek is dat het heel jammer is dat de bezorger niet de moeite wilde nemen om bij een ouder persoon het apparaat even de lift in te willen helpen tillen.

Prima retour service

Product besteld waar ik wat meer van had verwacht en helaas ook niet in hele nette staat geleverd. Bestelling is kosteloos en op de door mij aangegeven dag netjes weer opgehaald en heb het geld na een week terug ontvangen. Prima service!

Lossen problemen snel en deskundig op!

De snelheid waarmee de klacht werd op gepakt en zodoende ook gezocht en meegedacht werd met een oplossing vond ik uitstekend. Train nu inmiddels een week op het nieuwe apparaat en deze is een stuk beter dan de vorige!
10 mrt 2024

Zijn telefonisch en via de mail bereikbaar

Ze zijn telefonisch en via de mail bereikbaar. Zoeken naar een oplossing als het bestelde niet in zijn het geheel in een keer geleverd kan worden. Doen ook een voorstel waar je wat mee kunt. Prima service dus.