internet-bikes.comReviews

Beoordelingen voor internet-bikes.com

1.981 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 dec. 2021
goed: grote hoeveelheid onderdelen snelle levering openheid en duidelijkheid dat internet-bikes onderdeel is van Tom en haar gegevens helder en goed zijn weergegeven. op de site. Dat wekt vertrouwen en maakt bereikbaar. Verbeteringen: Sommige categorieën: bv Onderdelen & accessoires Crankstellen & trapassen, zijn zo groot, (goed) maar 23pag, en alleen filter op merk en kleur, betekent erg veel bladeren. Daar mag best wel een filter bij. Zoeken naar een koplamp, AXA Pico, viel het mij op dat specifiek één model veel duurder was dan zelfs de adviesprijs. Dat lijkt me een foutje, maar doet afbreuk aan (prijs)vertrouwen en verwacht bij een gevonden product toch een prijscheck bij andere sites. Dat is jammer voor klant maar lijkt me voor Tom ook erg ongewenst. Immers wil je als bedrijf niet dat klanten na op je site te zijn nog eens rond gaan fietsen naar andere aanbieders. Voor een klant betekent het een afweging in prijs door extra verzendkosten, en logischer wijs of andere producten in zelfde bestelling ook daar te halen zijn. De mogelijkheid zou zijn de klant/bezoeker meer mogelijkheden in bestelproces te geven een opgemerkt prijsverschil kenbaar te maken. Als voorwaardelijk de respons snel is, is dat gunstig voor bedrijf en klant.

31 mei 2022
ik had een fiets besteld. Toen deze werd geleverd. Was de doos geopend en besschadigt. De fiets was defect.( De derieur zat vast in de spaken). En het frame was overal beschadigt. Dus met veel moeite stuurde zij een andere en haalde deze op. de 2de Was wederom defect. weer een derieur vast in de spaken .Die ik er niet uit kreeg. En weer het frame achterbrug en voorvork beschadigt OOk was de doos geopend geleverd.En mist het een zadelbout. Toen wilde zij mij bij Tomb,v, af schepen met 50 euro. Ik eiste mijn geld terug. En hun zouden afgelopen maandag die kapotte fiets op halen . Nu zijn ze in eens NIET meer te berijken. De telefoon nemen ze niet op Emails beantwoorden ze niet .En de chat word ook niet beantwoord . Mn geld is weg. (OPLICHTING) En ik zit met een kapotte fiets Waar ik niets aan heb , IK ga hier aangifte van doen . , IK ben laaiend ! Misschien moet ik ook maar eens langs gaan om mn geld op te halen.Want dit is te absurt voor woorden ! Zo ga je niet met je klanten om ! Echt walgelijk!

Beoordelingen voor internet-bikes.com

Prima op tijd geleverd. Wat beter kan is details die er toe doen bij specifieke onderdelen nauwkeuriger vermelden. In onderhavige bestelling stind er ip de site dat de fietstassen 13 cm breed waren. Dan zouden er dus gemakkelijk 2 melkpakken van 7 cm naast elkaar passen, hetgern lang niet het geval is. Nog belangrijker is dit met technische onderdelen, zodat men bevoorbeeld de benodigde spaaklengte kan berekenen bij een naaf/velg combinatie, zodat spaken meebesteld kunnen worden. De problemen met bandenmaten en bijvoorbeeld maximale druk zijn ook behoorlijk. Om verwarring en verkeerde bestellingen te voorkomen zou men gewoon de ertro maatvoering als leidend moeten gebruiken. De maximale luchtdruk is een belangrijke specificatie van een buitenband die zelden wordt vermeld op websites, en niet toevallig gewoon op de zijkant van de band vermeld wordt.
11 sep. 2022
Zeer snelle levering ,binnen 24 uur., mooie kwaliteit spullen , geen rommel. Even zorgen gemaakt daar ik geen bestelbevestiging had gekregen.Een email naar de klantenservice bood uitkomst ,het pakket lag al bij de buurtsuper...
14 sep. 2022
Product als omschreven, levering zoals aangegeven, verpakking was slordig maar maakte in dit geval niet uit doordat het bestelde product wat kon hebben.
Was makkelijk om te bestellen via Internet-Bikes en de fiets werd vrij snel geleverd. Prijs kwaliteit van de fiets moeten we nog ervaren.
2 sep. 2022
ipv 2 stepjes werd er 1 bezorgd, contact opgenomen en ik zie net dat ze vandaag de 2e aangeboden hebben bij dhl. Heel netjes opgelost
Aantal flessen parfum besteld 1 ervan lekte. Even gemaild. Volgende dag al een nieuwe fles binnen. 10 sterren
Tot nog toe geen klachten gehad en ik maak al heel wat jaartjes gebruik van internet bikes.
Veel producten, redelijke prijzen en vlotte levering en redelijke after sales.
Prima service, goede fiets, paar boutjes waren zo-zo en die zijn vervangen.
Stoere en makkelijk in elkaar te zetten fiets. Binnen 2 dagen in huis
14 sep. 2022
alles word snel en netjes afgeleverd gen daar goed tevreden over.
30 aug. 2022
Alles dat besteld was goed en op tijd geleveerd. Super bedankt!!!
Goede producten voordelig en snel leverbaar
4 sep. 2022
Product zoals omschreven en op tijd geleverd
11 sep. 2022
Gaat goed ik heb niks aan te merken
goede beschrijving van de artikelen
Goed en goedkoop. Snelle levering.
6 sep. 2022
Pakket goed en snel geleverd.Top
31 aug. 2022
Snelle levering, goede prijzen.
12 sep. 2022
Het.is altijd goed nooit manco