betersport.nl- Logo - Beoordelingen

betersport.nl

681 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.086 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jul 2019
betersport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 apr 2023
Ik heb onlangs de roeitrainer senz sports R4000 gekocht. Mijn ervaring tot zover is zeker positief, het roeit fijn en het geluid van het draaiende water maakt het realistisch. Je krijgt het idee dat je op het water aan het roeien bent. Ik heb het waterreservoir tot iets over de helft gevuld, hiermee kun je rustig niet te zwaar roeien, maar als je sneller gaat roeien dan wordt het een stuk zwaarder. Zo kun je verschillende trainingen achter elkaar doen, zonder het waterniveau te veranderen. Mijn conclusie is, dat het een kwaliteitsapparaat is voor een mooie prijs.

14 jun 2023
Crosstrainer is prima kwaliteit, heel degelijk. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, ze proberen goede service te leveren, maar zijn daarin helaas ook afhankelijk van transportbedrijf en installatiebedrijf. Levering ging rommelig, het koste wat telefoontjes om het product geleverd te krijgen. En daarnaast is 1 heel groot pak van 79 kilo niet in je eentje naar binnen te krijgen. Het zou fijn zijn als zo'n groot apparaat in een paar kleinere en iets lichtere pakken aan particulieren werd bezorgd. Aan de inhoud van de verpakking te zien had dat prima gekund. Installatie was ook pas later dan aangevraagd, de order was niet bij het installatiebedrijf binnengekomen. Ook dat koste wat telefoontjes en regelwerk.

Beoordelingen voor betersport.nl

Made order few weeks ago. Still haven't received order or refund. Delivery service they used is unprofessional. I have been home sick for two weeks and they somehow manage to send me emails that no one was home. When I asked refund I was told that I need to send back the items I ordered. But it is not possible because I don't have them.
Wou artikel retour sturen kreeg een bericht dat ik m in de originele verpakking (wat onmogelijk is) retour moest sturen kon ik hieraan niet voldoen dan moest ik 20% inleveren van het aankoopbedrag.
Zorgen dat niet je hele huis plus jezelf zwart word van het rubber van de gewichten.
Antwoord van betersport.nl
Beste, Wat vervelend dat het rubber van de gewichten afgeeft. Hopelijk heb je inmiddels al contact met onze klantenservice gehad om het probleem op te lossen. Zo niet, stuur gerust even een mail zodat we het alsnog voor je kunnen oplossen. Met sportieve groet, Team Betersport
Slechte communicatie, geen reactie op klachten.
Onze bestelling zou binnen 4 werkdagen geleverd geworden, dit werd bijna 3 weken. Hetgeen wat besteld was geannuleerd, uiteindelijk zelf maar contact opgenomen. Mailcontact en toen moesten we nogmaals! 225 euro overmaken zodat de bestelling opnieuw geplaatst kon worden. Gek, en nog gekker is dat we zelf contact moesten zoeken met BeterSport en er nog geen excuus vanaf kon.
Er is een mail gestuurd over de crosstrainer, piept en kraakt filmpje gestuurd en geen reactie gekregen, als je moet betalen staan ze klaar, maar als er iets dan geven ze geen reactie
Antwoord van betersport.nl
Beste, Erg vervelend dat er een probleem met de crosstrainer is ontstaan. Gelukkig zie ik dat mijn collega's van de technische dienst de case hebben opgepakt en het probleem oplossen. Met sportieve groet, Team Betersport
Als er wat is met een nieuwe machine Niet 12 dagen later pas op reageren Het is schandalig dat dat bij gebeurd GEEN RECLAME
Antwoord van betersport.nl
Beste Hans, Onze oprechte excuses voor de late reactie op jouw melding. Uiteraard willen we graag sneller helpen en jouw probleem oplossen. Mochten we nog wat voor je kunnen betekenen, laat het ons gerust weten. Met sportieve groet, Team Betersport
Slechte Vervoerder. Producten to 5 keer aangeboden maar niet komen opdagen.

Geen nieuwe toestel

Over levering van toestel geen klachten, maar het was duidelijk zichtbaar dat het geen nieuwe toestel is, dit was duidelijk te zien aan de krassen aan bepaalde onderdelen. Heb besloten om toestel te houden omdat het te veel moeite zou kosten om alles weer ingepakt te krijgen, of ik in de toekomst ooit nog een bestelling bij betersport.nl plaatst is nog maar de vraag
Hometrainer niet compleet en nu, 2 weken later, resterende artikelen nog niet ontvangen
18 jan 2024
1) goederen nog niet ontvangen 2) en ik ontvang al “spam”
Kettlebells aan de onderkant in een dag stuk. Erg jammer
Geen beschrijving erbij, klantenservice waardeloos
er wordt niet gereageerd op verstuurde mail

Wat jammer deze gang van zaken ondaks de inspanningen van Marc Strijbos en mij zelf nog veel meer.

Alhoewel de afdeling Support, dhr. Marc Strijbos telkens attent reageerde, liet de bezorgingsdienst meerdere steken vallen. Bij de 1e aflevering bleek de kartonnen doos op meerdere plaatsen ernstig beschadigd, de foto's ervan heb ik u gestuurd. Ik heb zelf in de inpakbranche gewerkt en vond ook het afgeplakte zeer onprofessioneel. Bij het opstarten kreeg ik sterk de indruk dat deze dus al open was geweest en er al mee "gewerkt was".....? Mede door mijn twijfels en door mijn leeftijd zag ik er tegenop, toen ik alles uitgepakt had en gesorteerd had om de hometrainer op te bouwen. Ik heb toen gemeld dat deze daarom retour zou gaan. Dan duurt het allemaal erg lang en ik moet mij zeer inspannen om (samen met Marc Strijbos) e.e.a. op tijd en correct afgerond te krijgen. Drie keer, ondanks onze aanwijzingen over moeilijke adres op navigatiesystemen, dan toch nog drie ! keer weer fout gereden. Ze zeiden dat ze mij gebeld hebben, maar dat is absoluut onjuist. Dat is te controleren op mijn telefoon onder "recente gesprekken" zowel inkomend als uitgaand. Ik heb ze wel zelf gebeld maar het bleef zeer onprofessioneel en ondeskundig. Zij zouden aangebeld hebben, maar dat is onjuist. Ik was er speciaal die dag continu aanwezig. Hij is waarschijnlijk op het verkeerde adres geweest, volgens de fout in de navigatie, waar ik jullie op gewezen had. Zie ook mijn eerdere correspondentie. Ik ben van mening dat door hetgeen nu gebeurd is, zie bovenstaande verhaal?!, zij uw/jullie naam tekort doet. Sorry voor Marc Strijbos die erg zijn best deed. Succes met dit te verbeteren! groet Bertel Brauckmann. p.s. ..... ik schreef dit hele verhaal in het belang van jullie bedrijf, echt niet voor mijn lol.

28kg aan gewichten onder de stinkende olie

Ik heb 28 kg aan gewichten besteld en die werden geleverd onder een laag stinkende olie. Het was erg veel werk om alle gewichten te wassen. Als het niet om zoveel kg ging had ik de bestelling wel geretourneerd. Na dit gemeld te hebben bij de klantenservice bood het bedrijf niet eens zijn excuses aan voor het ongemak.
Enkelgewichten 2,5 en 3,5 kg. Alle klittebanden gaan stuk na eerste keer gebruik. De thermische kunstoflassen scheuren los, hierdoor zijn de klittebanden onbruikbaar geworden. Ze kunnen wel gerepareerd /versterkt worden met extra naaiwerk.
Bezorger bleef herhaaldelijk aanbellen nadat de deur geopend was en wilde het niet naar oven brengen.
Weken geleden iets besteld en nog niets ontvangen Ook geen update van de bestelling Jammer gemiste kans