internet-bikes.com

659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden33.584 beoordelingen in totaal

31 mei 2023
Mezelf ervaar Internet-Bikes als een trusted partner. Goede en snelle levering in het bijzonder. Degelijke en betrouwbare product informatie in de webshop content, met een uitgebreid en vriendelijk prijs aanbod. Het is voor mij simpel, mijn Fietsen zijn net als kinderen en die verzorg je toch ook met liefde en aandacht? Voor mij betekent Internet-Bikes verzekerd Fietsplezier. Bikepacking is A way of life.

7 jul 2023
Internet Bikes o zich is een prima bedrijf. Twee jaar geleden heb ik daar mijn eerste Amigo fiets gekocht. Werd geleverd door DHL en kwam beschadigd aan. Er was duidelijk ruw met de doos waar de fiets in zit omgegaan. Deels kon ik het zelf repareren en ik kreeg direct een nieuw achterlicht toegestuurd. Later had ik door waterschade als gevolg van lekkage problemen met mijn oplader en ik kreeg direct een nieuwe toegezonden. Vorige week heb ik voor mijn vrouw ook een Amigo fiets gekocht, alleen tolt die ergens rond bij DHL. Eerst werd de bezorging verhinderd. De dag erop waren we thuis, hebben geen DHL auto gezien en om 11:52 was de melding dat ze ons gemist hadden terwijl ze pas tussen 14:15 en 15:15 zouden komen. En sinds dinsdag is die fiets ergens bij DHL en nog steeds niet bij mij of retour naar Internet Bikes. Internet Bikes zelf is prima, alleen erg jammer dat ze met de meest waardeloze vervoerder zaken doen.
HK
Henk K.
Lelystad

Beoordelingen voor internet-bikes.com

Laats een kinderzadel besteld dat hier in de buurt niet te verkrijgen was, als repair café in een kleine ruimte hebben we geen plaats om reparaties op te slaan, wat binnenkomt moet ook zo gauw mogelijk weer weg. Het zadel was er in zeer korte tijd zodat we weer snel verder konden.
Extra op hun site buitenbanden besteld 35-622 van CST krijg ik gewoon 37-622. Die had ik zelf op voorraad liggen dus onnodige kosten gemaakt. Helaas
Bestel regelmatig iets en krijg het product wat ik heb besteld en wordt snel geleverd. Website is ook duidelijk en een ruim assortiment.

Prima ervaring!

Hadden een fiets op het oog voor de oudste, elders stukken duurder. Bestelling geplaatst en werd netjes de volgende dag bezorgd.
De verpakking kan duidelijk beter, die was te dun en zwaar beschadigd. Het is een wonder dat alles er nog in zat!
Snelle levering nadat ik eerst had gevraagd of ze de juiste banden hadden. Een dag later had u Ik ze al in huis
18 feb 2024
Ruime keuze en prima prijs/kwaliteitverhouding. Goede vervangende koppeling voor mijn fietskar van 40 jaar oud.

Goede shop

Verzending was snel, contact was goed, kwaliteit was goed. Helemaal tevreden.
Medewerkster(Maud) op de chat heeft mij goed geholpen als leek zijnde.
Snelle levering. Goed verpakt bezorgd. Duidelijke uitleg. Mooi fietsje
BJ
bennie j.
nijmegen
Besteld en netjes op tijd bezorgd wat e ziet is wat je krijgt
TH
Ton H.
Hippolytushoef
Correcte behandeling ,,,mooi op tijd,,en primma spul. Gr Ton
RE
Ron E.
Delft
Snelle bezorging, ,ik zou graag iets meer aanbiedingen zien
TG
teun g.
roermond
Prima materiaal, concurrerende prijzen, snelle levering

Besteld en vlot geleverd!

Zorgvuldige en snelle afhandeling van mijn bestelling.
3 mrt 2024
Snel, duidelijk en prijs redelijk. Mooie rijm toch ;))
CF
Crystal F.
Spijkenisse
Snelle levering artikelen in perfecte staat ontvangen
nette product netjes verpakt vlotte levering

Vlug bediend,alles oké,goede…

Vlug bediend,alles oké,goede communicatie!!
24 feb 2024
Top tijd geleverd en lijkt goede kwaliteit