internet-bikes.comReviews

5531MB Bladel
Sanne Michiels

Beoordelingen voor internet-bikes.com

4.024 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

goed: grote hoeveelheid onderdelen snelle levering openheid en duidelijkheid dat internet-bikes onderdeel is van Tom en haar gegevens helder en goed zijn weergegeven. op de site. Dat wekt vertrouwen en maakt bereikbaar. Verbeteringen: Sommige categorieën: bv Onderdelen & accessoires Crankstellen & trapassen, zijn zo groot, (goed) maar 23pag, en alleen filter op merk en kleur, betekent erg veel bladeren. Daar mag best wel een filter bij. Zoeken naar een koplamp, AXA Pico, viel het mij op dat specifiek één model veel duurder was dan zelfs de adviesprijs. Dat lijkt me een foutje, maar doet afbreuk aan (prijs)vertrouwen en verwacht bij een gevonden product toch een prijscheck bij andere sites. Dat is jammer voor klant maar lijkt me voor Tom ook erg ongewenst. Immers wil je als bedrijf niet dat klanten na op je site te zijn nog eens rond gaan fietsen naar andere aanbieders. Voor een klant betekent het een afweging in prijs door extra verzendkosten, en logischer wijs of andere producten in zelfde bestelling ook daar te halen zijn. De mogelijkheid zou zijn de klant/bezoeker meer mogelijkheden in bestelproces te geven een opgemerkt prijsverschil kenbaar te maken. Als voorwaardelijk de respons snel is, is dat gunstig voor bedrijf en klant.

Nu voor de tweede maal het verkeerde product gestuurd. De afbeelding op de site correspondeert niet met hetgeen zij sturen. Via de klantenservice de standaard behandeling gekregen. Niet kijken wat er met mij eerste melding bekend was. Wederom kunt u de streepjescode op het product of de factuur fotograferen. Product heeft geen streepjes code zit los en onverpakt in een TOM plastictasje. Drie maal is scheepsrecht maar wel onnodig frustrerend geen vertrouwen meer in TOM. Koop het fietsslot wel bij een andere aanbieder.

Beoordelingen voor internet-bikes.com

Niet met DHL versturen ze leveren bestelling niet af brengen het direct naar service punt en zeggen dan dat je niet thuis was👹
Goede prijs- en kwaliteitverhouding, betaalbaar en voordelig assortiment met altijd aantrekkelijke kortingen en aanbiedingen. Verzending van de artikelen was goed verzorgd in een stevige en degelijke verpakking. Alles werd keurig en netjes afgeleverd op de vooraf aangegeven datum en tijdstip. Een aanrader dus! Prima service!
Een zeer ruim assortiment met een scherpe prijs en snel geleverd. Een goed statusoverzicht van het proces en bij iedere wijziging een email.
Pedalen besteld (1/3 van de prijs van bol.com). Zien er goed uit, gemakkelijk geïnstalleerd, aangekomen met 1 dagje vertraging
Prima prijs/kwaliteit verhouding... Wat kunnen we beter doen ? De as-maat in mm's bij de fiets-pedalen vermelden...
Ik koop hier internet-bikes voornamelijk fietskettingen en fietsbanden. Altijd prima spul zonder slechte ervaring
Al een aantal keer hier iets besteld, super snelle levering en goed verpakt Mooie balans in prijs-kwaliteit !
Snel geleverd, goed op de hoogte gehouden over het verloop van mijn bestelling, goed verpakt. Zeer tevreden.
Goede prijs verhouding, zeer snelle levering.
Snelle levering. Bestellen via computer liep steeds vast. Via iPhone ging het probleemloos.
Snelle verzending, product voldoet aan verwachtingen, goede prijs prestatie verhouding.
van ria s.
Snelheid van leveren ! Vandaag besteld ,morgen geleverd zijn geen loze belofte !
Prima helm, lichtgewicht. Snel verstuurd. Voldoet helemaal aan mijn verwachting.
Doe al jaren aankopen bij internet-bikes. Prima prijzen en snelle verzednding
Alles was goed en compleet geleverd en op tijd ! Ik heb zeker geen klachten
Fijne communicatie op de chat. Zeer snelle levering. Netjes afgeleverd
alle artikelen voldeden aan de verwachtingen en de levering was snel
al bestel je maar een paar schroefjes het word toch snel geleverd.
Scherpe prijzen en snelle levering van mijn kleinzoons 24" banden
Sérieux, Précis, ponctuel et excellent rapport qualité-prix Meci