betersport.nl- Logo - Beoordelingen

betersport.nl

681 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.086 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jul 2019
betersport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 apr 2023
Ik heb onlangs de roeitrainer senz sports R4000 gekocht. Mijn ervaring tot zover is zeker positief, het roeit fijn en het geluid van het draaiende water maakt het realistisch. Je krijgt het idee dat je op het water aan het roeien bent. Ik heb het waterreservoir tot iets over de helft gevuld, hiermee kun je rustig niet te zwaar roeien, maar als je sneller gaat roeien dan wordt het een stuk zwaarder. Zo kun je verschillende trainingen achter elkaar doen, zonder het waterniveau te veranderen. Mijn conclusie is, dat het een kwaliteitsapparaat is voor een mooie prijs.

14 jun 2023
Crosstrainer is prima kwaliteit, heel degelijk. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, ze proberen goede service te leveren, maar zijn daarin helaas ook afhankelijk van transportbedrijf en installatiebedrijf. Levering ging rommelig, het koste wat telefoontjes om het product geleverd te krijgen. En daarnaast is 1 heel groot pak van 79 kilo niet in je eentje naar binnen te krijgen. Het zou fijn zijn als zo'n groot apparaat in een paar kleinere en iets lichtere pakken aan particulieren werd bezorgd. Aan de inhoud van de verpakking te zien had dat prima gekund. Installatie was ook pas later dan aangevraagd, de order was niet bij het installatiebedrijf binnengekomen. Ook dat koste wat telefoontjes en regelwerk.

Beoordelingen voor betersport.nl

JH
Jan H.
Buitenpost

Onze hometrainer defekt.

Onze hometrainer deed het niet meer en via de mail werd mij een nieuwe display aangeraden. Ik heb nog gevraagd of dat dan het probleem was en daarop kreeg ik de reactie dat als dat niet goed was ik het produkt zo kon retourneren. Vervolgens een paar dagen later de display ontvangen, maar dat bleek dus niet het euvel te zijn. Nu telefonisch contact gezocht en werd me verteld dat het dan vermoedelijk de adapter was. Deze na 2 dagen ontvangen en de hometrainer werkt weer. De display retour gezonden en binnen 10 dagen het geld op mijn rekening gestort gekregen.
Bezorging is goed gegaan. Maar er was wel een onduidelijkheid in de beschrijving van het apparaat. Ik had niet gezien dat er geen hartritme registratie in de handvaten van de crosstrainer zat

Beter afstemmen met transsport

Beter afstemmen met Transsport Niet duidelijk dat het niet boven gebracht wordt ondanks er een lift was
De prijs van het demomodel. En de vlotte reacties op vragen van mij.
vlugge nette levering en het goede kwaliteit van het produkt
Snelle levering. Mooi product.
Keurige aflevering
Niets
Trainer doet het goed. Alleen hartslagmeter doet het niet, ook al heb ik er een borstband bij gekocht. Wel jammer want HRC training gaat zo niet. Ook al staat er op de site: "Doe dit in combinatie met het HRC programma en behaal je gewenste doelstelling op een efficiënte manier." Als je wat stevig gaat roeien, komt de voorsteun omhoog. De grondsteun had wel zwaarder gemogen. maar daar kan ik mee leven. Maar omdat het HRC programma zo niet werkt een 4.

Fijne service!

De klantenservice is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik ontving een defect apparaat. Toen ontving ik een vervangend onderdeel in zeer slechte conditie en wederom defect. Toen vroeg ik om een ander type apparaat wat iets duurder was. Deze ontving ik zonder bijbetaling om de schade te dekken. En dat binnen 2 dagen. Dus heel netjes opgelost.
Prima product, snel afgeleverd. Iets minder behulpzame helpdesk - hoe krijg ik een toestel van >80 kg naar zolder; kan ik het in hanteerbare delen demonteren? Geen nuttig antwoord op deze vraag gekregen. Uiteindelijk wel gelukt en nu lekker trainen.
24 feb 2024
Levering was goed en netjes te volgen via track en trace. De hometrainer was makkelijk in elkaar te zetten en na afstellen konden wij de fiets direct gebruiken. Top product!👍🏿
Duidelijke bestelling en snelle levering. Tav verzending en ontvangst misschien meer en snellere duidelijkheid tav moment van ontvangst.
Fijne behandeling na onze speciale vraag over een crosstrainer van langer geleden netje door hun geadviseerd en behandeld.
JV
jeanne v.
eindhoven
Optijd geleverd volgens afspraak. Goed geholpen met bestelling.
de hele bestelling correct uitgevoerd en goed gecomuniseert
17 feb 2024
Snelle en volledige levering. Helemaal top!
Snelle levering. 👍 en goed.