betersport.nl- Logo - Beoordelingen

betersport.nl

701 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.131 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jul 2019
betersport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 apr 2023
Ik heb onlangs de roeitrainer senz sports R4000 gekocht. Mijn ervaring tot zover is zeker positief, het roeit fijn en het geluid van het draaiende water maakt het realistisch. Je krijgt het idee dat je op het water aan het roeien bent. Ik heb het waterreservoir tot iets over de helft gevuld, hiermee kun je rustig niet te zwaar roeien, maar als je sneller gaat roeien dan wordt het een stuk zwaarder. Zo kun je verschillende trainingen achter elkaar doen, zonder het waterniveau te veranderen. Mijn conclusie is, dat het een kwaliteitsapparaat is voor een mooie prijs.

14 jun 2023
Crosstrainer is prima kwaliteit, heel degelijk. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, ze proberen goede service te leveren, maar zijn daarin helaas ook afhankelijk van transportbedrijf en installatiebedrijf. Levering ging rommelig, het koste wat telefoontjes om het product geleverd te krijgen. En daarnaast is 1 heel groot pak van 79 kilo niet in je eentje naar binnen te krijgen. Het zou fijn zijn als zo'n groot apparaat in een paar kleinere en iets lichtere pakken aan particulieren werd bezorgd. Aan de inhoud van de verpakking te zien had dat prima gekund. Installatie was ook pas later dan aangevraagd, de order was niet bij het installatiebedrijf binnengekomen. Ook dat koste wat telefoontjes en regelwerk.

Beoordelingen voor betersport.nl

17 mrt 2024
Klantenservice niet bereikbaar. Hometrainer functioneerde niet. Moest zelf via klachtenblogs, reviews en YouTube uitzoeken wat het probleem kon zijn. Moest het hele ding uit elkaar schroeven en de boel repareren.
PD
18 feb 2024

LOOPBAND

Heb de loopband tot nu toe ( 18 - 02 - 2024 nog niet kunnen gebruiken, omdat hij tijdens het draaien erg veel herrie maakt.

Slechte service

Een dag voor de bezorging wordt er een mail verzonden waarin staat dat het product over de eerste drempel wordt geleverd, idem bij flatgebouwen (dus niet de 1e drempel van de woning zelf). Hierover gebeld naar het bedrijf, daar het ging om een doos van 80 kg. Te horen gekregen dat er een mail is verstuurd waar het in staat en dat de zending geweigerd kan worden. Gevraagd om mee te denken, maar men kon niets doen. Gevraagd hoe dit werkt met oudere klanten en hoe zij dit moeten oplossen. Geen concreet antwoord op gekregen. Uiteindelijk heeft de chauffeur een uitzondering gemaakt en het pakket over de eerste drempel van mijn woning gezet, hiervoor wat te drinken meegegeven. Product is prima en werkt naar behoren. De service echter is zwaar ondermaats. Dit was de eerste en direct de laatste keer dat ik hier bestel. De producten worden ook elders aangeboden, bijvoorbeeld via bol.com o.a. de bezorgers aldaar bezorgen het wel in de woning. Iets om rekening mee te houden.

Betersport opzich niets mis mee

Betersport op-zich niets mis mee. Alleen de matten die wij hebben gekocht, dezelfde als we een paar jaar geleden ook bij ze hebben gekocht, passen niet in elkaar. Ze wijken en hebben een groot maat verschil. Hier baal ik erg van.
Snellere feedback op klantenvraag, want gekochte Fit bike 5 werkt (nog) niet. Irrelevante wedervraag na heldere vraag: maak een filmpje
31 dec 2023
Ik vind super jammer dat geen montage bij het inleveren van het product
30 sep 2023

Matige ervaring met de Senz sports s2000 en de klantenservice van Betersport

Ik heb de demo van de spinningfiets senz sports s2000 gekocht. Bij de beschrijving staat dat hij zo goed als nieuw is. Helaas klopt dat niet. Hij kwam onder het stof aan en werd op een palet vervoerd wat niet over de drempel past. Ook zat er geen bluetoothkoppeling op zoals bij het origineel maar dat stond uiteindelijk wel ergens in kleine letters op de website. En de handleiding moest je zelf online opzoeken, er zaten geen papieren bij hoe je het in elkaar moest zetten. Toen ik mijn ervaring met de klantenservice deelde werd daar gelaten op gereageerd. 'Het staat op de website dat er geen bluetooth op zit' en op de rest van de opmerkingen werd niet gereageerd. Toen ik m'n teleurstelling liet blijken kreeg ik als reactie dat ik de fiets ook 'gewoon' terug kon sturen. Dat had betekend dat ik hem van 3 hoog terug moest tillen en op een palet vast moest maken en in moest pakken. Makkelijker gezegd dan gedaan. Mijn ervaring met Betersport is daarom wat matig. Ben benieuwd of deze review wel wordt geplaatst, m'n vorige niet. Ik kwam erachter dat ze de reviews eerst screenen. Jammer, dit bevestigd mijn beeld daarom.
18 okt 2023

Zeer matige service

Bij de koop werd gezegd dat "men" regelmatig in de buurt van Apeldoorn was maar nu ik een probleempje heb met de hometrainer kon dat ineens niet. Moest op transport naar het bedrijf en dat kostte mij nog geld ook ondanks dat het ding pas 8 maanden oud was. Trainer is opgehaald en teruggebracht maar euvel is niet volledig verholpen. Weer filmpie ingestuurd. Overigens e.e.a. gemeld aan ARAG en het is belachelijk dat ik voor de "reparatie" moet betalen. Zij hebben 't ook namens mij gemeld bij Autoriteit Consumenten Markt. Hometrainer is fijn apparaat zeker als ie geluidloos is (zoals ie volgens Betersport moet zijn) maar de service is heel, heel erg matig. (beginnend bedrijf of niet gewend om met particulieren om te gaan ?)
14 mei 2023
Product is niet zoals verwacht, kwaliteit is niet perfect maar OK. Staat inmiddels weer op Marktplaats. De bezorging was echt waardeloos, de chauffeur gooide hem letterlijk voor de deur, toen er gevraagd werd of die even mee wilde helpen het product de drempel over te tillen. Riep hij dat die ze papier moest pakken, waarna hij de auto start en wegrijdt. Zeer onprofessioneel, en aso

Bel, mail, bel, formulier

Ik krijg een zeer waarschijnlijk defect product, waar ik voor bel, moet mailen, nog een keer moet bellen en dan nog een keer een formulier moet invullen met telkens de zelfde informatie die gevraagd en gegeven wordt. Ik ben nog in afwachting van een oplossing. Beter zou zijn dit in 1x te regelen.
26 nov 2023
De levering begin november, was OK, maar de bestelde hometrainer is nog steeds niet in elkaar gezet, terwijl ik hiervoor heb betaald. Op de site staat van Beter Sport dat dit binnen een paar dagen zal plaats vinden. Tot op heden is dit nog steeds gebeurd! M.a.w. aan je afspraak houden.
13 sep 2023

Hometrainer werkt niet

Hometrainer besteld, eerst een onderdeel dat beschadigd was. Werd keurig vervangen. Later bleek de hometrainer niet te werken na aansluiting op elektriciteit. Meerdere berichten gestuurd en geen reactie. Reactiesnelheid is matig en ik vraag me af hoe degelijk het apparaat is.
25 mei 2023
Heb geen info gehad over Kinomap, hoe je aan 4 weken gratis abonnement komt .? Beschrijving hartslag apparaat, - download ennvoudige hartslag app .???? Welke dan ???
1 sep 2023
Communicatie zeer slecht 3x een mail gestuurd geen reactie heb een servicecontract afgesloten ben benieuwd als ik ze nodig heb maar ik vrees.
17 mei 2023

Geschikt voor mensen met korte benen

De hometrainer is prima, alleen de stang is tekort waardoor ik hem niet kan gebruiken. Ik ben 1.84 lang.
11 nov 2023

Matige bezorging

De bezorgservice is slecht en de communicatie daar omheen is ook niet best. Producten zijn goed.
19 jul 2023
Product is stuk bij aflevering. Nu drie dagen verder na melding defect en nog niets gehoord.
Slechte produktkwaliteit. Schroefdraad om belangrijke bout in te draaien was beschadigd.