betersport.nl- Logo - Beoordelingen

betersport.nl

698 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.133 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jul 2019
betersport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 apr 2023
Ik heb onlangs de roeitrainer senz sports R4000 gekocht. Mijn ervaring tot zover is zeker positief, het roeit fijn en het geluid van het draaiende water maakt het realistisch. Je krijgt het idee dat je op het water aan het roeien bent. Ik heb het waterreservoir tot iets over de helft gevuld, hiermee kun je rustig niet te zwaar roeien, maar als je sneller gaat roeien dan wordt het een stuk zwaarder. Zo kun je verschillende trainingen achter elkaar doen, zonder het waterniveau te veranderen. Mijn conclusie is, dat het een kwaliteitsapparaat is voor een mooie prijs.

14 jun 2023
Crosstrainer is prima kwaliteit, heel degelijk. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, ze proberen goede service te leveren, maar zijn daarin helaas ook afhankelijk van transportbedrijf en installatiebedrijf. Levering ging rommelig, het koste wat telefoontjes om het product geleverd te krijgen. En daarnaast is 1 heel groot pak van 79 kilo niet in je eentje naar binnen te krijgen. Het zou fijn zijn als zo'n groot apparaat in een paar kleinere en iets lichtere pakken aan particulieren werd bezorgd. Aan de inhoud van de verpakking te zien had dat prima gekund. Installatie was ook pas later dan aangevraagd, de order was niet bij het installatiebedrijf binnengekomen. Ook dat koste wat telefoontjes en regelwerk.

Beoordelingen voor betersport.nl

Lossen problemen snel en deskundig op!

De snelheid waarmee de klacht werd op gepakt en zodoende ook gezocht en meegedacht werd met een oplossing vond ik uitstekend. Train nu inmiddels een week op het nieuwe apparaat en deze is een stuk beter dan de vorige!
10 mrt 2024

Zijn telefonisch en via de mail bereikbaar

Ze zijn telefonisch en via de mail bereikbaar. Zoeken naar een oplossing als het bestelde niet in zijn het geheel in een keer geleverd kan worden. Doen ook een voorstel waar je wat mee kunt. Prima service dus.

Bestelling proces was helder en snel.

Bestelling proces was helder en kon ver in de toekomst aangeven wanneer ik mijn bestelling ontvangen wou. Erg fijn aangezien het geen nieuwe schoenen zijn die je wel even bij de buren kunt laten bezorgen.
20 mrt 2024
Bezorging is goed gegaan. Maar er was wel een onduidelijkheid in de beschrijving van het apparaat. Ik had niet gezien dat er geen hartritme registratie in de handvaten van de crosstrainer zat
17 mrt 2024
Op tijd geleverd, goed verpakt. Duidelijke uitleg voor de opbouw. Misschien beter om de codering van de meegeleverde schroeven etc. te laten corresponderen met de gebruiksaanwijzing.
24 feb 2024
Levering was goed en netjes te volgen via track en trace. De hometrainer was makkelijk in elkaar te zetten en na afstellen konden wij de fiets direct gebruiken. Top product!👍🏿
Fijne loopband gekocht! Levering was keurig en de chauffeur hielp me bij het naar binnen brengen van de doos. Installeren was ook prima te doen, blij met de aankoop

Het is echt een top loopband zou hem iedereen aanraden

De stevigheid mooie ruime loopband weeg zelf 100kg de demping is perfect mooie programma's makkelijk in te stellen niks anders als lof ben er heel blij mee
Goed geholpen ondanks dat het druk was maak de verkoper tijd voor je Goed advies en bestelde home trainer was keurig volgens afspraak geleverd
Zeer goede ervaring, ik had nog wat aanvullende vragen en daar werd snel en hulpvaardig op gereageerd. Ook de bestelling werd snel verzonden.
HB
Henk B.
Westerbeek
Mooi toestel en makkelijk in elkaar te zetten. Alleen jammer, dat er geen oefenprogramma bij zit. Maar dat is al bekend.

Fit bike 2

Online besteld, keurig thuisbezorgd, en met een uurtje in elkaar gezet. De fit bike 2 is voor thuis gebruik prima.
Keurig geholpen met een bestelling van een net en beschermrand voor onze trampoline.
PG
Peet G.
Stekene
goeie communicatie ,levering op af gesproken dag en tijd ,mooi en goed materiaal
Fantastisch product, goede service. Al veel gebruik van gemaakt, blij mee!

Fit bike ride 5 iplus

Goede communicatie voor de verzending van mijn nieuwe hometrainer.
vlugge nette levering en het goede kwaliteit van het produkt
fijne uitleg op web pagina vlug geleverd en prima in orde
RT
Ron T.
Lelystad
10 mrt 2024
Prima product Fit Ride 5 sneller levering goede prijs.
Snel levering en goed verpakt duidelijke instructie